Ik herken zijn stem niet.quote:
quote:Op maandag 10 december 2018 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
Steenrijk, Straatarm
Campingzenderaids
Emotie allen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)hter-angela-de-jong/
Vriendin van de show
Ik word zo moe van die kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Bassie Nijhuis is weer van de partij.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:20 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:
Proost ouwe reus.quote:
sowieso film kijken op tvquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
InterstellarGOD
Die film op Veronica kijken
2 uur 49 minuten + 3 kwartier reclame.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
InterstellarGOD
Die film op Veronica kijken
Dat was echt werelds toenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Hopelijk wordt dit zo'n Kesler-Luinge comedy.
Eensquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krabbendam is verstandelijk beperkt.
Zal hij Feyenoord een kans toedichten?quote:
Hoop gelul in de ruimte denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal hij Feyenoord een kans toedichten?
Moeten ze zeggen dat deze show langzaam doodgaat ?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:36 schreef Zorro het volgende:
Als ze zo waanzinnig interessante dingen te vertellen hebben, waarom doen ze dat dan niet?
Als ze twee scheidsrechters uit gaan nodigen dan is dat wel duidelijk. Een is al teveel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze zeggen dat deze show langzaam doodgaat ?
Geen oliebollen meegenomenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:20 schreef MC-Morgan het volgende:
1 Sjon de Mol is al teveelquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze twee scheidsrechters uit gaan nodigen dan is dat wel duidelijk. Een is al teveel.
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Een trainer zou dit juist moeten zien.
Ik bedoelde in het publiek, maar eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp hoeft niet meer te komen.
Volgend seizoen Kieft, stuk beter als het over voetbal moet gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp hoeft niet meer te komen.
Klopt, zulke gasten moeten ze vaker uitnodigen i.p.v. altijd maar Boskamp met zijn standaardriedeltje.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:53 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Volgend seizoen Kieft, stuk beter als het over voetbal moet gaan
Opvallend rustig inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het hier zo rustig?
Prima showtje.
Woestquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:59 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord inside
Waarom zoveel tijd aan een sub-top clubje geven
madquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:59 schreef bombmannl het volgende:
Feyenoord inside
Waarom zoveel tijd aan een sub-top clubje geven
Prima showtje valt toch wel mee? Ik heb alleen maar onzin gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:58 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het hier zo rustig?
Prima showtje.
Rare meningen hebben ze altijd, maar wel inhoudelijk, dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima showtje valt toch wel mee? Ik heb alleen maar onzin gehoord.
Liever over Feyenoord dan dat gehandicapte VAR gelulquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Kap eens met dat gelul over Feyenoord
Het is wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Kap eens met dat gelul over Feyenoord
Dan gaan mijn gedachten altijd uit fietsen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever over Feyenoord dan dat gehandicapte VAR gelul
!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Berenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waar heeft Gijp gegeten in Dordrecht
Na de reclame naar de KK divisie zappenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan mijn gedachten altijd uit fietsen.
Weer die Jan act. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je bent wel heel cynisch vanavondquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jan weer met zijn 'iedereen tegen Feyenoord'-act_________!
Begin te snappen waarom Van Hanegem hem uitkotstquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weer die Jan act. Vermoeiend.
Het gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je bent wel heel cynisch vanavond
Ging wel lang doorquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Die Boskamp act word wel een beetje treurig nu...
Ik kwam uit op 40-45 miljoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef JanCees het volgende:
https://www.transfermarkt(...)tartseite/verein/234
90 miljoen volgens transfermarkt
Deed het prima gisteren ja.quote:
niceequote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam uit op 40-45 miljoen.
[..]
Deed het prima gisteren ja.
Je tactiek kan nog zo goed zijn, met G-voetballers wordt de uitvoering wel een probleem vermoed ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je kan wel misbruik van hem maken als je tactiek goed is
Alsof de Kromme zoveel beter is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Begin te snappen waarom Van Hanegem hem uitkotst
Dit inderdaad. Volgende uitzending weer zeiken dat er geen echte verdedigers meer zijn in Nederland.quote:
Wij kunnen het ook wel aardig doen tegen die debielen iddquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:06 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je tactiek kan nog zo goed zijn, met G-voetballers wordt de uitvoering wel een probleem vermoed ik.
Het is gewoon nooit goedquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:06 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Volgende uitzending weer zeiken dat er geen echte verdedigers meer zijn in Nederland.
Goede AD stukjes wel . Beter dan dat gejank ''maar iedereen is tegen Feyenoord wieeeeehhh''quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alsof de Kromme zoveel beter is.
PranjicGod.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Johan heeft gelijk. Riemer haalde ook altijd jochies op
Ze hebben goud geld verdient daar op die manierquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
6,5 miljoen voor Clasie...quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:04 schreef JanCees het volgende:
https://www.transfermarkt(...)tartseite/verein/234
90 miljoen volgens transfermarkt
Alvesgodquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze hebben goud geld verdient daar op die manier
Bedankt, Heerenveenwatcher en fanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:08 schreef RensAjacied het volgende:
Even de plaatselijke C1 kijken in Scandinavië. Wat een godquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ze hebben goud geld verdient daar op die manier
Waar Derksen weer volledig wereldvreemd gaat reagerenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
En nu een uur over scheidsrechterlijke beslissingen
gvd ik wilde dat programma boycotten maar dat lukt zo nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Hanegem zit bij VTBL zondag, samen met Peter Heerschop (lol)
Die moet vroeg naar bedquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar Derksen weer volledig wereldvreemd gaat reageren
Potdimmequote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga kijken, topshowquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Heerenveen vrijwel jaarlijks Europees voetbal speelden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ouders baan geven in netwerk van Riemer. Die regelde alles persoonlijk
Ben jij zo'n fan van Peter Heerschop?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd ik wilde dat programma boycotten maar dat lukt zo niet
CL in met Foppe, lekker man.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Heerenveen vrijwel jaarlijks Europees voetbal speelden.
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij zo'n fan van Peter Heerschop?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Johan Hansma en Ronnie Venema
Nygaardgenotquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tieme Klompequote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Plaatselijke theehuisje wat kraken plannenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:12 schreef JanCees het volgende:
serdar vanavond weer witwassen in de plaatselijke kebabzaak
topclubsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Serdar fluit altijd voor de topclubs
Bij PSV nietquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Serdar fluit altijd voor de topclubs
Bij twijfel altijd gevenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Is het bij twijfel wel of geen penalty
Heb je het nu over vrouwen?quote:
Bij twijfel staat de verdedigende club in het voordeel, neem ik aanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
Is het bij twijfel wel of geen penalty
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:12 schreef JanCees het volgende:
serdar vanavond weer witwassen in de plaatselijke kebabzaak
Ik vind het lastig om een naam te noemen. Een buitenlander zou ik wel eens willen zien, maar het belangrijkste is wmb dat het een vooruitstrevende trainer is. Geen sentimentstrainer a la Advocaat, Fraser of Van Marwijk.quote:
Zou er geen geld op zetten, volgens mij vinden ze Boskamp nog veel te gezellig. Ook al is hij geen leuke gast meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
Met de komst van Kieft volgend seizoen zullen ze wel afscheid nemen van Boskamp neem ik aan.
Hehe, je hoort niet anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om een naam te noemen. Een buitenlander zou ik wel eens willem zien, maar het belangrijkste is wmb dat het een vooruitstrevende trainer is. Geen sentimentstrainer a la Advocaat, Fraser of Van Marwijk.
Boskamp kan soms wel leuke dingen zeggen maar hij is teveel in zijn act gaan geloven. Die periode heeft Gijp ook gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er geen geld op zetten, volgens mij vinden ze Boskamp nog veel te gezellig. Ook al is hij geen leuke gast meer.
Bovendien zouden ze Bossie altijd nog als bijzet tafeltje kunnen gebruiken of zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er geen geld op zetten, volgens mij vinden ze Boskamp nog veel te gezellig. Ook al is hij geen leuke gast meer.
Onbegrijpelijk dat ze Andries Jonker nog niet hebben benaderd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om een naam te noemen. Een buitenlander zou ik wel eens willen zien, maar het belangrijkste is wmb dat het een vooruitstrevende trainer is. Geen sentimentstrainer a la Advocaat, Fraser of Van Marwijk.
Ze zitten er ook allemaal +10 jaar, dat gezeur dat alles vaak hetzelfde is is nogal logisch, stop met jankenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boskamp kan soms wel leuke dingen zeggen maar hij is teveel in zijn act gaan geloven. Die periode heeft Gijp ook gehad.
Dit kan niet serieus zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze Andries Jonker nog niet hebben benaderd.
Wat is de laatste interessante mening die hij heeft gehad? Hij lijkt mij persoonlijk een prima vent, maar puur als analist vind ik hem nooit veel zeggen. Niet eens een mening die compleet onzin is (zoals Johan en Gijp vaak), maar gewoon niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boskamp kan soms wel leuke dingen zeggen maar hij is teveel in zijn act gaan geloven. Die periode heeft Gijp ook gehad.
Nee. Maar ja. Is Feyenoord dat wel?quote:
Mag je daarom niet hopen op wat vers bloed? Zodat er wat nieuwe dynamiek ontstaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zitten er ook allemaal +10 jaar, dat gezeur dat alles vaak hetzelfde is is nogal logisch, stop met janken
Goed punt.quote:
Tuurlijk, maar dat eeuwige gezeur dat je iets al gehoord hebt of al kent slaat nergens opquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je daarom niet hopen op wat vers bloed? Zodat er wat nieuwe dynamiek ontstaat.
Hansie doet liever interviewtjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:22 schreef Zorro het volgende:
Hansie Hansie bij Feyenoord is ook een mogelijkheid. Moet ie nog wel ff wat diplomas halen geloof ik.
Doe normaalquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:22 schreef Zorro het volgende:
Hansie Hansie bij Feyenoord is ook een mogelijkheid. Moet ie nog wel ff wat diplomas halen geloof ik.
Natuurlijk wel, hoeft toch geen goednieuwsshow te worden?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat eeuwige gezeur dat je iets al gehoord hebt of al kent slaat nergens op
Dat boeit mij echt geen reet in een film, het is geen documentaire.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:24 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bewust quasi-wetenschappelijk gewauwel.
Geen papieren.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:24 schreef Zorro het volgende:
Wacht eens, briljante oplossingen horen doodsimpel te zijn toch?
Bossie als trainer bij Feyenoord! VI is er vanaf, hij mag altijd positief over de club zijn, wat wil je nog meer?
Die laatste scene, vanachter die kast. Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt geen reet in een film, het is geen documentaire.
Was één van de betere bioscoopervaringen wel.
Moet Feyenoord er zoveel bij geven om hem kwijt te raken?quote:
Incl. grond en stadion?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoord zal wel rond de 40-45 miljoen uitkomen, totaal, momenteel
Die zag je wel van ver aankomen, maar toen ze dat zwarte gat ingingen zat ik wel vrij intens in mijn bioscoopstoeltje.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:25 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Die laatste scene, vanachter die kast. Hardop gelachen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
Riemer. Foppe. Gert-jan.
Gouden trio
Eens, kan niet meerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Foppe en Riemer zijn onderhand bijna 80...dit moet je niet willen.
Ik vond het echt waardeloos. Maar blij dat je hebt genoten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zag je wel van ver aankomen, maar toen ze dat zwarte gat ingingen zat ik wel vrij intens in mijn bioscoopstoeltje.
Als hier een "je moeder"-grap op komt bent je af.
quote:Als hier een "je moeder"-grap op komt bent je af.
Kut film iddquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vond het echt waardeloos. Maar blij dat je hebt genoten.
En ook hier geldt:
[..]
NolanGodquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik vond het echt waardeloos. Maar blij dat je hebt genoten.
En ook hier geldt:
[..]
Hoi Davy, we hebben je gemist met Haxballquote:
Geen idee man. Heb dit weekend wel druk misschien volgende week ofzo.quote:
Zo weer?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi Davy, we hebben je gemist met Haxball
Totaalvoetbal met Vidal en Boatengquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Barcelona staat voor mooi voetbal hihaho
Ik hoor al allemaal fabeltjes deze week dat het de mooiste club ter wereld is.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Barcelona staat voor mooi voetbal hihaho
mas que un clubquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor al allemaal fabeltjes deze week dat het de mooiste club ter wereld is.
Wat een onzin.
Wat een minachting richting PSVquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Mensen die Boateng aantrekken zijn verstandelijk beperktquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Totaalvoetbal met Vidal en Boateng
Eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is geen interessante club.
Ligt aan CocoGodquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee man. Heb dit weekend wel druk misschien volgende week ofzo.
[..]
Zo weer?
Eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is geen interessante club.
Dat jeugdcomplex van ze kan je nu ook wel afbrandenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |