Dat is de grootste onzin,ik zal de eerste zijn die klappen krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij snapt het Dot, ik moet alleen een beetje oppassen met strafpunten, de man heeft tegenwoordig connecties.
Ja, dat heeft hij goed voor elkaar die FFquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij snapt het Dot, ik moet alleen een beetje oppassen met strafpunten, de man heeft tegenwoordig connecties.
Voordeel is dat het ook gelijk afgekust wordt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin,ik zal de eerste zijn die klappen krijgt.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan die cap van Jessie's goddelijk lichaam nog een keer?
Mijn muesli smaakt meteen naar kaviaar.
Sla het op en ga er lekker de hele dag bij kwijlen, grijp je kansquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan die cap van Jessie's goddelijk lichaam nog een keer?
Mijn muesli smaakt meteen naar kaviaar.
Hmmmm nomnomnom.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.
Ik was even koffie inschenken, maar jij mag 'm hebben hoorquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij goed voor elkaar die FF
Waar blijf je nu met openen, gisteren ook al aan je voorbij laten gaan, wel wakker blijven he
Ik heb nog nooit een ban gehad,zou het niet weten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat het ook gelijk afgekust wordt.
Krijg je hier een IP ban eigenlijk?
Of een ban op naam?
Zo aardig op de vroege morgenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was even koffie inschenken, maar jij mag 'm hebben hoor
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad,zou het niet weten.
IP met alles erop en eraan ........ heb ik gehoord dan hèquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat het ook gelijk afgekust wordt.
Krijg je hier een IP ban eigenlijk?
Of een ban op naam?
O echt, gelukkig heb ik het er niet over dat iemand er een heeftquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Je mag helemaal niet over bans spreken. Dáár staat al een ban op.
kwestie van connecties ...quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ban gehad,zou het niet weten.
Oke, thnk you, was ff nieuwsgierig, wel fijn dat je het van horen zeggen hebtquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:30 schreef Jian het volgende:
[..]
IP met alles erop en eraan ........ heb ik gehoord dan hè
quote:
Jij bent de lieveling van Soul,weet je toch?quote:
Een apje als je aan het hardlopen bent je een berichtje komt dat het broodje zo bezorgd wordtquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie. Iets groots brainstormen, een bakkerij of zo iets waar Nederland van onder de indruk is.
Geen kleding meer straks met 15 man allemaal kleding.
Moet je nog keihard terug rennen ook anders mis je je ontbijt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een apje als je aan het hardlopen bent je een berichtje komt dat het broodje zo bezorgd wordt
Ja ook dat.................. die knul denkt altijd de beste ideeën te hebben, maar hij heeft nietsquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moet je nog keihard terug rennen ook anders mis je je ontbijt.
Utopiakijkers,wel opletten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
50% van de Nederlanders heeft een kat of een hond.
Huh lijkt me wel heel erg veel.
Das war einmal ...quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent de lieveling van Soul,weet je toch?
Oh ok.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Utopiakijkers,wel opletten.
Goed idee!! Een heel gesneden wit alstublieft bakker Komt eraan per drone meneer, dat is dan ¤ 26,95quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een bakkerij en dan laten bezorgen door drones, een contractje zien te regelen.
Top idee van Jessie.
Al 5 jaar kleding verkopen, te makkelijk Jessie wil ervan af.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:42 schreef magnaal het volgende:
Ow ik lig in een deuk hier, jullie zijn zo grappig
Letterlijk, lig ik..nog lekker in mijn bed
Duur brood.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed idee!! Een heel gesneden wit alstublieft bakker Komt eraan per drone meneer, dat is dan ¤ 26,95
Dat was ook wel leuk ,zijn presentatie over het diervoeder.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Happie happie kakkie kakkie, His ligt in een deuk
[ afbeelding ]
Mijn vader zei altijd;Beter duur als niet te koop.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Chris zit gewoon te tekenen tijdens vergaderen, zit ze ineens een indiaan te tekenen zegt Jes
Morgen hebben ze functionerings- gesprekken in de BV ppfffff
Gebakken in een smerige tent door smerige lui, die liggen te trekken, te vingeren zowel in het in als in het uit gat en dan zonder wassen de dag gaan beginnen............... eet smakelijkquote:
Da's ook weer zo.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd;Beter duur als niet te koop.
Mag je de drone dan houden?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:47 schreef Jian het volgende:
[..]
valt wel mee:
Brood ¤ 1,95
Bezorgkosten per drone: ¤ 25,--
Dat verklaard waarom het zo duur is natuurlijk, kijk eens wat een extra's je krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebakken in een smerige tent door smerige lui, die liggen te trekken, te vingeren zowel in het in als in het uit gat en dan zonder wassen de dag gaan beginnen............... eet smakelijk
getverdemme Giz............. ik doe maar alsof ik dit niet gelezen hebquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom het zo duur is natuurlijk, kijk eens wat een extra's je krijgt.
Het schuim van Jes gaat die zeker kopen, al moeten ze het zelf vretenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen
Ik kan me niet voorstellen dat dat hondenvoer van Jessie daar gaat verkopen.
Ik heb het vlees van "zijn" merk bekeken en is dubbel zo duur, als wat ik mijn
hond geef. En dan moet Utopia er nog aan verdienen
Jian.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat is dat voor een nare pijnlijke piep steeds.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schuim van Jes gaat die zeker kopen, al moeten ze het zelf vreten
Jij schreef het zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
getverdemme Giz............. ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb
Jij wel ..quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag je de drone dan houden?
Ja, maar anders, niet dat je wat extra's kreeg..............quote:
Maar eerst roken.Die afwas gaat hij echt niet doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou deafwasdoentoenhebikdeafwasnietgedaanomdatwehebbenstaanvretenindecaravantoenzouikvanmorgendeafwasdoenhebikooknietgedaandusikgazomaarevendeafwasdoen
Zegt Jessie
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar anders, niet dat je wat extra's kreeg..............
Ik heb het een tijdje terug al eens bekeken en toen was het inderdaad een flink stuk duurder nog dan Royal Canin. Dat spul verkoop je alleen in Wassenaar en Aerdenhout of aan schuimpjes die het dan ook zelf eten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen
Ik kan me niet voorstellen dat dat hondenvoer van Jessie daar gaat verkopen.
Ik heb het vlees van "zijn" merk bekeken en is dubbel zo duur, als wat ik mijn
hond geef. En dan moet Utopia er nog aan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogels bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
Ik heb zo een hekel aan fluitende types..
En dan roept iemand hem weer, dan moet hij weer ff roken, dat moet hij weer iemand de les lezen en gaat hij weer ff roken, dan gaat hij ff helpen 5 tellen en dan gaat hij weer rokenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar eerst roken.Die afwas gaat hij echt niet doen.
dat klopt maar dat is die dierenvoeding ook met opdrukquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil iets heel groots, iets waar heel Nederland van onder de indruk is, altijd maar die stomme kleding. Iedereen zijn eigen stomme opdrukje
Hoor je dat schuim............... jullie kopen stomme kleding met stomme opdrukjes
Echt wel.Ik kan incasseren als de beste.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat pijn is ....
hondenbrokken met opdruk van de naam van de hond? ut moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:56 schreef goldback het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is die dierenvoeding ook met opdruk
omdat hij uiteindelijk niks kanquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat.................. die knul denkt altijd de beste ideeën te hebben, maar hij heeft niets
Hij is niet voor niets voor een tweee keer terug
Dacht ook een goede slag te slaan met die tattoo shop, kwam mooi bedrogen uit
Daarbij is ook de verkoop van diervoeder, tegenwoordig, ook aan eisen verbonden. Hoe gaan ze de zakken brok droog houden, zodat er geen schimmel op komt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje terug al eens bekeken en toen was het inderdaad een flink stuk duurder nog dan Royal Canin. Dat spul verkoop je alleen in Wassenaar en Aerdenhout of aan schuimpjes die het dan ook zelf eten.
en anders roep je gewoon om hulp....quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt wel.Ik kan incasseren als de beste.
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daarbij is ook de verkoop van diervoeder, tegenwoordig, ook aan eisen verbonden. Hoe gaan ze de zakken brok droog houden, zodat er geen schimmel op komt.
Hoe gaan ze het vlees, als hij dat ook gaat verkopen, bewaren en vervoeren.
Is allemaal nog niet zo makkelijk als hij denkt
Daarom lult hij ook zo veel, dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:59 schreef goldback het volgende:
[..]
omdat hij uiteindelijk niks kan
Zoiets in elk geval, hij doet alleen de promotie ...quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.
Zal haast wel zo moeten gaan en dan betaal je ook meteen flink meer voor een zakquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.
Yep.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoiets in elk geval, hij doet alleen de promotie ...
Dat hebben ze met zoveel dingen gedaan al.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zal haast wel zo moeten gaan en dan betaal je ook meteen flink meer voor een zak![]()
Mafkezen als ze daar in trappen
Het lef ook nog zeggen ik wil geen taken laten uitvoerenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:02 schreef Chanel5 het volgende:
Je zegt net " we doen het samen" zegt Chris terwijl Jes haar staat uit te leggen hoe zij het MOET DOEN....
Jessie ten voeten uit, brrrrrr
Zelfs deze neem ik met een glimlach.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:00 schreef Jian het volgende:
[..]
en anders roep je gewoon om hulp....
Merel moet volgens mij wat anders doen van Jessie.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hij vraagt net aan Chris om iets in sierletters te schrijven en nu staat hij het aan Merel te vragen.
Ik word zo moe van die vent, lullen om het lullen en het liefst in 10-voud.
"zelfs"quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelfs deze neem ik met een glimlach.
Viespeuk blijft ook maar zijn neus ophalenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hij vraagt net aan Chris om iets in sierletters te schrijven en nu staat hij het aan Merel te vragen.
Ik word zo moe van die vent, lullen om het lullen en het liefst in 10-voud.
MIke heeft hem nu al een paar keer gevraagd om te gaan pratenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
O, hij tekent de loempia's toch zelf, nou eerst zien en dan geloven.
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:08 schreef Jian het volgende:
Adriaan ziet het helemaal zitten, wat zal ik lachen als hij door Gerrit verpulverd wordt
Ik hoorde hem toch echt ook aan haar iets vragen over Lessie Loempia in sierletters.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Merel moet volgens mij wat anders doen van Jessie.
Chris was al met die letters bezig.
Raar, hij stond net ook bij Chris weer, die de letters en Jessie de loepia's erbij tekenen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem toch echt ook aan haar iets vragen over Lessie Loempia in sierletters.
Dat was/is waarschijnlijk de stopwatch van de trainer van A3quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat is dat voor een nare pijnlijke piep steeds.
In de Silo?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dat was/is waarschijnlijk de stopwatch van de trainer van A3
Krijg geen hoogte van die kerel en hij lult zoveel dat ik het ook mis kan hebben maar hij zei het echt terwijl hij bij Merel stond.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raar, hij stond net ook bij Chris weer, die de letters en Jessie de loepia's erbij tekenen.
Ik zie em nu de afwas doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Krijg geen hoogte van die kerel en hij lult zoveel dat ik het ook mis kan hebben maar hij zei het echt terwijl hij bij Merel stond.
Met handschoenen aan...quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:12 schreef Dotteke het volgende:
Met een schuursponsje en koud water de pan schoonmaken
[ afbeelding ]
Kijk, ik maak de pan schoon en h ij is nog niet schoon zegt hij tegen Shel als hij hem met een closetpapiertje heeft drooggemaaktquote:
Niet zo lelijk doen over koning Jessie, je maakt andere cossers zoo verdrietig...quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Jessie denkt dat hij zo met een frisse start met Mike kan beginnen en dat dan alles goed komt
Nou Jes, dat verrotte ik karakter van jou zal naar een gesprek echt niet veranderen.
Je blijft dezelfde klootzak
En Mike moet zijn gereedschap buiten de tent laten, anders vliegt er straks een mes door de tent volgens Jessiequote:Op donderdag 24 januari 2019 10:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie veegt even een paar mensen uit de tent weg. Hij en Mike moeten even kletsen.
Das dan jammer, ik heb het over Jessie niet over de cossers, of hun partner kind of familie lidquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:19 schreef magnaal het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen over koning Jessie, je maakt andere cossers zoo verdrietig...
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En Mike moet zijn gereedschap buiten de tent laten, anders vliegt er straks een mes door de tent volgens Jessie
Ik probeer ze te ontzien, maar het is niet te doen..quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das dan jammer, ik heb het over Jessie niet over de cossers, of hun partner kind of familie lid
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Jessie nu net dat Jens heel bang was toen Tim met een hamer in de silo kwam met dat gedoe.
dan moet hij dat tegen tim zeggen toch ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Verteld Jessie nu net dat Jens heel bang was toen Tim met een hamer in de silo kwam met dat gedoe.
Dat is dus bedriegelijk...of bedoeld hij dat niet?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Jessie wil heel veel water bij de wijn doen
Zo denk ik iedere morgen, maar zodra die man in beeld is en hij zijn gif gaat spuiten ben ik de voornemen alweer vergetenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:21 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik probeer ze te ontzien, maar het is niet te doen..
wordt een slap aftreksel dan komend weekendquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:22 schreef formule het volgende:
Jessie wil heel veel water bij de wijn doen
Misschien maar goed dat ik alleen stream 1 heb...Alhoewel Gerrit en Shelly ook niet bepaald vrolijkerds zijnquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Jessie loopt tegen de koppigheid van Mike, ook heef t hij het gevoel dat veel mensen de hakken in de zand zetten
Jessie zegt dat Hij Adriaan en Mike de kar trekken![]()
Alles klopt in deze zin behalve hij moet er ff uit jessie
Het plotterding piept ook.quote:
Gesprek Jessie en Mike.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
het volgende lachertje
Jessie wil Mike vaker gaan helpen![]()
Mike zal zich aanmelden bij vergaderingen evengoed, om je te steunen ook, zegt hij
Zal dat het wel zijn.quote:
Wat een achterlijk gesprek dit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
het volgende lachertje
Jessie wil Mike vaker gaan helpen![]()
Mike zal zich aanmelden bij vergaderingen evengoed, om je te steunen ook, zegt hij
Ik luister al niet eens meer, slap gezeikquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een achterlijk gesprek dit.
Dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meer, slap gezeik
Niet zo negatiefquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat werkelijk nergens over.
Ja het gaat meer om zich ermee te bemoeien dan daadwerkelijk iets doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wil helpen in de bouw, yeah right, linksom of rechtsom zal hij een vinger in de pap houden.
Hoi skeet.quote:
Klopt. Het is net een chronische ziekte.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja het gaat meer om zich ermee te bemoeien dan daadwerkelijk iets doen.
Zijn handjes zal hij niet laten wapperen.
Jah.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt. Het is net een chronische ziekte.
Dat hoorde ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:
Zegt Fran nou dat ze haar borsten ná de wedstrijd gaat doen, vanwege het dansen? Ze ligt te kletsen met dr hoofd onder de dekens...
Even je stoelgang bespreken moet kunnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:38 schreef An_0_Niem het volgende:
Er wordt hier vaak verslag gedaan van Franny met haar poep fetish, maar ook malle Adje en Jankolini kunnen er wat van![]()
[ afbeelding ]
Verbaast mij ten zeerste dat er zoveel mensen geobsedeerd zijn van uitwerpselen en ongewenste lichaamssappen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:38 schreef An_0_Niem het volgende:
Er wordt hier vaak verslag gedaan van Franny met haar poep fetish, maar ook malle Adje en Jankolini kunnen er wat van![]()
[ afbeelding ]
Over welke uitnodiging heeft ze hetquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:32 schreef magnaal het volgende:
Iedereen is uitgenodigd, behalve Jessie zegt Shelley, ze weet niet waarom..Moet ze vooral tegen A3 zeggen..Ik weet niet voor wat hoor...Maar A3 is zo een gluuperd, die vertelt het wel aan Jesseman
Een goede stoelgang is heel belangrijk voor de fysieke conditie hoorquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verbaast mij ten zeerste dat er zoveel mensen geobsedeerd zijn van uitwerpselen en ongewenste lichaamssappen.
Ik had vuurwerk verwachtquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit gaat werkelijk nergens over.
Ja dat begreep ik dus ook al niet, zoals ik al schreef.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over welke uitnodiging heeft ze het
Merel haar feestje?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over welke uitnodiging heeft ze het
Als je hulp wilt hoef je het hem maar te vragen maar dan moet ie eerst ff rokenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Jessie wil helpen in de bouw, yeah right, linksom of rechtsom zal hij een vinger in de pap houden.
En niets doen vervolgensquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Waar bemoeit Shelley zich dan mee?quote:
Integendeel, anderen zijn werk laten doen.quote:
Jessie had ook een brief geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:44 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow dat is mogelijk..Iedereen is uitgenodigd behalve Jessie, dat zou wat zijn zeg...
Juist gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Hoe kinderachtig, ze gaan een vredesvuurtje aansteken ppffff
Ik was even naar de winkel,heb het even gemist.Sorry.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar bemoeit Shelley zich dan mee?
hij heeft toch ook al een keer gezegd : Als je hulp nodig hebt, dan moet je maar even komen, dan stuur ik even wat mensen om te helpen..quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Integendeel, anderen zijn werk laten doen.
Dat doet ze niet hoor, ze vertelde het tegen die gluiperdquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waar bemoeit Shelley zich dan mee?
Ja, maar dat is wel prive.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Een goede stoelgang is heel belangrijk voor de fysieke conditie hoor
was toch ook een klacht geweest? En vrouw had haar plas op moeten houden omdat ze in het donker niet van het trappetje durfde ?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wordt niet gelullig de boot als B&B gebruiken
Nee, het waren geen mooie jongen vrouwen het Jessie
Juist kinderachtig. twee volwassen mannen die een nietszeggend gesprek hebben gehad en dan een vredevuurtje aan gaan stekenquote:
Gelullig?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wordt niet gelullig de boot als B&B gebruiken
Nee, het waren geen mooie jongen vrouwen het Jessie
Ja, maar waarom doet ze dat? Of is ze echt dom. Of vindt ze dat Jessie WEL uitgenodigd had moeten worden? Heb het zelf niet gehoord. Snap haar insteek dus ook niet.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat doet ze niet hoor, ze vertelde het tegen die gluiperd
Ik vraag het ook vaak aan Soul,dan wordt ze boos.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist kinderachtig. twee volwassen mannen die een nietszeggend gesprek hebben gehad en dan een vredevuurtje aan gaan steken
O echt, heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
was toch ook een klacht geweest? En vrouw had haar plas op moeten houden omdat ze in het donker niet van het trappetje durfde ?
Dat dus...domquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doet ze dat? Of is ze echt dom. Of vindt ze dat Jessie WEL uitgenodigd had moeten worden? Heb het zelf niet gehoord. Snap haar insteek dus ook niet.
Zit me hier ook plaatsvervangend te schamen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist kinderachtig. twee volwassen mannen die een nietszeggend gesprek hebben gehad en dan een vredevuurtje aan gaan steken
Waar het hart vol van is FF tikken de vingers hun eigen woord, Jessie is een lul dus komt er ipv gelukkig gelullig uit me vingersquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
ow ik wilde juist gaan vertellen, dat.....
Maar heb je al gepoept?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is FF tikken de vingers hun eigen woord, Jessie is een lul dus komt er ipv gelukkig gelullig uit me vingers
Als ze tegen elkaar ingaan is het leuker streamenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zit me hier ook plaatsvervangend te schamen.
Die twee samen is echt een een ramp.
Ik dacht dat hoe heet ie ook weer, er niet was. Wel zo fris.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze tegen elkaar ingaan is het leuker streamen
Die vieze armen van in elkaars reet kruipen is niet zo boeiend
Die is zichzelf weer aan het inlikken overal.quote:
Dat had ik nou nog nooit gemerkt, dat je een hekel aan Jessie hebt, Dotquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, heb ik niet meegekregen
Zie nu weel dat ik ipv gelukkig gelullig heb getikt, waar het hart vol van is he Jessie is een lul in mijn ogen
Dot heeft geen hekel aan Jessie, ze mag hem nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had ik nou nog nooit gemerkt, dat je een hekel aan Jessie hebt, Dot![]()
Ik mag het hopen.quote:
Hahahahaha ze zijn allebei niet goed wijs.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Gerrit opzouten. Wat een verschrikkelijke mensen. Alles doen om daar te blijven, die twee.
Nee he, hou het zo onopvallend mogelijkquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat had ik nou nog nooit gemerkt, dat je een hekel aan Jessie hebt, Dot![]()
Mijn vriend zou het niet zijn. Zou met een boog om hem heen lopen, manipulatief sujet.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:55 schreef formule het volgende:
[..]
Dot heeft geen hekel aan Jessie, ze mag hem niet
Ik reageer slechts op wat er stond. Had ze niet zo gevolgd net. Ik zie mel de bewegingen die Shelley maakt de laatste tijd (weer) vooral ook bij anderen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:55 schreef yaello het volgende:
[..]
Welnee, Gerrit is ook al 2 dagen lang bezig met Shelley langzaam terug te winnen.
Maar het ligt allemaal niet aan hem hoor.. van die dingetjesquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:55 schreef yaello het volgende:
[..]
Welnee, Gerrit is ook al 2 dagen lang bezig met Shelley langzaam terug te winnen.
Weg met beiden.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:55 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha ze zijn allebei niet goed wijs.
quote:
Maar als er iemand is die geen toenadering zou moeten zoeken is het Shelley. Ze was klaar met hem, wilde zelfs op hem stemmen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het ligt allemaal niet aan hem hoor.. van die dingetjes
Zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben n maandje op vakantie geweest.. valt me op dat Gerrit zn zinnen niet meer begint met "nogmaals".
neequote:Op donderdag 24 januari 2019 11:08 schreef An_0_Niem het volgende:
Mogen hier eigenlijk youtube filmpjes van Utopia worden gepost?
En een oven zodat Adriaan kan gaan bakken.. Ze vergeten daarbij dat A3 een vegan oven voor zich zelf wil...quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou willen Tim en Jessie zelf brood gaan bakken (lekkerder en goedkoper dan van de supermarkt). En ze willen vrijdag, zaterdag en zondag een pizzeria openen en in de buurt bezorgen. Ander idee: maaltijden voor bejaarden bezorgen.
mijn poes (vrouwtjes kat, zet het er maar ff bij)...is helemaal vliefd op keesjequote:Op donderdag 24 januari 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is zich weer aan het rijk-rekenen
Er zijn meer dieren dan mensen die Utopia kijken rekent hij uit
Ik moet echt koptelefoon gebruiken, anders neemt Nelis mn papegaai alles over, zo heeft hij Madilia heel lang nagedaan met dat hahahahahaaaa, operazangeresquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mijn poes (vrouwtjes kat, zet het er maar ff bij)...is helemaal vliefd op keesje
Wilde ook al keesje als favo utopiaan, maar hij was niet in de lijst opgenomen..
De poes heeft een hekel aan een van de kippen .. die altijd haantje de voorste wil zijn...
Is niet slim. Worden heel snel verwijderd, doe maar niet.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:08 schreef An_0_Niem het volgende:
Mogen hier eigenlijk youtube filmpjes van Utopia worden gepost?
Pics or it didn't happen...quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef Inca het volgende:
Zie net Rienk door de straat lopen op zijn blote poten door de sneeuw![]()
Straalt domheid uit en Bassie is jaloers op haar clowns make-up........quote:
Nee!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef Inca het volgende:
Niet richting laren hoop ikquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef Inca het volgende:
Deze in combinatie met Gerrit zin gebral.quote:
Ik zag meer een verband met Jessie zijn gepraatquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze in combinatie met Gerrit zin gebral.
zag net foto's van een kinderdag verblijf die hun peuters met ontblote beentjes en voetjes door de sneeuw laten lopen..quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:17 schreef Inca het volgende:
Rene?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag 2 weken geleden Rene in Haarlem, grote sjaal om niet herkend te worden
Haarlem schijnt wel de beste plek te zijn om een Utopiaan te spotten.quote:
Het is ook koud buiten, dus een sjaal om kan ook voor de warmte zijn.....quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zag 2 weken geleden Rene in Haarlem, grote sjaal om niet herkend te worden
ja dat kanquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is ook koud buiten, dus een sjaal om kan ook voor de warmte zijn.....
Ik heb zijn piemel gezien.quote:
tuurlijk, maaltijden voor bejaarden bezorgenquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou willen Tim en Jessie zelf brood gaan bakken (lekkerder en goedkoper dan van de supermarkt). En ze willen vrijdag, zaterdag en zondag een pizzeria openen en in de buurt bezorgen. Ander idee: maaltijden voor bejaarden bezorgen.
En dat in die vieze zooi die aan geen enkele regelgeving voldoenquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, maaltijden voor bejaarden bezorgen
zouden ze enig idee hebben waaraan maaltijden voor (kwetsbare) bejaarden aan moeten voldoen ?
dat dus..quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat in die vieze zooi die aan geen enkele regelgeving voldoen
Best wel.Ik vergeleek het met die van jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |