abonnement Unibet Coolblue
pi_184841450
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 14:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

als kaasboer niet lukt ...ze hebben bij de ah van verschillende kaasjes kleine versies speciaal voor de kaasplank.
Ik heb de kleine varianten nog niet gezien bij de AHXL hiero maar ik even informeren en goed opletten!

Vandaag bij een 2-daagse sessie op locatie was er voor de lunch ook een kaasplank die je zelf kon afsnijden. Helaas stond er niet bij welke kaassoorten er waren maar het was wel tegengevallen: het waren milde en romige kaasjes en helaas geen rijpe en pittige ertussen.
pi_184841553
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 10:27 schreef stokj het volgende:
Veelal zie je dat men ook een lekkere wijn drinkt bij het nuttigen van diverse kaassoorten. Nu drink ik zelf geen alcohol. Iemand tips voor een niet alcoholische drank die het best bij kaasplankjes past?
Er zijn ook genoeg bieren die heerlijk bij een stukje kaas zijn :Y)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_184841587
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:55 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg bieren die heerlijk bij een stukje kaas zijn :Y)
Dat geloof ik graag, echter drink ik geen alcohol dus dat gaat 'em niet worden. Maar druivensap/appelsap is wel het proberen waard.
pi_184841673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 19:56 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat geloof ik graag, echter drink ik geen alcohol dus dat gaat 'em niet worden. Maar druivensap/appelsap is wel het proberen waard.
Goed alternatief ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_184925670
Zit je even goed te kijken op internet wat je waar kan halen. Denk je van laat ik het even rustig aan doen en bij de plaatselijke AHXL een kleine kaasplank halen zoals je die op sommige plaatjes hier ziet https://www.ah.nl/zoeken?query=kaasplateau

Blijkt dat ze alleen een grote variant hebben (het eerste plaatje). Opzouten, ga toch maar wel naar de echte kaasboer. Van AH moet je het hebben... _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')