mja als je eenmaal weet waar je heen moet. WR speedrun zit nu al op 1.25 voor de hele gamequote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb het spel nog nooit gespeeld he
en hoe kom je in godsnaam binnen 30min in de lift naar underground dat lijkt me lastig
Je kan toch handmatig saven? Je eigen schuld als je elke x in dezelfde save slot saved..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:07 schreef Jimbo het volgende:
jezus ben je bij de eindbaas, critical health, 0 ammo en geen andere save
je zou zeggen dat ze daar anno 2019 beter over na denken
ja ik heb wel saves maar die zijn ver wegquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je kan toch handmatig saven? Je eigen schuld als je elke x in dezelfde save slot saved..
als je in de online store checkt kan je hem makkelijker vinden, dan kan je hem naar je ps4 sturenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:24 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee waar ik deze demo in de PlayStation Store kan vinden? Ik zit echt overal te kijken, maar vind hem maar nergens?
Daar staat 'ie bij mij dus niet...?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je in de online store checkt kan je hem makkelijker vinden, dan kan je hem naar je ps4 sturen
1:09 en op 60% van t spelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga weer verder streamen..tijd om die G te killen
Rennen en ontwijkenquote:
Ja doe ik maar jammer dat die geen ammo dropt zoals in de original.quote:
afaik kan ie niet eens stukquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja doe ik maar jammer dat die geen ammo dropt zoals in de original.
ja t is een soort spons nuquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is jammer, want dan heb ik veel ammo verkwist.
dit is op hardcore...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:38 schreef MMaRsu het volgende:
Op Hardcore heb je bijna geen ammo Jimbo
Ik had die G boss verslagen, met nog 1 kogel over lol
Daarna kwamen die dogs ook weinig ammo overal
was een stuk verder gekomen maar nergens een fucking INK RIBBON te vindenja en dan ga je dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |