Nee, uiteraard nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik hoef het gewoon niet te horen
Zou jij blij gaan zitten luisteren naar iets dat je mega kut vindt? Death metal ofzo weet ik veel
Badminton fanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het graag meer voor deze sportfan willen opnemen (vermoedelijk dartsfan?) maar die dt fout is wel ernstig.
neequote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Allemaal toch gewoon mensonterend slecht man
hij wist 9 Nederlandse badmintonners zo te noemen, dat was wel knapquote:
Ik zou je graag uitnodigen voor een potje badmintonquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, laat meiden lekker sporten als ze dat willen.
Ik heb het even gekeken, met die paarden zou ik ook niet echt weten. In de laatste ronde moeten ze alles goed hebben toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef Saind het volgende:
[..]
hij wist 9 Nederlandse badmintonners zo te noemen, dat was wel knap
de rest van de vragen was kapot makkelijk
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het even gekeken, met die paarden zou ik ook niet echt weten. In de laatste ronde moeten ze alles goed hebben toch?
Ander keertje weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je graag uitnodigen voor een potje badminton
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als iemand uit Brabant.
Schuld van de Rabobank.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer moet je pop muziek vragen beantwoorden als je Sport expert bent?
Genaaid door de publieke omroep
Allejezus. Je zou maar uit Brabant komen.... BRABANTquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ziet er uit als iemand uit Brabant.
Brabantquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allejezus. Je zou maar uit Brabant komen.... BRABANT![]()
Waar woon jij ook alweer onloquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allejezus. Je zou maar uit Brabant komen.... BRABANT![]()
Woedend.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef onlogisch het volgende:
En zeg jij maar niks, met je Londen.
BREXIT![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:07 schreef onlogisch het volgende:
En zeg jij maar niks, met je Londen.
BREXIT![]()
Aldus onze stukadoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij woont in een drechtstad.
Dan verlies je wel echt al het recht om anderen aan te vallen op hun woonplaats. Al wonen ze in schubbekutveen.
Graag tegen die tijd pics van je outfit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een maandje tot carnaval.
Mwah. De meeste hier snappen de charme van carnaval toch niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag tegen die tijd pics van je outfit.
Ik had eigenlijk je comeback gifje wel verwacht. Had deze comeback wel verdiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeiedag zegdit is me een comeback zeg.
Dat is niet mijn gifje.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk je comeback gifje wel verwacht. Had deze comeback wel verdiend.
Als wat ga jij verkleed?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. De meeste hier snappen de charme van carnaval toch niet.
Kan jou dat schelen. Mag ook in dm.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen plannen. Ofja, volgens mij zijn er al wel plannen, maar ik weet daar het precieze nog niet van.quote:
Oké, DM is goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan jou dat schelen. Mag ook in dm.
Over gifjes gesprokenquote:
Zullen we als Veronica Inside gaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van iemand die zijn matras aanduwt vind ik dat moeilijk te geloven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over gifjes gesproken
[ afbeelding ]
JR zei gisteren dat hij dit een smerig wijf vond en niet zou raken. Wat vinden we daarvan?
Ik ga 25 februari al.. met vriendinnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen plannen. Ofja, volgens mij zijn er al wel plannen, maar ik weet daar het precieze nog niet van.
Hoe ga jij?
JR lult uit z'n nek johquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over gifjes gesproken
[ afbeelding ]
JR zei gisteren dat hij dit een smerig wijf vond en niet zou raken. Wat vinden we daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |