niet gelezenquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei een keer gekscherend in de chat van dat ik nog niet was getracked als kloon. Iedereen weet dat ik niels0 ben, nooit een geheim van gemaakt. Staat nog in m'n ondertitel ook.
Heeft ze een kloonscan gedaan om erachter te komen dat ik niels0 ben, hup, ban. Jezus wat een helder licht.
Vervolgens bijdehand doen in DM. Nou ja, Ban, kon dus niet DMen dus maar PM terug.
Dmt ze terug. Ja maar ik zit op DM. Ja domme doos, als je me bant kan ik niet terugdmmen hè.
kwam ze vervolgens met zwarte lippenstift uit de badkamer dus ik zei zo gaan we niet uitquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei een keer gekscherend in de chat van dat ik nog niet was getracked als kloon. Iedereen weet dat ik niels0 ben, nooit een geheim van gemaakt. Staat nog in m'n ondertitel ook.
Heeft ze een kloonscan gedaan om erachter te komen dat ik niels0 ben, hup, ban. Jezus wat een helder licht.
Vervolgens bijdehand doen in DM. Nou ja, Ban, kon dus niet DMen dus maar PM terug.
Dmt ze terug. Ja maar ik zit op DM. Ja domme doos, als je me bant kan ik niet terugdmmen hè.
Ik wist niet dat yvonne een gothic wasquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kwam ze vervolgens met zwarte lippenstift uit de badkamer dus ik zei zo gaan we niet uit
Ranzig figuurquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef Rozevla het volgende:
Zometeen lunch genot
Nu al zin in!!!!!
Hoe was je stoelgang na die 10 loempia's?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef Rozevla het volgende:
Zometeen lunch genot
Nu al zin in!!!!!
Toevallig nu poepen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe was je stoelgang na die 10 loempia's?
Zijn het keiharde keutels of uit de anus pissen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig nu poepen.
Kon gister niet poepen omdat ik van mijn tijd schema afweek.
Nu al 2 keer door moeten trekken
Het is net kitquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn het keiharde keutels of uit de anus pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |