Niet onder douche geweest?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 06:46 schreef Jojoortje het volgende:
De tanden zijn gepoetst.
Nu m’n haar doen.
#liefdagboek
Gisteravond gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet onder douche geweest?
#ikdouchevoordatikdedeuruitga
#ikdouchevoordatikmijnbedinstap
Val ons hier niet mee lastig a.u.b.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 06:46 schreef Jojoortje het volgende:
De tanden zijn gepoetst.
Nu m’n haar doen.
#liefdagboek
Hey maat. De weg naar de SC weer eens gevonden?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:00 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niet onder douche geweest?
#ikdouchevoordatikdedeuruitga
#ikdouchevoordatikmijnbedinstap
Yup...ik lurkte af en toe wel maar ik d8 laat ik maar een paar fantastische bijdragen leveren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. De weg naar de SC weer eens gevonden?
N1ek- is altijd nog onder ons jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Yup...ik lurkte af en toe wel maar ik d8 laat ik maar een paar fantastische bijdragen leveren.
Leeft Beffie nog? En is JanPawell een alterego van andere user of een user die ik niet ken?
En woont JC nog altijd in zo’n Noord-Hollands vissersdorp? Zingt JC nog steeds Nederlandstalige toppers met een gerookte makreel als microfoon?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- is altijd nog onder ons ja
JanPawell is de alter-ego van Inso.
Smooooooth.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik in DM al goedemorgen gewenst.
Jc is altijd nog een vet varken.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En woont JC nog altijd in zo’n Noord-Hollands vissersdorp? Zingt JC nog steeds Nederlandstalige toppers met een gerookte makreel als microfoon?
Lekker steken als die viesdikke vent er niet is. Laf hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jc is altijd nog een vet varken.
Ik zeg dit ook als JC er is. (Eigenlijk hoop ik hier stiekem mee dat hij er wat aan gaat doen, maar helaas gebeurt er tot op heden nog niet veel)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker steken als die viesdikke vent er niet is. Laf hoor.
Ik gun je alles makker. Maar mensen die naar één specifieke dag in de week uitkijken impliceren daar indirect mee dat de overige 6 maar crap zijn. Iedere dag is een feestje. Daar gaat men wel eens aan voorbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar wat is je afkeer jegens TGIF? Waarom gun je mij de blijdschap omtrent een vrijdag niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |