Hij moet gewoon een stap maken. Geen enkele speler wordt beter van potjes tegen Emmen en de Graafschap. Al heeft Bergwijn wel meer potentie ja. Die zie ik nog wel eindigen bij een club als Liverpool.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. In de Eredivisie buitencategorie uiteraard, maar echt geen wereldtop. Gaat echt wel voor 30+ naar een subtopper in een grote competitie maar ik verwacht niet meer dat hij daarna nog stappen zet.
Ontwikkelt zich gewoon niet goed door en is inmiddels ook al 23.
Dat niveau ja, al had van Mertens niemand verwacht dat hij het zo goed zou gaan doen in Italië. Die kon er in Nederland vrij weinig van tegen redelijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eens. Beetje het Mertens pakket.
"Scarlimero: nooit weg moeten doen"quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat niveau ja, al had van Mertens niemand verwacht dat hij het zo goed zou gaan doen in Italië. Die kon er in Nederland vrij weinig van tegen redelijke tegenstanders.
Nee. Verkopen en doorselecteren is mijn motto. Al was zijn opvolger Bakkali niet veel soeps. Gelukkig hadden we Depay nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:03 schreef TehRocks het volgende:
[..]
"Scarlimero: nooit weg moeten doen"
Surabaya.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
Weet iemand nog een puik restaurantje op loopafstand van het stadion waar ik met wat kids (8,9 jaar) heen kan morgen?
Wil een keer geen burger en friet doen buiten en ben geen Eindhovenaar..
Niet echt een restaurant maar wel een waar je geen spijt van gaat krijgen; Xu noodle barquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
Weet iemand nog een puik restaurantje op loopafstand van het stadion waar ik met wat kids (8,9 jaar) heen kan morgen?
http://djawa.eu Deze is voortreffelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:48 schreef Ciscus het volgende:
quote:
Ik hoop a of b, maar het wordt gewoon c.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Thanks. Leuke eettenten in Eindhoven zeg. Voor mij als Utrechter te ver weg om spontaan uit eten te gaan, maar ga er dit jaar toch eens een paar proberen.
Wat denken jullie voor vanavond:
a/ Hendrix, Rosario, Pereiro
b/ Guti, Rosario, Pereiro
c/ Hendrix, Rosario, Guti
D/ Hendrix, Guti, Pereiro
e/ Viergever, Ramselaar, Mauro
equote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Thanks. Leuke eettenten in Eindhoven zeg. Voor mij als Utrechter te ver weg om spontaan uit eten te gaan, maar ga er dit jaar toch eens een paar proberen.
F. Haha.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:05 schreef Ciscus het volgende:
Wat zou jou keuze dan zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F. Haha.
(Mijn keuze staat er niet bij)
Bquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
F. Haha.
(Mijn keuze staat er niet bij)
Locadia/Locadia/Locadiaquote:
9-1quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Locadia/Locadia/Locadia
Is ook geen nummer 10quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Guti gepasseerd? Vond hem wel enorm matig de laatste paar wedstrijden dus niet geheel onlogisch.
ff pereiro in de etalage zetten en hopen dat er nog een gekke club langs komt deze week?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Guti gepasseerd? Vond hem wel enorm matig de laatste paar wedstrijden dus niet geheel onlogisch.
ik denk hieromquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |