quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft meer aan een type Mazraoui.
aardig alternatief tegen de mindere godenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:52 schreef J3PP4 het volgende:
Dest is 18 en wordt komend seizoen (november) 19. Lijkt me prima leeftijd om eventueel Ajax 1 te gaan bereiken. Maar denk eerlijk gezegd dat Mazraoui niet goed genoeg is voor het middenveld van Ajax.
Eens, zo erg is het toch ook weer niet je ongelijk toe te geven zou je zeggen. JR doet een omgekeerd Gijpje: grote snelle sterke neger, dus slecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel knap dat je je act vol blijft houden. PSV moet zich zeker ook nog steeds schamen voor de aankoop van Angelino?
Nee hoor, die heeft best zijn waarde gehad. Maar ik vind Dumfries gewoon een vrij beperkte speler, ja hij is wel enthousiast en heeft veel energie maar voetballend wel erg matig ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel knap dat je je act vol blijft houden. PSV moet zich zeker ook nog steeds schamen voor de aankoop van Angelino?
Ik ben fan van Ryan Gravenberch, dus dit gaat niet op.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens, zo erg is het toch ook weer niet je ongelijk toe te geven zou je zeggen. JR doet een omgekeerd Gijpje: grote snelle sterke neger, dus slecht.
Altijd al gezegd dat negers niet kunnen keepen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Veel supporters zijn boos op Lamprou, hoe sta jij erin?
“Ik kan begrijpen dat de supporters boos zijn, maar ik denk niet dat dit goed is. Kostas doet het fantastisch voor ons. Mensen wijzen Kostas te gemakkelijk aan als schuldige als wij slecht spelen. Kostas is een fantastische keeper, ik denk zelfs beter dan ik. Soms moet je geluk hebben.”
Wacht even, jij zegt dat Lamprou een betere keeper is dan jij?
“Jazeker, dat denk ik. Hij maakt tijdens de trainingen fantastische reddingen en stopt bijna alle ballen. Het probleem is: jullie zien dat niet omdat jullie niet bij de trainingen zijn. Omdat jullie niet welkom zijn, dat weet ik. Maar als je elke dag met Kostas traint, dan weet je: hij is een fantastische keeper.”
“Kostas is goed, echt heel erg goed. Soms heb je geluk en breng je reddingen, soms heb je pech en dan gaan ballen erin. Kostas heeft nu pech, maar hij moet sterk blijven. Hij had pech, maar ik kan ook pech hebben. Dominik Kotarski kan ook pech krijgen.”
André is een zware drinker.
Andre trollt Lamprou gewoon hard. Onana ligt elke dag in zijn bed te snikken van het lachen omdat Lamprou op de training weer heeft lopen kneuzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Veel supporters zijn boos op Lamprou, hoe sta jij erin?
“Ik kan begrijpen dat de supporters boos zijn, maar ik denk niet dat dit goed is. Kostas doet het fantastisch voor ons. Mensen wijzen Kostas te gemakkelijk aan als schuldige als wij slecht spelen. Kostas is een fantastische keeper, ik denk zelfs beter dan ik. Soms moet je geluk hebben.”
Wacht even, jij zegt dat Lamprou een betere keeper is dan jij?
“Jazeker, dat denk ik. Hij maakt tijdens de trainingen fantastische reddingen en stopt bijna alle ballen. Het probleem is: jullie zien dat niet omdat jullie niet bij de trainingen zijn. Omdat jullie niet welkom zijn, dat weet ik. Maar als je elke dag met Kostas traint, dan weet je: hij is een fantastische keeper.”
“Kostas is goed, echt heel erg goed. Soms heb je geluk en breng je reddingen, soms heb je pech en dan gaan ballen erin. Kostas heeft nu pech, maar hij moet sterk blijven. Hij had pech, maar ik kan ook pech hebben. Dominik Kotarski kan ook pech krijgen.”
André is een zware drinker.
Veltman IIquote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens speelde Kristensen wel aardig hoor, tot aan die grote fout.
Mazraoui een prima dravertje noemen en Kristensen aardig vinden spelen. Omdat hij een assist gaf?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:22 schreef Poepz0r het volgende:
Mazraoui is een prima dravertje, maar ook geen top back. Overigens speelde Kristensen wel aardig hoor, tot aan die grote fout.
Is Onana blank?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat negers niet kunnen keepen.
Dan maar hetzelfde als gisteren. Magallan deed het wel goed en alles is beter dan Sinkgraven.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tagliafico er nog niet bij zondag.
Gewoon Nous rechtsback en Blind op links. AUB geen Kristensen of Veltman.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan maar hetzelfde als gisteren. Magallan deed het wel goed en alles is beter dan Sinkgraven.
Wel liever Veltman dan Kristensen overigens.
Onanaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan maar hetzelfde als gisteren. Magallan deed het wel goed en alles is beter dan Sinkgraven.
Wel liever Veltman dan Kristensen overigens.
Liever Huntelaar, die schiet er gegarandeerd wel eentje inquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - De Ligt - Magallán - Blind
Schöne - Frenkie
Ziyech - v/d Beek - Tadic
Dolberg
Zal het wel worden.
Blind tegenover Berghuis gaat lachen worden hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana
Mazraoui - De Ligt - Magallán - Blind
Schöne - Frenkie
Ziyech - v/d Beek - Tadic
Dolberg
Zal het wel worden.
Dolberg heeft er daar ook drie gemaakt in zijn twee potjes in De Kuip.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever Huntelaar, die schiet er gegarandeerd wel eentje in
Blind is een uitstekende speler, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blind tegenover Berghuis gaat lachen worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |