Mijn nichtje heeft ook een maagverkleining gehad en die had het hier ook een paar keer over. Hoe verbaast ze was over de houding van heel veel mensen in haar groep.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:56 schreef SummerBreeze het volgende:
Ligt het dan aan mij of hebben deze mensen echt niet de goede mindset?
Mijn groep was heel serieus. De screening was dan ook behoorlijk streng! Bij de screening zag ik wel meerdere mensen die liefst meteen operatie wilden en niet dat 'gedoe' Paar mensen uit mijn groep moesten eerst nog half jaar naar dietist, hebben daar geen spijt van gehad. Ikzelf had 5 jaar eerder aangemeld maar was er nog niet aan toe. Toen ik me tweede keer aangemeld had had ik dietist gehad, behandeling voor eetstoornis en personal training van fysio. 15 kg lichter en ik mocht meteen door naar traject.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook een maagverkleining gehad en die had het hier ook een paar keer over. Hoe verbaast ze was over de houding van heel veel mensen in haar groep.
Zag het. Het zijn trouwens 4 afleveringen begreep ik.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:59 schreef Ole het volgende:
nu al bij Johnny.. zij is wel heel jong!
yup!quote:Op woensdag 8 september 2021 20:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Zag het. Het zijn trouwens 4 afleveringen begreep ik.
quote:Op woensdag 8 september 2021 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
yup!
ik heb op FB linkje geplaatst.. voor alle mensen die nog steeds denken dat het zó makkelijk is allemaal
Mijn schoonbroer is er trots op dat hij na de GBP een grote friet stoof opkan en iedere dag minimaal 3 blikjes Red Bull drinktquote:Op woensdag 8 september 2021 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook een maagverkleining gehad en die had het hier ook een paar keer over. Hoe verbaast ze was over de houding van heel veel mensen in haar groep.
je mag me altijd dm sturen!quote:Op woensdag 8 september 2021 22:08 schreef SummerBreeze het volgende:
Fijn te lezen dat ik niet raar ben.
Ik moest ooit bij een patiënt kijken waarom hij weinig afviel met een gbp. Dronk literpakken chocomel leeg. Want dat ging er wel fijn langs.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:33 schreef Purdey het volgende:
Bij mijn informatiebijeenkomst vertelde de chirurg dat je de eerste 2 weken alleen gepureerd voedsel mag eten en benadrukte dat een big Mac in de blender gooien geen goed plan was.
Toen iedereen een beetje verbaasd keek vertelde hij dat dit echt een keer gebeurd was. Te krankzinnig voor woorden
Roomijs!quote:Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een patiënt kijken waarom hij weinig afviel met een gbp. Dronk literpakken chocomel leeg. Want dat ging er wel fijn langs.
Wat ik me dan afvraag, is dat een gebrek aan kennis over (on)gezonde voeding, moedwillig willen cheaten, of...?quote:Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een patiënt kijken waarom hij weinig afviel met een gbp. Dronk literpakken chocomel leeg. Want dat ging er wel fijn langs.
Ik denk gewoon dat die mensen mentaal nog niet klaar zijn om te gaan doen wat ze moeten doen. En misschien wel echt denken dat een operatie een wondermiddel is. Want alles leuk en aardig, maar uiteindelijk moet je het alsnog écht zelf doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:35 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, is dat een gebrek aan kennis over (on)gezonde voeding, moedwillig willen cheaten, of...?
Krijg je dan niet gigantische dumpingklachten?quote:Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik word dan gewoon ziek. Veel te vet, en lactose verdraag ik ook maar met mate.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:12 schreef Koekoekskind het volgende:
[..]
Krijg je dan niet gigantische dumpingklachten?
Zo zonde, die mensen vernachelen het imago en de vooroordelen van de operaties.
Lactose-intolerantie is een beruchte bij een gastric bypass.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:29 schreef Ole het volgende:
[..]
ik word dan gewoon ziek. Veel te vet, en lactose verdraag ik ook maar met mate.
Herkenbaar, in gesprekken over excessen met onze bariaters ook wel gehoord van de combi van Belgisch bier en gesmolten roomijs - milkshake "omdat de betreffende patiënt de intense smaak- en geurbeleving zo miste."quote:Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik hoor dat ook vaak bij een maagband. Milkshakes en zo dronken sommigen liters vanquote:Op zondag 12 september 2021 11:02 schreef Koekoekskind het volgende:
[..]
Lactose-intolerantie is een beruchte bij een gastric bypass.
Maar ik doelde op die patiënt die liters chocomel dronk: dan moet je toch enorm ziek worden? Of zal je je daar doorheen drinken?![]()
En om dezelfde reden die fietsie aangeeft, of zijn er andere redenen om dat te doen? Mocht je dat weten uiteraard.quote:Op zondag 12 september 2021 17:33 schreef Ole het volgende:
[..]
ik hoor dat ook vaak bij een maagband. Milkshakes en zo dronken sommigen liters van
Die mensen hebben ernstige stoornissen die niet opgelost worden met een fysieke bariatrische ingreep vooral.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:12 schreef Koekoekskind het volgende:
[..]
Krijg je dan niet gigantische dumpingklachten?
Zo zonde, die mensen vernachelen het imago en de vooroordelen van de operaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |