Ja debiel tochquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Die regels ga ik nooit snappen, geloof ik.
Vergelijkbaar met dat een appartement voor 500 euro hypotheek in de maand met daarbij 200 euro servicekosten wél kon, maar een huis van 700 euro niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed. Mocht vent me er ooit uittrappen, klop ik aan bij de sociale woningbouw en blijf ik scheefwonen tot mijn studieschuld is afgelost.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Die regels ga ik nooit snappen, geloof ik.
Vergelijkbaar met dat een appartement voor 500 euro hypotheek in de maand met daarbij 200 euro servicekosten wél kon, maar een huis van 700 euro niet.
Voorlopig val ik daar nog prima in.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..].
Als je pech hebt kan je niet sociaal huren omdat je teveel verdient.
Ik stond er ook wel van te kijken toen ik het las ja (was niet van mezelf, maar wel goede bekenden).quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maarja hypotheken zijn stom
Wij hebben paar jaar geleden geluk gehad
quote:
Erg leukquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Kaartjes, en de verpakking waarin ze in de enveloppe gaan.
Misschien ooitquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:22 schreef Poes. het volgende:
Als je eens een poezenserie maakt houd ik me aanbevolen voor een setje
Nee maar je klant welquote:Op donderdag 24 januari 2019 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ooit. Ben niet zo van de poezen
.
Zijn echt leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Same!quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:22 schreef Poes. het volgende:
Als je eens een poezenserie maakt houd ik me aanbevolen voor een setje
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:01 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, ik heb broccoli in chillisaus gewokt, lekker.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanochtend wilde ik zoals zo vaak, water drinken in de auto.
Ik zette m’n Dopper tussen m’n benen en schroefde ... niet het deksel maar dat andere stuk open en het water stroomde naar beneden.
Is het zo’n dag?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:08 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgen!![]()
Handig Puff, beloofd veel goeds voor vandaag
Ik stopte m'n tracker in m'n sok en krijg nu veel meer credit![]()
Ik ga op zoek naar een enkelbandje
Wow mooi zeg!!!quote:Op donderdag 24 januari 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Geen anti-vries?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Hou bij jullie, ik heb m'n portie in december wel weer even gehad.![]()
En mijn ruitenwisservloeistof is blijkbaar nogal veel water. Ik zag het vanmorgen bevriezen op m'n ruit.
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen anti-vries?
Duimen jullie voor me? Ik moet om 18u in het ziekenhuis zijn voor het slaaponderzoek.
Lijkt me niet heel handig nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde vandaag met m'n paard naar het strand. Maar dat ga ik maar niet doen.
Jupquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
Lees net dat er meer sneeuw aankomt. En kans op ijzel. Dolletjes.
Ik vind de sneeuw leuk, maar ze strooien hier zoooo slechtquote:
Hier doen ze alleen de hoofdwegen dus alles is verder spekglad, zag net een auto glijden langs huisquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de sneeuw leuk, maar ze strooien hier zoooo slecht.
Hier is de hoofdwegen strooien al een issuequote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier doen ze alleen de hoofdwegen dus alles is verder spekglad, zag net een auto glijden langs huis
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is de hoofdwegen strooien al een issue.
Het is vermengd, dus waarschijnlijk is het wat te waterig geworden.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
Geen anti-vries?
Duimen jullie voor me? Ik moet om 18u in het ziekenhuis zijn voor het slaaponderzoek.
Dat was toen vooral hier geloof ik. En dat was niet grappig. Ik moest toen naar dialyse ook nogquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:02 schreef Poes. het volgende:
IJzel is de aids van de winter![]()
Hopelijk valt het mee. In 2016 was het toen zo extreem, weten jullie nog?![]()
Ik ben lekker in de keuken aan het klooien. Vriezer net ontdooit, zo even poetsen en weer vullen. Verder m'n apparatuur even onder handen nemen.
Oh ja, heel het Noorden 4 dagen crippledquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:09 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat was toen vooral hier geloof ik. En dat was niet grappig. Ik moest toen naar dialyse ook nog![]()
Kinderen waren aan het schaatsen in de straat enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja, heel het Noorden 4 dagen crippled
Nee, was helemaal niet grappig.
Wat IJs had had ik toen ook in de auto, na het sproeien bevroor m'n hele voorraam gelijk weer vast, dood eng
Ja nog nooit meegemaakt. Dikke ijssterren op de ramen en alquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Kinderen waren aan het schaatsen in de straat enzoIk klom toen via de bestuurderskant de taxi naar het ziekenhuis in weet ik nog
En toen was het opeens ook zo weer weg na 4 dagen. Was ook heel bizar.
Ja dat is eng!
Ja was echt extreem en doodeng.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja nog nooit meegemaakt. Dikke ijssterren op de ramen en al
Ik hoop het ook nooit weer mee te makenquote:
Liever geen van beide maar veel liever sneeuw dan dat jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook nooit weer mee te makenHier ook 4 dagen opgesloten gezeten.
Op dag 5 moest ik de ijsplaten van de auto bikkenNiet normaal.
Dan lieversneeuw
Als we toch moeten kiezenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Liever geen van beide maar veel liever sneeuw dan dat ja
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als we toch moeten kiezen
Nee doe mij het hele jaar maar 20 graden en een klein beetje wind. Goddelijk.
Succes!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:17 schreef Poes. het volgende:
Koffie is op, nu even verder poetsen. Totzo!
Ik had net vooral een traag groeiend stukje wat weer weg was na wisseren, ineens je raam dichtgevroren is doodeng.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:10 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh ja, heel het Noorden 4 dagen crippled
Nee, was helemaal niet grappig.
Wat IJs had had ik toen ook in de auto, na het sproeien bevroor m'n hele voorraam gelijk weer vast, dood eng
Van wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Lekker Samzz, voor de ijzel veilig thuis!
IJs, ja die van mij bevroor dus helemaalMidden op de snelweg.
LP, weet je al meer?
Ja, heerlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Lekker Samzz, voor de ijzel veilig thuis!
IJs, ja die van mij bevroor dus helemaalMidden op de snelweg.
LP, weet je al meer?
Of je moet werkenquote:
We duimen voor je!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hopelijk hoor ik vandaag of morgen ook van de auto.
Volgens mij komt ze me zo wel ophalen maar ik weet het niet zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Of je moet werken
Is je badpak al binnen trouwens?
[..]
We duimen voor je!
Yesssquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze me zo wel ophalen maar ik weet het niet zeker![]()
En ja allangPast goed!
Yesssquote:Op vrijdag 25 januari 2019 12:06 schreef LPFAN het volgende:
Oh ze durft het toch niet aan ivm de voorspelling. Terugweg zou lastig worden dus ik blijf thuis ;p
Hahaquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 11:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Of je moet werken
Is je badpak al binnen trouwens?
[..]
We duimen voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |