Welk voordeel heeft ie al bereikt?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wee je gebeente als The Donald doorkrijgt dat-ie de state of emergency voor nog veel meer dingen in zijn voordeel kan misbruiken.
Geen een, over twee jaar is hij geschiedenis....quote:
Nou ja, dat probeert-ie nu af te dwingen maar Recce heeft gelijk, de rechterlijke macht zal hem dat niet toestaan.quote:
Waarom je dan hier zo druk maken?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dat probeert-ie nu af te dwingen maar Recce heeft gelijk, de rechterlijke macht zal hem dat niet toestaan.
Ik denk dat het beter voor mijn hart en geest is om me wel te blijven interesseren voor dat wat zich op het wereldtoneel afspeelt. Heb ook niet het gevoel dat ik daarvoor kan kiezen. Na een relatief lange rustige periode is het nu weer best spannend en gebeuren er dingen die ik voorheen niet of nauwelijks voor mogelijk had gehouden. Om dat allemaal aan me voorbij te laten gaan kan ik me, ondanks dat ik er geen invloed op heb, niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom je dan hier zo druk maken?
Slecht voor je hart.
Over vijf jaar lach je erom.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter voor mijn hart en geest is om me wel te blijven interesseren voor dat wat zich op het wereldtoneel afspeelt. Heb ook niet het gevoel dat ik daarvoor kan kiezen. Na een relatief lange rustige periode is het nu weer best spannend en gebeuren er dingen die ik voorheen niet of nauwelijks voor mogelijk had gehouden. Om dat allemaal aan me voorbij te laten gaan kan ik me, ondanks dat ik er geen invloed op heb, niet voorstellen.
Gewoon nog een bong roken voordat de bom valt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over vijf jaar lach je erom.![]()
Interesse OK, obsessie, nee, daarbij, jij hebt er echt geen enkele invloed op hoor.
En uiteindelijk gaat het wel voorbij hoor...![]()
Ja beetje volgen ok maar verderquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over vijf jaar lach je erom.![]()
Interesse OK, obsessie, nee, daarbij, jij hebt er echt geen enkele invloed op hoor.
En uiteindelijk gaat het wel voorbij hoor...![]()
Maakt evenveel verschil als jouw 'inspanningen'.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon nog een bong roken voordat de bom valt.
Ik zou er niet te hard op rekenen. Als het al zo is, weet ik wel waarom ik lach.quote:
Dat zei ik dus al, hè: dat ik er geen invloed op heb.quote:Interesse OK, obsessie, nee, daarbij, jij hebt er echt geen enkele invloed op hoor.
Ja, uiteindelijk gaan we allemaal doodquote:En uiteindelijk gaat het wel voorbij hoor...![]()
Ja toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja beetje volgen ok maar verder
Je kan ook overdrijven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op rekenen. Als het al zo is, weet ik wel waarom ik lach.
[..]
Dat zei ik dus al, hè: dat ik er geen invloed op heb.
[..]
Ja, uiteindelijk gaan we allemaal dood
Ik ga me er niet druk om maken politiek ectquote:Op vrijdag 25 januari 2019 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja toch.
Of lijk ik dommer als ik op een bepaald moment ook wel een beetje Trump moe ben?
Het zal mijn tijd wel duren.![]()
Of niet natuurlijk, so be it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |