Heb hem een paar keer zien spelen toen was er niet veel mis mee. Ook veel geld voor betaald toenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is afwachten he. Jonge gast dus ik moet het nog zien. Heb er opzich wel een goed gevoel bij.
9 miljoen. Best wel wat. Helemaal voor onze begrippen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb hem een paar keer zien spelen toen was er niet veel mis mee. Ook veel geld voor betaald toen
Dit gevoel is geheel wederzijds. I could care less what you think jwz zaghbi wollahquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Saind. Een beschaafde jongeman die ik respecteer.
Wat jij doet zal me verder een zorg zijn.
het is "I couldn't care less"quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit gevoel is geheel wederzijds. I could care less what you think jwz zaghbi wollah
could care lessquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit gevoel is geheel wederzijds. I could care less what you think jwz zaghbi wollah
Hoogste transferbedrag nog gekregen van Frenkie.(lol)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
9 miljoen. Best wel wat. Helemaal voor onze begrippen.
Prima deal gemaakt destijds.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoogste transferbedrag nog gekregen van Frenkie.(lol)
Is het breaking News op CNN of Washington Post website?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:15 schreef Saind het volgende:
Oe
Arrestatie gedaan door Mueller z'n mannen
wel voorpagina op cnn in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is het breaking News op CNN of Washington Post website?
Roger Stone zat er al een tijdje eraan te komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:15 schreef Saind het volgende:
Oe
Arrestatie gedaan door Mueller z'n mannen
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Roger Stone zat al een tijdje eraan te komen.
Corsi is next
dit was ook een goed personagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |