Dat heeft in de beker geen zin debielquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax vergeet aan het doelsaldo te werken.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft in de beker geen zin debiel
Nee joh, Feyenoord gaat strijden voor Gioquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:12 schreef Coco. het volgende:
Dit Ajax walst zo over Feyenoord heen.
Wow rustigquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft in de beker geen zin debiel
No nonsense voetbal, geen vedetteneigingen, mouwen opstropen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord gaat strijden voor Gio
3quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
No nonsense voetbal, geen vedetteneigingen, mouwen opstropen.
Genot.
Rego Blinkerquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
No nonsense voetbal, geen vedetteneigingen, mouwen opstropen.
Genot.
Heet hij niet Regiquote:
Daar kan hij uitstekend mee omgaan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, Stijn begaat hier een blunder.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, Stijn begaat hier een blunder.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, Stijn begaat hier een blunder.
quote:
Pics?quote:
Die hebben dan ook geen kont.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zie dit niet veel andere sporters publiekelijk doen.
Nog steeds geen hond.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:24 schreef R-woud88 het volgende:
Ik woon op 25 minuten rijden van Schulting, wie wil mij aanraken?
stalker alert!quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:24 schreef R-woud88 het volgende:
Ik woon op 25 minuten rijden van Schulting, wie wil mij aanraken?
Jij woonde toch ergens in Drenthe?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:24 schreef R-woud88 het volgende:
Ik woon op 25 minuten rijden van Schulting, wie wil mij aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |