Kortom geld moet rollen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se je geld uit te geven aan liefdadigheid om mensen blij te maken. Uitgeven van geld brengt dingen in beweging, zorgt dat andere mensen werk hebben, beter verdienen, die kopen weer dingen voor hun kinderen, gaan drinken met hun buren en ga zo maar door. Het ergste wat je kunt doen als je rijk bent is om je geld op de bank te zetten. Die klootzakken gebruiken je geld weer om te investeren in dingen waar niemand behalve zijzelf blij van wordt, wapenfabrikanten en zo.
Daar ga je al, koop die knul een drumstel of een gitaar.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:58 schreef sig000 het volgende:
Er is wel 1 klein probleem, de kleinzoon ziet meer in games op zijn tablet dan op knol zitten.
Onzin, hier nog volop horror.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:03 schreef Marsani het volgende:
In Engeland al weer dubbele cijfers. De horrorwinter is voorbij.
Jammer, we hebben nog nauwelijks kou gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:03 schreef Marsani het volgende:
In Engeland al weer dubbele cijfers. De horrorwinter is voorbij.
Binnen niet nee, jij hebt de luxe van een CV.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer, we hebben nog nauwelijks kou gehad.
Buiten ook nauwelijks. Stelde allemaal niks voor. Bij -10 is het pas koud.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Binnen niet nee, jij hebt de luxe van een CV.
Slechte klip ookquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buiten ook nauwelijks. Stelde allemaal niks voor. Bij -10 is het pas koud.
Zelfde thema:quote:
Het is hier -10 °C geweest en vandaag is het niet echt boven de -5 °C gekomen. Dat vind ik toch wel winters.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buiten ook nauwelijks. Stelde allemaal niks voor. Bij -10 is het pas koud.
Hij neemt het concept horrorwinter wel erg serieus met die enge uitspraken van ‘mquote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is hier -10 °C geweest en vandaag is het niet echt boven de -5 °C gekomen. Dat vind ik toch wel winters.
nee Zappa bedoelt de voet, en dat van wien is bedoelt de Puni stinkt zo dann het anus van en schwijnquote:
Een paar jaar geleden werd het opeens kouder dan -20 °C in Flevoland ergens. Dat moet Scrutinizer toch ook wel frisjes vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij neemt het concept horrorwinter wel erg serieus met die enge uitspraken van ‘m
Zappa had voor elk thema wel een song.quote:
Hij heeft al Keyboard van Yamaha die ik nog had staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ga je al, koop die knul een drumstel of een gitaar.
Da's een geinig ding, maar dat houdt zijn aandacht niet vast.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft al Keyboard van Yamaha die nog had.
Lekker toch? Ik hou wel van de winter.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is hier -10 °C geweest en vandaag is het niet echt boven de -5 °C gekomen. Dat vind ik toch wel winters.
Zolang ie niet langer dan 3 mndn duurt.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik hou wel van de winter.
Met wind erbij is dat niet fijn op de fiets.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Smeerlappen! Zappa zei daarover: there are two things that smell like fish. One of them is fish ...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 00:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee Zappa bedoelt de voet, en dat van wien is bedoelt de Puni stinkt zo dann het anus van en schwijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |