En altijd goed gekleed, een voorbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi vrouw, eotische uitstraling zonder ordinair te zijn. Klasse heeft ze.
Zou ik wel verwachten voor ik schat zeg ¤150-175K per jaar......quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Mooi vrouw, eotische uitstraling zonder ordinair te zijn. Klasse heeft ze.
Dat sta ik toequote:
Nog gesigneerd ook.quote:
Ik ook dus niet, maar kijk zo wel ff de herhaling voor ik een cijfer geef. Beetje meer positiever lijkt het als rest van de week onderhand?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:56 schreef Vallon het volgende:
Kheb het cijfer door 2 gedeeld...... maar de helft gekeken.
trustequote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:57 schreef praadje het volgende:
Fijn weekend allemaal. Slaap wel en tot Jinek![]()
![]()
![]()
Oh die heb ik vanmiddag zitten luisteren. Een interview met hem dan. Heeft een boek geschreven over zijn gesjeesde moeder. Toevallig opgeschreven om als aankoopsuggestie door te geven aan de bib. En als die hem niet aankopen dan koop ik hem zelf want het lijkt me een geweldig boek.quote:
Nadia had idd prima kunnen invallen.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Hadden ze niet een vervanger kunnen regelen?
Nadia mag wat mij betreft permanent invallen voor Eva.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nadia had idd prima kunnen invallen.
Van mij ookquote:Op maandag 28 januari 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nadia mag wat mij betreft permanent invallen voor Eva.
quote:Op maandag 28 januari 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nadia mag wat mij betreft permanent invallen voor Eva.
Gewoon PauwGod terugquote:Op maandag 28 januari 2019 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Hadden ze niet een vervanger kunnen regelen?
Dan moet je ook niet illegaal spul het land binnen smokkelen he.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Kut douane, moest laatst 19 euro bijbetalen voor mijn schoenen
Betuigt van weinig smaak zo'n eppelwatsj.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:07 schreef Oscar. het volgende:
Wel mooi dat onze minister een Apple Watch heeft
en een mooie open microfoon voor de Amerikanen.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Betuigt van weinig smaak zo'n eppelwatsj.
Kind voeden en volgende of, beter de week daarop 's terug hoe het is geweest...quote:
Heb inmiddels een kaarsje voor Eva opgestokenquote:Op maandag 28 januari 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Poll: Haalt Jinek haar stem het eind van de uitzending?
• Yea
• Nay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Buiten de stem van Jinek heb ik geen klachten. Prima gesprek tussen Kaag en Jinek en Wieringa valt ook goed binnen het gesprek soms.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tering wat slecht dit. Ik ga een boze brief schrijven.
Wel boeiende gasten ookquote:Op maandag 28 januari 2019 23:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Buiten de stem van Jinek heb ik geen klachten. Prima gesprek tussen Kaag en Jinek en Wieringa valt ook goed binnen het gesprek soms.
Jij hebt zeker Yea gestemd.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Buiten de stem van Jinek heb ik geen klachten. Prima gesprek tussen Kaag en Jinek en Wieringa valt ook goed binnen het gesprek soms.
OOORDER OOOOORDERquote:Op maandag 28 januari 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
The nay's have it, the nay's have it.
UNLOCK [ afbeelding ]
''buiten de stem van Jinek heb ik geen klachten'' Nay dus.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Yea gestemd.
Thee met honing wat?quote:Op maandag 28 januari 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Jinek moet even wat thee met honing, niet een alcohol vrij biertje.
ik zou haar niet doenquote:Op maandag 28 januari 2019 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje de uitstraling van een gastvrouw van een high-end bordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |