danku, ik heb er erg veel moeite in gestokenquote:
Ik kan de OP waarderenquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
danku, ik heb er erg veel moeite in gestoken
Zin om je te zien hoor, zaterdag.quote:Op donderdag 24 januari 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts 2 nachtjes slapen tot de nieuwe dragonball film
Daar zal ik niet wakker van liggen, maar ik gun je die plezierquote:Op donderdag 24 januari 2019 09:59 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts 2 nachtjes slapen tot de nieuwe dragonball film
Je weet niet of je me zietquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zin om je te zien hoor, zaterdag.
Ik ben wel eens naar een bioscoop gegaan om TARDIS. (en een hoop anderen Fok!ers) te zienquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar een bioscoop gegaan om TARDIS. (en een hoop anderen Fok!ers) te zien
Het betrof Gardians of the Galaxy vol.2, Breuls regelde de kaartjes.quote:
Dragonball kan je nooit ontgroeienquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betrof Gardians of the Galaxy vol.2, Breuls regelde de kaartjes.
Dragonball ben ik ontgroeid, maar Marvel blijft mij boeien
Dat was wel leuk ja maar je was ook zo weg.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het betrof Gardians of the Galaxy vol.2, Breuls regelde de kaartjes.
Dragonball ben ik ontgroeid, maar Marvel blijft mij boeien
We hadden voor en na de film nog kort gesproken, maar ook na de film ging iedereen ook z'n eigen kant op.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja maar je was ook zo weg.
Het is mij wel geluktquote:
Ging hij niet stiekem van een afstandje lurken maar mengde hij zich gezellig in het gesprek?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja maar je was ook zo weg.
Ik was daar sws niet met FOK!kers dus was zelf in no time weg.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging hij niet stiekem van een afstandje lurken maar mengde hij zich gezellig in het gesprek?
Aha. Herkenbaarquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was daar sws niet met FOK!kers dus was zelf in no time weg.
Niet eens, ik was met Horkquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging hij niet stiekem van een afstandje lurken maar mengde hij zich gezellig in het gesprek?
Hoe bedoel je mysterieus?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar waarom doe je zo geforceerd mysterieus over zaterdag? Wil je ons niet zien?
Dat blijkt wel, ik heb meer dierbare herinneringen aan de smurfen, boes en dommelquote:
Oh, ik ga naar de bioscoop en als we elkaar tegen komen dan zij het zo maar ik ga het niet opzoekenquote:
lolquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, ik ga naar de bioscoop en als we elkaar tegen komen dan zij het zo maar ik ga het niet opzoeken
Je gaat toch voor Goku en Vegeta, of toch voor TARDIS.?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh, ik ga naar de bioscoop en als we elkaar tegen komen dan zij het zo maar ik ga het niet opzoeken
Goku en Vegetaquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je gaat toch voor Goku en Vegeta, of toch voor TARDIS.?
lolquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker vriendquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom ga je het niet opzoeken? Toch leuk om elkaar te zien? Of vind je dat kut.
Mss is zijn vriendin transgender en schaamt hij zichquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom ga je het niet opzoeken? Toch leuk om elkaar te zien? Of vind je dat kut.
Denk niet dat het zover hoeft te komenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Of durf je niet aan je vriendin te vertellen dat je ons van het internet kent.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat het zover hoeft te komen
Hou het beknopt, ik ken die gozer online, je hoeft niet zeggen waarvanquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk niet dat het zover hoeft te komen
Bedankt voor de tip. Ik ga gewoon zeggen dat het mijn beste vriend TARDIS isquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou het beknopt, ik ken die gozer online, je hoeft niet zeggen waarvan
je mist een puntquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga gewoon zeggen dat het mijn beste vriend TARDIS is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
van een dragonballforumquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hou het beknopt, ik ken die gozer online, je hoeft niet zeggen waarvan
of een tegenspeler in Fifaquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
je mist een puntDat doe ik nooit dus het is niet vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms vergeten we wel eens een punt achter de zin.quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit dus het is niet vergeten
Heyyyquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:55 schreef Remqo het volgende:
Maar hallootjes Hans, fijn dat je er ook bent
Is dat een hint dat ik ook moet emigreren?quote:Op donderdag 24 januari 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heyyy
Ik ben bijna volledig gemigreerd naar ONZ
vrindquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is dat een hint dat ik ook moet emigreren?
Het zijn net mensenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef Myrr het volgende:
Ik zit bij Samsom in de tweede klas coupe. Zulks een bescheidenheid.
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalenquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is dat een hint dat ik ook moet emigreren?
Hey Haagsquote:
Truequote:Op donderdag 24 januari 2019 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen
Dan post je daar toch lekker als het je niet bevaltquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:03 schreef Remqo het volgende:
Maar Hans, voor emigranten is toch KAA-subforum
rtquote:Op donderdag 24 januari 2019 10:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heyyy
Ik ben bijna volledig gemigreerd naar ONZ
komt je wel op een perm te staan denk ik...quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
Ik kwam laatst een schitterende nielsquote tegen, moet hem eigenlijk wel even delen
Mooie tijden met de beste manquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:12 schreef HPLC het volgende:
Ik kwam laatst een schitterende nielsquote tegen, moet hem eigenlijk wel even delen
Zei een keer gekscherend in de chat van dat ik nog niet was getracked als kloon. Iedereen weet dat ik niels0 ben, nooit een geheim van gemaakt. Staat nog in m'n ondertitel ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
komt je wel op een perm te staan denk ik...
niet gelezenquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei een keer gekscherend in de chat van dat ik nog niet was getracked als kloon. Iedereen weet dat ik niels0 ben, nooit een geheim van gemaakt. Staat nog in m'n ondertitel ook.
Heeft ze een kloonscan gedaan om erachter te komen dat ik niels0 ben, hup, ban. Jezus wat een helder licht.
Vervolgens bijdehand doen in DM. Nou ja, Ban, kon dus niet DMen dus maar PM terug.
Dmt ze terug. Ja maar ik zit op DM. Ja domme doos, als je me bant kan ik niet terugdmmen hè.
kwam ze vervolgens met zwarte lippenstift uit de badkamer dus ik zei zo gaan we niet uitquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei een keer gekscherend in de chat van dat ik nog niet was getracked als kloon. Iedereen weet dat ik niels0 ben, nooit een geheim van gemaakt. Staat nog in m'n ondertitel ook.
Heeft ze een kloonscan gedaan om erachter te komen dat ik niels0 ben, hup, ban. Jezus wat een helder licht.
Vervolgens bijdehand doen in DM. Nou ja, Ban, kon dus niet DMen dus maar PM terug.
Dmt ze terug. Ja maar ik zit op DM. Ja domme doos, als je me bant kan ik niet terugdmmen hè.
Ik wist niet dat yvonne een gothic wasquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kwam ze vervolgens met zwarte lippenstift uit de badkamer dus ik zei zo gaan we niet uit
Ranzig figuurquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef Rozevla het volgende:
Zometeen lunch genot
Nu al zin in!!!!!
Hoe was je stoelgang na die 10 loempia's?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef Rozevla het volgende:
Zometeen lunch genot
Nu al zin in!!!!!
Toevallig nu poepen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe was je stoelgang na die 10 loempia's?
Zijn het keiharde keutels of uit de anus pissen?quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Toevallig nu poepen.
Kon gister niet poepen omdat ik van mijn tijd schema afweek.
Nu al 2 keer door moeten trekken
Het is net kitquote:Op donderdag 24 januari 2019 11:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zijn het keiharde keutels of uit de anus pissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |