hey chung-leequote:
Heeft ze nog een hartslag?quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe crush
jezus wat afschuwelijkquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe crush
je eigen smaak zo projecteren i fucking can'tquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
Oh je viel niet op uiterlijk... dat verklaart een boel.. de tering.
xDquote:
als hij daar gelukkig van wordt, laat hem gewoon met rust zeg :squote:Op donderdag 24 januari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je eigen smaak zo projecteren i fucking can't
weet je hoe ver scrollenquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:34 schreef gianni61 het volgende:
voor mijn crush verwijs ik graag naar de OP
mijn excusesquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als hij daar gelukkig van wordt, laat hem gewoon met rust zeg :s
ongeveer 216 postsquote:
Inderdaad, leave me alooonnnee!!quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
xD
[..]
als hij daar gelukkig van wordt, laat hem gewoon met rust zeg :s
Goed verdedigd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou haar haar verven en dan keihard doen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:34 schreef gianni61 het volgende:
voor mijn crush verwijs ik graag naar de OP
Scheer haar anders gewoon kaal, probeer iets nieuws.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar haar verven en dan keihard doen.
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed.quote:
Nee iel. Al kan het voor een keer wel heel opwindend zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Scheer haar anders gewoon kaal, probeer iets nieuws.
Nee nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Nee iel. Al kan het voor een keer wel heel opwindend zijn.
Heb jij wel eens seks gehad met een kale vrouw?
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
Heb jij wel eens seks gehad met een kale vrouw?
Oké.quote:
Ah oké had je verhalen wel willen horen dan.quote:
Ah Jammer een van de weinigen hier die nog een beetje leven in de brouwerij weet te brengenquote:
liever geen leven, dan een leven met Noelquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah Jammer een van de weinigen hier die nog een beetje leven in de brouwerij weet te brengen
ONZ is ook al weinig te doen.
wijoquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever geen leven, dan een leven met Noel
Waarom?quote:
Omdat het hier saai en 133 graden Celsius is.quote:
Mag niet op het werk.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in de auto, 4ebe en iedereen dood
Echt mijn favoriete type omgevingquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het hier saai en 133 graden Celsius is.
Jammer dat ze niet eet lolquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn nieuwe crush
Blanke lakquote:Op donderdag 24 januari 2019 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoepel opquote:
Omdat ze niet overal in de wereld goed kunnen eten?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Houdt gewoon liefjes rekening met de rest van de wereld
Oke is goedquote:
Ik doe nergens boos.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ze niet overal in de wereld goed kunnen eten?
Nee, nee, je moet typen: " OK."quote:
Ik zal eens boos doenquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je doet wel ergens boos, namelijk hier
quote:
Je ecologische voetafdruk!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Houdt gewoon liefjes rekening met de rest van de wereld
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet op andere kleuren sorry dat ik niet zo'n brede smaak heb :s
Ieder zijn ding maak je niet dik.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet op andere kleuren sorry dat ik niet zo'n brede smaak heb :s
quote:Op donderdag 24 januari 2019 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jammer, anders had ik wel enorm veel respect voor haar gehadquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee, omdat minder eten duurzamer is dan wel eten
Een hoepel om uw brede lijfquote:
Wat, is toch?quote:
Nee wacht, voelt oud en vertrouwd dat je hier post.quote:
Ben 5 kilo afgevallen ;squote:Op donderdag 24 januari 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ieder zijn ding maak je niet dik.
WAJOOOOOWquote:
Oh dat had ik ook ergens gelezen over mij. Samen met Cholo zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet ik hou nog wel van jullie tho.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat, is toch?
Vond hem altijd wel een goede aanwinst ondanks dat hij laatst zei dat hij niet hetzelfde vond van mij
Oh? Wat zei hij dan over je?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat, is toch?
Vond hem altijd wel een goede aanwinst ondanks dat hij laatst zei dat hij niet hetzelfde vond van mij
Ok.quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik merk het niet echt maar doe vooral je best
Weeg je nu meer of minder dan een zak van 70kg rijst?quote:
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwachtquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook ergens gelezen over mij. Samen met Cholo zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet ik hou nog wel van jullie tho.
Ik kan dat niet herhalen hier want wil geen ban lolquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh? Wat zei hij dan over je?
hee zosklientjequote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan dat niet herhalen hier want wil geen ban lol
Het is geen privé gesprek hier of zoquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwacht
Klopt, stak mij ook wel even. Maar we komen overal weer boven op tochquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voelt altijd extra pijnlijk als je dat na zo'n lange tijd ineens leest over jezelf, van mensen waarvan je dat nooit had verwacht
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
zeggen dat ik zo kut was. Maar geeft niet
Meerquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weeg je nu meer of minder dan een zak van 70kg rijst?
Waar heb jij het nou weer overquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen privé gesprek hier of zo
Ik denk het wel, ben nog bezig met klimmen maar jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, stak mij ook wel even. Maar we komen overal weer boven op toch
Dat het redelijk openbaar is wat hier staat ..quote:
Wat is je punt 4EverBlackEyedquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat het redelijk openbaar is wat hier staat ..
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 15:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hebben jullie weleens een relatie beëindigd?
Niks, laat maarquote:
Vind je dat ik me druk maak om niets?quote:Op donderdag 24 januari 2019 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, laat maar
Hier.. mijn punt: .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |