Dat was ook wel leuk ,zijn presentatie over het diervoeder.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Happie happie kakkie kakkie, His ligt in een deuk
[ afbeelding ]
Mijn vader zei altijd;Beter duur als niet te koop.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Chris zit gewoon te tekenen tijdens vergaderen, zit ze ineens een indiaan te tekenen zegt Jes
Morgen hebben ze functionerings- gesprekken in de BV ppfffff
Gebakken in een smerige tent door smerige lui, die liggen te trekken, te vingeren zowel in het in als in het uit gat en dan zonder wassen de dag gaan beginnen............... eet smakelijkquote:
Da's ook weer zo.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd;Beter duur als niet te koop.
Mag je de drone dan houden?quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:47 schreef Jian het volgende:
[..]
valt wel mee:
Brood ¤ 1,95
Bezorgkosten per drone: ¤ 25,--
Dat verklaard waarom het zo duur is natuurlijk, kijk eens wat een extra's je krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebakken in een smerige tent door smerige lui, die liggen te trekken, te vingeren zowel in het in als in het uit gat en dan zonder wassen de dag gaan beginnen............... eet smakelijk
getverdemme Giz............. ik doe maar alsof ik dit niet gelezen hebquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom het zo duur is natuurlijk, kijk eens wat een extra's je krijgt.
Het schuim van Jes gaat die zeker kopen, al moeten ze het zelf vretenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen
Ik kan me niet voorstellen dat dat hondenvoer van Jessie daar gaat verkopen.
Ik heb het vlees van "zijn" merk bekeken en is dubbel zo duur, als wat ik mijn
hond geef. En dan moet Utopia er nog aan verdienen
Jian.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat is dat voor een nare pijnlijke piep steeds.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schuim van Jes gaat die zeker kopen, al moeten ze het zelf vreten
Jij schreef het zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
getverdemme Giz............. ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb
Jij wel ..quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag je de drone dan houden?
Ja, maar anders, niet dat je wat extra's kreeg..............quote:
Maar eerst roken.Die afwas gaat hij echt niet doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou deafwasdoentoenhebikdeafwasnietgedaanomdatwehebbenstaanvretenindecaravantoenzouikvanmorgendeafwasdoenhebikooknietgedaandusikgazomaarevendeafwasdoen
Zegt Jessie
quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar anders, niet dat je wat extra's kreeg..............
Ik heb het een tijdje terug al eens bekeken en toen was het inderdaad een flink stuk duurder nog dan Royal Canin. Dat spul verkoop je alleen in Wassenaar en Aerdenhout of aan schuimpjes die het dan ook zelf eten.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:49 schreef kaatje50 het volgende:
Goedemorgen
Ik kan me niet voorstellen dat dat hondenvoer van Jessie daar gaat verkopen.
Ik heb het vlees van "zijn" merk bekeken en is dubbel zo duur, als wat ik mijn
hond geef. En dan moet Utopia er nog aan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vogels bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:54 schreef magnaal het volgende:
Ik heb zo een hekel aan fluitende types..
En dan roept iemand hem weer, dan moet hij weer ff roken, dat moet hij weer iemand de les lezen en gaat hij weer ff roken, dan gaat hij ff helpen 5 tellen en dan gaat hij weer rokenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar eerst roken.Die afwas gaat hij echt niet doen.
dat klopt maar dat is die dierenvoeding ook met opdrukquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil iets heel groots, iets waar heel Nederland van onder de indruk is, altijd maar die stomme kleding. Iedereen zijn eigen stomme opdrukje
Hoor je dat schuim............... jullie kopen stomme kleding met stomme opdrukjes
Echt wel.Ik kan incasseren als de beste.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat pijn is ....
hondenbrokken met opdruk van de naam van de hond? ut moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:56 schreef goldback het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is die dierenvoeding ook met opdruk
omdat hij uiteindelijk niks kanquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat.................. die knul denkt altijd de beste ideeën te hebben, maar hij heeft niets
Hij is niet voor niets voor een tweee keer terug
Dacht ook een goede slag te slaan met die tattoo shop, kwam mooi bedrogen uit
Daarbij is ook de verkoop van diervoeder, tegenwoordig, ook aan eisen verbonden. Hoe gaan ze de zakken brok droog houden, zodat er geen schimmel op komt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje terug al eens bekeken en toen was het inderdaad een flink stuk duurder nog dan Royal Canin. Dat spul verkoop je alleen in Wassenaar en Aerdenhout of aan schuimpjes die het dan ook zelf eten.
en anders roep je gewoon om hulp....quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt wel.Ik kan incasseren als de beste.
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daarbij is ook de verkoop van diervoeder, tegenwoordig, ook aan eisen verbonden. Hoe gaan ze de zakken brok droog houden, zodat er geen schimmel op komt.
Hoe gaan ze het vlees, als hij dat ook gaat verkopen, bewaren en vervoeren.
Is allemaal nog niet zo makkelijk als hij denkt
Daarom lult hij ook zo veel, dan lijkt het nog watquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:59 schreef goldback het volgende:
[..]
omdat hij uiteindelijk niks kan
Zoiets in elk geval, hij doet alleen de promotie ...quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.
Zal haast wel zo moeten gaan en dan betaal je ook meteen flink meer voor een zakquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze het gewoon kant en klaar bestellen en dan vanuit de fabriek naar de klant laten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |