Uitzonderlijk matig maar daar kom ik zeker weer bovenop. En met u?quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ons aller TARDIS.?
Daar heb ik ook alle vertrouwen inquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitzonderlijk matig maar daar kom ik zeker weer bovenop. En met u?
Heel fijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar heb ik ook alle vertrouwen in
Prima
Die opblaaspoppen plakken als de neten, inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt zin in. Lekker wijn op het terras en daarna zweterig vrijen in de zomerzon.
Lekker man. Ik heb iets teveel gegeten naar mijn tevredenheid. Dat ga ik wel weer merken op de weegschaalquote:Op donderdag 24 januari 2019 12:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb restjes van avondeten van gisteren meegenomenwas lekker
Ik vind het wel mooi maar zo kooooooudquote:
Wow, dit lijkt zoo ver weg. Bijna onrealistischquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt zin in. Lekker wijn op het terras en daarna zweterig vrijen in de zomerzon.
Ik zweet slechts peentjes.quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Tegelijkertijd zweet ik me nu echt de tandjes, wat een wereld
Bedankt.quote:
Akkoord.quote:
Verworpen.quote:
Beetje spanning in je leven is nooit verkeerdquote:Op donderdag 24 januari 2019 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi maar zo koooooouden moest rijden met veels te veel sneeuw en dacht dat ik dood ging
dankzij Punisher?quote:
'beetje'quote:Op donderdag 24 januari 2019 13:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje spanning in je leven is nooit verkeerd
Ja, damnquote:
ja, leuk koppiequote:
Ja, echt niet normaal. Echt zo'n cutie buurmeisjequote:
quote:
Hmm, ik weet het nog niet. Alleen rijst met snijbonen of hoe moet ik dit zien, klinkt echt kutquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een dag ga zondigen en rijst ga eten met snijbonen. En jij?
quote:
En nog kip en een sausje ofzo, maar bedoel meer zondigen met geen aardappelenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
Hmm, ik weet het nog niet. Alleen rijst met snijbonen of hoe moet ik dit zien, klinkt echt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |