Lotus ligt de hele week al in dat nest.Maar goed,van mij mag ze hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je nachten niet goed geslapen hebt, je de hele dag aan het werk bent dan kan het wel eens zijn dat iemand moe is.
Van mij mogen ze allemaal de hele dag in hun nest liggen, dat doen de meeste overings, die liggen of hangen veel op hun nest
Je moet je beperkingen kennen...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen die stotteren moet lekker op kantoor zitten en hun bek houden
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja daarom snap ik niet waarom je nog post
Dat vraag ik me dagelijks af....dank je.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Die regelen echt alleen maar kraamhouders voor hun eigen gewin...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Er komt een snoepkraam op de markt.Ik hoorde Christel al fluisteren.Jaaa 4 zakken
Ja hoor, en hij heeft gelijk ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Zal Jessie nog over het bier beginnen ..... zou t
Ik heb wel mijn werkzaamheden wederom even onderbroken om die vurig overleg te kijken
Maar 6 kramen dus ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoor ik het nou goed dat er 10 kramen besteld zijn, inclusief voor de Utopianen? Geen 13 standhouders dus?
De een mag alles, de ander nietsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:48 schreef Sambalbaai het volgende:
Kunnen we afspreken dat dit niet meer gebeurt?![]()
![]()
Dan graag ook een inspectieronde onder de bedden ajb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |