Ik heb volgens mij geen zon gezien vandaag.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he. Hier heeft vanmiddag de zon 3 tellen geschenen en daarna was t weer grijs en miezerregen
. En dat doet t nu al de hele middag.
Het is ofifcieel een hondachtige inderdaad, maar vind ze ook wel wat poezerigs hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar meer hond.
Hier zitten er heel veel, zie ze alleen bijna nooit.
Ik wil lente!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:34 schreef Poes. het volgende:
En over een half jaar verlangen we allemaal terug naar de winter, want dan lopen we 's nachts te plakken en te stinken in bedOmringd door muggen. En luide buren
Ja of een douchegel ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het eerste versgemaaide grasDaar moeten ze een parfum van maken!
Gat in de markt!quote:
Ik Ga naar Vlissingenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trainen met de merrie en afgesproken met een vriendin. En de jouwe?
Oh ja die scheeuwerds inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gat in de markt!![]()
Mijn Eritreische buren hoor je 's winters niet, maar zomers deste meerHele familie's in de achtertuin.
Dat hebben wij met onze Armeense burenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gat in de markt!![]()
Mijn Eritreische buren hoor je 's winters niet, maar zomers deste meerHele familie's in de achtertuin.
Ik heb m'n leuke buren er nog tussen zitten, maar die stonden vorige zomer op het punt te verhuizenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat hebben wij met onze Armeense buren
Ookal hoor ik ze nu ook wel binnen schreeuwen
Gelukkig heb je nu een schutting met dat enge jochiequote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb nu oordoppenEn anders verhuis ik weer naar B's slaapkamer
Kleine Satanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een schutting met dat enge jochie
Nou. Nachtmerriesquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kleine SatanBrrr
Schutting houdt alleen het lawaai niet tegen
Kleine Satanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kleine SatanBrrr
Schutting houdt alleen het lawaai niet tegen
Klein vluchtelingen jochie met doodenge ''lege'' ogen. Hij keek zo door je heenquote:
Jochie had een enorme enge valse blik.quote:
Och wat sneuquote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klein vluchtelingen jochie met doodenge ''lege'' ogen. Hij keek zo door je heen![]()
Verder vreselijk brutaal en licht agressief. LP was hier toen op visite![]()
Maar schreeuwend wegrennen als de poes in beeld kwam, daar was hij doodbang voor
Kans is groot dat hij gewoon hier in NL is geboren. Het zijn inmiddels statushouders..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och wat sneu. Vraag me dan af wat hij allemaal gezien heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |