wat vinden jullie ervan?
quote:ik ook niet
Op vrijdag 3 januari 2003 20:20 schreef BassieV het volgende:
Nog nooit van gehoord
quote:inderdaad
Op vrijdag 3 januari 2003 20:19 schreef Haanibal het volgende:
opzich wel geinig alleen in de clip een beetje overdreven uitgedost voor de vrolijke deun
quote:Ja shit. Nu ben je niet meer alto genoeg
Op vrijdag 3 januari 2003 20:20 schreef Yolien het volgende:
stom dat ze nu een clip hebben gemaakt
quote:Ik luister het nummer nu en ik vind het een klasse groep
Op vrijdag 3 januari 2003 20:32 schreef Punkerdude het volgende:
ach
ik ken ze allang
heb hun vorige album ook al jaartje terug..
ze zijn wel vet cool
quote:mee eens ... maar het is wel een leuk liedje ...
Op vrijdag 3 januari 2003 20:22 schreef Yolien het volgende:[..]
inderdaad
hun uiterlijk past niet echt bij het liedje
quote:Nah, ze hebben wel leuke muziek vind ik hoor. Beetje origineel zijn ze wel
Op vrijdag 3 januari 2003 22:17 schreef dantes_inferno86 het volgende:
soory maar dit vind ik dus een echten 13 in 1 dozijn bandje.
Het is geen topband, maar ze hebben zeker leuke nummertjes ertussen.
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:32 schreef keeper het volgende:[..]
Ja shit. Nu ben je niet meer alto genoeg
.
ok uitverkocht concert uitverkocht dus? nou dan moet je redelijk bekend zijn, en rijk word je er op den duur ook wel van dus ze moeten dan niet gaan zeiken over rijke en bekende mensen.
en die clip is dus helemaal überpunk ze zien eruit als een paar van die cradle of filth malloten en ze maken muziek als blink182 kortom de formule om in de smaak te vallen bij de hedendaagse zogenaamde alternatieve sub cultuur.
good charlotte?
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:32 schreef keeper het volgende:[..]
Ja shit. Nu ben je niet meer alto genoeg
.
quote:hij bedoeld dat als jij vindt dat het zonde is dat er een clip is gemaakt dat jij dan bedoeld dat ze dan bekend worden en dat je ze dan wat minder vindt.
Op zaterdag 18 januari 2003 14:27 schreef Yolien het volgende:[..]
volgens mij bedoeld hij dat hoor
quote:Dat nummer wordt echt OVERAL gedraaid he
Op vrijdag 3 januari 2003 20:18 schreef Tizmo het volgende:
Omdat ik via de search geen topic over hun kon vinden,
die Lifestyles of the rich and the famous, echt geweldig nummer,
kheb nog meer nummers van hun gehoord, ook goedwat vinden jullie ervan?
quote:Maaaaar ik vind het gwoon beeetje jammer dat iedereen clips moet maken tegenwoordig.. enn ik vond het nogal een afgezaagde opmerking van hem, volgens mij was het nogal sarcastisch bedoeld
Op zaterdag 18 januari 2003 14:30 schreef duisterebram het volgende:[..]
hij bedoeld dat als jij vindt dat het zonde is dat er een clip is gemaakt dat jij dan bedoeld dat ze dan bekend worden en dat je ze dan wat minder vindt.
dus niet alto genoeg, en als je er dan toch nog naar zou luisteren dan zou je te weinig alto zijn.volgens mij bedoeld hij dat hoor
Maar dat zal wel weer aan mij liggen.
quote:mjah dat vind ik ook cool
Op woensdag 22 januari 2003 20:37 schreef =HellFire= het volgende:
In the beginning, haha, das echt gewoon t vetste nummer van de cd. Niks Lifestyles of The Anthem, gewoon dat symphonische gebeuk! Download maar es. Kvind t echt cool klinken. Weten jullie of er nog meer van zulk soort bands zijn die dit vaker doen?
quote:Ja.
Op woensdag 22 januari 2003 20:41 schreef ErikN het volgende:[..]
mjah dat vind ik ook cool
begint net als een kerst cd
quote:Benji.
Op woensdag 22 januari 2003 21:43 schreef MissHell het volgende:
dus hoe waren ze?maaruh hoe heet die gast met die spikes??
quote:dat vin ik nou ook.
Op zaterdag 25 januari 2003 12:24 schreef Gorro het volgende:
Het intro van de cd is egt zooo kewl. Vind de hele cd best ok. Het is natuurlijk niet egt origineel, maar wel lekker...
Ze zijn wat dat betreft achteruitgegaan.
quote:Ik ken ze ja, opzich best goeie muziek vooral little things vind ik leuk
Op vrijdag 3 januari 2003 20:18 schreef Tizmo het volgende:
Omdat ik via de search geen topic over hun kon vinden,
die Lifestyles of the rich and the famous, echt geweldig nummer,
kheb nog meer nummers van hun gehoord, ook goedwat vinden jullie ervan?
quote:ik ook! heb gewoon alle liedjes uit Dude, Where's my Car gedownload (leuke soundtrack trouwens!!) en sindsdien ken ik ze.
Op zaterdag 1 februari 2003 19:55 schreef Falcon4ever het volgende:[..]
Ik ken ze ja, opzich best goeie muziek vooral little things vind ik leuk
quote:Daar heb ik het inderdaad van
Op zaterdag 1 februari 2003 20:01 schreef M_a_T het volgende:[..]
ik ook! heb gewoon alle liedjes uit Dude, Where's my Car gedownload (leuke soundtrack trouwens!!) en sindsdien ken ik ze.
Treble Charger met American Psycho is ook kewl
quote:Dat is Goldfinger. Een band die overigens beter is dan GC.
Op dinsdag 28 januari 2003 10:18 schreef Apfel het volgende:
Ik heb van 2 jaar terug wel een track van hun gehoord, geloof dat ie Superman heette. Klonk wel geinig en dat singletje van hun ook. Klinkt best wel oke
quote:Idd, Goldfinger is wel stukken beter dan Good Charlotte, hoewel er op de nieuwe cd van GC wel een paar leuke nummers staan.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:16 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Dat is Goldfinger. Een band die overigens beter is dan GC.
Maar voor de rest...mwoah, middelmatig.
quote:Vind GC's eerste cd beter.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:24 schreef Fatality het volgende:[..]
Idd, Goldfinger is wel stukken beter dan Good Charlotte, hoewel er op de nieuwe cd van GC wel een paar leuke nummers staan.
Maar voor de rest...mwoah, middelmatig.
quote:Ik zeg toch dat ik Goldfinger beter vind
Op zaterdag 1 februari 2003 22:48 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Vind GC's eerste cd beter.
Heeft minder van die popnummertjes. Ik bedoel, nummer 12 van Y&H, emotionless... kom op zeg.
quote:Ja, snap ik.
Op zondag 2 februari 2003 22:04 schreef Fatality het volgende:[..]
Ik zeg toch dat ik Goldfinger beter vind
Ik vind het verder helemaal niks trouwens Best grappig om een keer te horen maar erg gemiddeld.
quote:hey, dat ze zelf rijk en bekend zijn doet nix af aan het liedje 'Lifestyles' want dat gaat over mensen die rijk zijn en nog steeds over alles lopen te zeiken en maar denken dat ze het zo slecht hebben! De jongens van GC weten hoe het is om straatarm te zijn dus zij weten hoe gelukkig je moet zijn als je je vanalles kunt veroorloven! nouja... dit is dan wat ik denk...:)
Op vrijdag 3 januari 2003 20:25 schreef Disorder het volgende:
Ironisch dat ze in hun tekst van bovengenoemd nummer de manier van leven van celebrities uit Beverly Hills en Hollywood bekritiseren, maar tegelijkertijd zelf idolen zijn en ook zo leven.
Hun vorige cd is ook keigoed, maar deze vindt ik wel wat leuker...
Zijn die zanger en die gitarist (Benji en Joel) nou tweelingen? of zie ik dat verkeerd?
quote:Goldfinger
Op maandag 3 februari 2003 13:35 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Ja, snap ik.
Maar ik wou nog ff wat kwijt over GC.
quote:Zijn broers dacht ik
Op zaterdag 3 mei 2003 17:04 schreef Ixnay het volgende:
Nou valt me ineens iets op.Zijn die zanger en die gitarist (Benji en Joel) nou tweelingen? of zie ik dat verkeerd?
Name/Instrument: Benjamin Levi Madden (Guitar/Vocals)
Birthday: March 11th 1979
Toch goed gezien.
Wie kent er iemand die nog 2 kaartjes heeft? Of waar zou ik kunnen kijken voor kaartjes, behalve op marktplaats.nl?
quote:Daar zijn toch nog wel kaarten te verkrijgen bij de kassa?
Op zaterdag 28 juni 2003 12:25 schreef TripleM het volgende:
Good Charlotte staat morgenavond in Paradiso! Ik was niet op tijd met kaartjesen op die geweldige perspromotor (NOT) hoef ik ook niet te rekenen.
Wie kent er iemand die nog 2 kaartjes heeft? Of waar zou ik kunnen kijken voor kaartjes, behalve op marktplaats.nl?
quote:Vrees van niet, mijn dochter is hier helemaal wezenloos van en die gaat morgen inderdaad naar het concert. Volgens Paradiso was het uitverkocht....
Op zaterdag 28 juni 2003 12:55 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Daar zijn toch nog wel kaarten te verkrijgen bij de kassa?
quote:Meestal is dat nog wel zo namelijk... Hm. Dan is het in de laatste weken snel gegaan. Weet nog wel dat ik vorige week op paradiso.nl keek en er nog kaarten konden worden verkocht.
Op zaterdag 28 juni 2003 12:58 schreef Teddybeer80 het volgende:[..]
Vrees van niet, mijn dochter is hier helemaal wezenloos van en die gaat morgen inderdaad naar het concert. Volgens Paradiso was het uitverkocht....
Hopen voor je dochter dat ze nog wat kaartjes kan bemachtigen dan.
quote:Ho wacht, sorry, lette ff niet op. Beetje suf nog van TT
Op zaterdag 28 juni 2003 13:12 schreef Teddybeer80 het volgende:
Die heeft ze al heel lang......ik hoor heel de dag niks anders....
Vervelend he, die groupies.
Dit keer was ik te laat en heb ik alles al geprobeerd. Sony, marktplaats.nl, morgen moet ik nog iemand bellen maar ook daar verwacht ik niet zoveel van. Balen
ook stond er een of andere 40+ vrouw helemaal uit haar dak te gaan voor mijn neus
(was met haar kindje mee ) dat was wel grappig
quote:16
Op maandag 30 juni 2003 05:20 schreef BAZZA het volgende:
Zo ben Zondag geweest
heb me best vermaakt![]()
alleen liepen er wel erg veel 16 jarige meisjes rond die blij gilden en mij het idee gaf op een Backstreetboys concert te zijn![]()
ook stond er een of andere 40+ vrouw helemaal uit haar dak te gaan voor mijn neus
(was met haar kindje mee) dat was wel grappig
quote:Concert was dikke ruk maar de lol om die mensen compenseerde het ?
Op maandag 30 juni 2003 10:03 schreef superheist het volgende:[..]
16
meer 13... het zat daar vol met kotertjes, heb me nognooit op die manier vermaakt bij een concertje
te grappig die mensen
Helaas pindakaas, vandaag en morgen staan ze in Londen. Als ze in Belgie of Duitsland waren geweest had ik misschien nog wel even op en neer gereden, wil ze graag een keertje zien
Ze speelden wel goed. Ik vond het echt een goed concert. Het voorprogamma had afgezegt en daarom speelden ze zelf wat langer door. Volgens hebben ze alles gespeelt wat ze hebben.
quote:ik had ook geen kaartje, en had er ook 2 nodig, heb ze ook gevonden
Op maandag 30 juni 2003 15:58 schreef TripleM het volgende:
Ik ben uiteindelijk niet geweest. Ik ben aan de deur gaan kijken of er mensen waren die een kaartje over hadden. Die was er precies 1 dus ik had een kaartje. Maar ik wilde of met z'n 2en of niet en er stonden ook 4 Italianen driftig op zoek naar kaartjes voor 2 van hen. Heb wat met die jongen staan praten en toen het uiteindelijk bijna begon, de rij bijna weg was en ik nog steeds maar 1 kaartje had, heb ik het kaartje aan hem doorverkocht (voor dezelfde prijs als waar ik het voor gekocht had uiteraard).Helaas pindakaas, vandaag en morgen staan ze in Londen. Als ze in Belgie of Duitsland waren geweest had ik misschien nog wel even op en neer gereden, wil ze graag een keertje zien
en ja het concert was ruk maar de "pit" en de mensen waren te grappig er stond ook groot "GEEN ALCOHOL VOOR ONDER DE 16" dus geen breezer
ik drink trouwens standaard water bij concerten, tis gratis en is beter tegen de dorst
quote:het concert was (vergeleken met andere bands) echt niet super ofzo.. redelijk.. waarom kwam CKY eigenlijk niet? GC zeiden dat ze het land niet ingelaten werden ofzo
Op maandag 30 juni 2003 18:22 schreef CoolCazt het volgende:
Haah jah, er waren veel kleine meisjes (met ouders die zorgelijk aan de zijkant toe stonden te kijken), nu ben ik zelf ook geen veteraan (16)maar er was toch wel erg veel gekrijs. Los van dat vond ik het echt een vet concert, in het begin leek het erop alsof benji er geen zin in had en ook joel was een beetje mat maar de bassist maakte dat ruimschoots goed. Na een nummertje of 3 waren de heren goed opgewarmd en speelden zeer enthousiast, wat ook oversloeg op mijzelf
. Ze speelden inderdaad lekker lang al vond ik het heel jammer dat CKY niet kwam (96 quite bitter beings --> meesternummer) maar heb me toch opperbest vermaakt!
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Is CKY niet x aantal keer beter dan GC.....?
quote:zo goed was GC nou ook weer niet
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Klop_Klop het volgende:
Ik kwam echt voor GC en het was opzich wel jammer dat CKY niet kwam maar zo erg was dat nou ook weer niet, zo goed zijn die nou ook weer niet.
quote:smaken verschillen
Op zondag 6 juli 2003 01:02 schreef Loek-B het volgende:
Boys and girls is wel een heerlijk nummertje..
hun concert in Paradiso toen ( 28ste Juni ofzo) wat vet stond helemaal vooraan en idd zoals er al iemand zei er waren veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleine kindertjes ... als in rond de 13 jaar...enzo..( owja en mams en paps ook mee natuurlijk ..)
verder tjah leuke foto's gemaakt etc... gewoon lol gemaakt...
Waarschijnlijk gak ook naar dat concert in Tilburg maja moek nog zien..
Kaarten zijn nog te verkrijgen enzo dus ik heb nog wel ff...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |