quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]Coco, wat vind je van de 4 overgebleven clubs? Valt op dat AZ er weer staat. Een echte cupfighter. Vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit dan in de States, maakt het wel leuker denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Superbowl aids. Alleen leuk voor de film trailers.
Bugno2 voor al uw feesten en partijen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zit dan in de States, maakt het wel leuker denk ik
Dat was zeker een beste papierwinkel vooraf om in TrumpGod-land te komen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik zit dan in de States, maakt het wel leuker denk ik
Nee, werkquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bugno2 voor al uw feesten en partijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ESTA had ik al.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat was zeker een beste papierwinkel vooraf om in TrumpGod-land te komen?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:53 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Nee, werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |