quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
wat heb je met seks vandaagquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedereen, als links, rechts, boven en onder je al je buren seks hebben terwijl jij zit te raiden op WoW in je 15m2, word je helemaal gek.
Guten Tagquote:
heb net ff mijn cv wat hoger gezetquote:
Daar kom jij je nest ook niet voor uit.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
110k is een laag inkomen, denkt Jinek
Zwarte doos?quote:
Nouquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar kom jij je nest ook niet voor uit.
nee, niet waar is de doos.quote:
wat zou zijn moeder ervan denkenquote:
Bedankt voor je feedback, doen we niets mee.quote:
Berlijnse Kerstmarkt genotquote:
Zei je vader ook tegen je moeder na je geboorte.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bedankt voor je feedback, doen we niets mee.
Ben je op je pikkie getrapt ja?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zei je vader ook tegen je moeder na je geboorte.
Soldaat van Oranje is een aanraderquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
Naar 0 Mauricequote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Hoevaak per jaar gaan jullie naar muscials?
1889-1945 keer.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
1830 wil zijn tijdverdrijf terugquote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:
Ik paar keer per jaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:38 schreef monkyyy het volgende:
7 per dag, dat valt me nog mee voor jou, had meer verwachtquote:
dat is twee keer monkeyquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Musicals zijn voor homo’s en meisjes uit de provincies.
en dan keihard doorspelen als ze repeteren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik paar keer per jaar
Als ik denk dat ze leuk zijn trouwens.
Maargoed ik heb met amateur in de band regelmatig meegespeeld dus ben mss beetje ver veroordeeld
Nee ben ik het totaal mee oneens. Dan heb je niet de goede gezien.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Musicals zijn voor homo’s en meisjes uit de provincies.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
7 per dag, dat valt me nog mee voor jou, had meer verwacht
3 ton per jaar. dat doet ie voledamse timmerman ookquote:
"was ik maar timmerman geworden"quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:41 schreef PzKpfw het volgende:
Die mensen denken ook nog serieus dat ze een zware baan hebben
Wat was een goede?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ben ik het totaal mee oneens. Dan heb je niet de goede gezien.
Tja het is band en groep. Wij houden wel maat, maar was vaak met kinderen ook, dus is een beetje niet gelijk keihard erin gaan muzikaal en hun de les te lezen. Beetje meer tactische is betere manier.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dan keihard doorspelen als ze repeteren.
groep 8 musical van monkey nichtje.quote:
en om 3 uur stoppen om tot 8 uur zwart te klussenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die kk lul weet niet eens hoe het is om om 5 uur op te staan
Komende zaterdag ga ik weer naar de schouwburg, Gerard Spong.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:43 schreef praadje het volgende:
Vroeger ieder jaar maar dat kwam omdat we van de Rabobank gratis VIP kaarten kregen. Nu nooit meer. Ga liever naar het theater voor een leuk toneelstuk of een goede caberetier.
Nu, soldaat van oranjequote:
In erecte toestand wel.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is 41 cm tegenwoordig een pikkie?
Lekker tochquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en om 3 uur stoppen om tot 8 uur zwart te klussen
Oh dat zou ik ook leuk vinden inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komende zaterdag ga ik weer naar de schouwburg, Gerard Spong.
lekker naar de costa's tijdens bouwvakquote:
nee wel over tetten in het algemeenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef -Chakotay- het volgende:
is er al een opmerking gemaakt over dikke tetten?
Ik vond soldaat van oranje echt onwijs gaaf gedaan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:45 schreef praadje het volgende:
En ik heb ook echt een antipathie gekregen tegen musicals. Steeds weer, de laatste voorstelling en dat duurt dan al 10 jaar. Denk aan Soldaat van Oranje en The Lion King. De laatste ben ik geweest toen die voor het eerst uitkwam. Vond er geen zak aan.
zet jij je masker maar weer opquote:
Dikke tetten is best lastig met blousjes enzo hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef -Chakotay- het volgende:
is er al een opmerking gemaakt over dikke tetten?
oh.... vast saaie comment danquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
nee wel over tetten in het algemeen
Nee maar dat komt omdat ze al tien jaar roepen, laatste kans. Dan ben ik het al beu.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik vond soldaat van oranje echt onwijs gaaf gedaan?
Heb je die gezien? Het is toch wat anders als standaard theater wel?
lastig lastigquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Dikke tetten is best lastig met blousjes enzo hoor.
Cammen levert niet genoeg op. Ik geef liever fiscaal advies.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij ging toch weer cammen via DM?
klopt,maar dat vind ik eigenlijk geen probleemquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Dikke tetten is best lastig met blousjes enzo hoor.
snuiven op de kermisquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
lekker naar de costa's tijdens bouwvak
biertjes klappen
kroeg afhoeren voor al je matties genotquote:
je hebt je ip laten staanquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Poll: Jinek wat geven we voor cijfer vanavond 23-01-2019?
Je hebt gestemd op: 1
Je IP is: 1933.1945
WoW voor je.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Cammen levert niet genoeg op. Ik geef liever fiscaal advies.
Het is nog steeds volledige gewoon uitverkocht en dat komt ook niet door niks natuurlijk?quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee maar dat komt omdat ze al tien jaar roepen, laatste kans. Dan ben ik het al beu.
Nu weet ik je locatie, je post vanuit Berlijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Poll: Jinek wat geven we voor cijfer vanavond 23-01-2019?
Je hebt gestemd op: 1
Je IP is: 1933.1945
Onder een parkeerplaatsgenot.quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu weet ik je locatie, je post vanuit Berlijn
quote:Op woensdag 23 januari 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ayyyquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou haar wel serieus nemen
Snapte
dat duurde ook fucking langquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders komt er teveel stinkend pleb volk binnenquote:Op woensdag 23 januari 2019 23:52 schreef Oscar. het volgende:
misschiet moet je de kaartjes dan niet 60 euro per stuk maken
Poll reken ik trouwens morgen wel het gemiddelde uit ben wel benieuwdquote:
Mocht er iemand hier heen willen gaan trouwens met de auto (want moet je weer tientje voor dokken)quote:Op donderdag 24 januari 2019 00:01 schreef kree het volgende:
Soldaat van Oranje is echt wel ok.
En dat meen ik opzich, kaartjes zijn wel duur trouwens, maar dat is met alle.
Rest is wel te vinden, maar het zijn niet alleen de liedjes waarom ik zeg ga dat eens zien. Het is technisch echt een heel spektakel, tja ik heb er meerdere gezien maar deze was toch echt wel even technisch even stuk beter. muiscal V2 zoals het in de media kwam. Het is maar een tip.
1 liedje rest zelf zoeken
monkyyy, en hoeveel minuten duurde het voordat je notitieblok vol stond met de “hè”’s van Ronald de Boer?quote:
Ze zullen vast mee hebben gekregen dat ze daar niets over mogen vragen. Alleen over dat hij naar Talpa gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Erland gaat ons vanavond ff bijpraten waarom hij niet meer thuis slaapt![]()
![]()
En hoe Wendy haar coke gebruik nu gaat en of ze nog samen snuiven![]()
Spannend
Romano van Dussen, ben benieuwd naar zijn verhaal. Best een aardige tafel zo. Anastacia zal vast even komen promoten. Nou ja, kan ik mee leven.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze zullen vast mee hebben gekregen dat ze daar niets over mogen vragen. Alleen over dat hij naar Talpa gaat.
Ja ze gaat in een Nederlands musical spelen. "We Will Rock You"quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:22 schreef praadje het volgende:
Romano van Dussen, ben benieuwd naar zijn verhaal. Best een aardige tafel zo. Anastacia zal vast even komen promoten. Nou ja, kan ik mee leven.
Ik doe al mijn aantekeningen in OneNote en ik moest na 3 minuten extra cloud storage bijkopen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
monkyyy, en hoeveel minuten duurde het voordat je notitieblok vol stond met de “hè”’s van Ronald de Boer?
Ah oke, thanksquote:Op donderdag 24 januari 2019 19:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ze gaat in een Nederlands musical spelen. "We Will Rock You"
quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:59 schreef kree het volgende:
nou moet het nog zien allemaal
Maargoed ik ben vergevend dus geef het maar weer een kans straks
In Arnhem heeft ze jaren gezeten, zonder problemen. Maar ja, La Haye is andere koek.quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:16 schreef kree het volgende:
Zit haast alweer te denken om een poll te maken voor vandaag ook
Het gemiddelde is nog steeds zwaar onvoldoende namelijk en nouja, dat ben ik dan weer vindt t dan grappig om eens te zien hoe de rest erover denkt.
Hahahaen jij praadje, jij gaat het alleen maar weer grappig vinden natuurlijk als ik over de zeik ga over iets
lol
Niet erg hoor
Vrees het ergste maar ok zal het weer een eerlijke kans geven
Wel een hoog tokkiegehalte inderdaad.quote:
Neequote:
kom er maar in Zipquote:
Vandaag was ik in Amsterdam, heb je mij nog gezien?quote:
nee, en mijn kamikaze duiven ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vandaag was ik in Amsterdam, heb je mij nog gezien?
maskertjes gekocht?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vandaag was ik in Amsterdam, heb je mij nog gezien?
mag je geen vrouwen slaan dan?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:14 schreef praadje het volgende:
Oh, geen antwoord geven op de vraag of het in het verleden met vrouwen te maken had schept wel een beetje een ander beeld.
Nee, les gegeven. Maar ik draag nu wel een granaatappel peel-off maskertjequote:
van kattenbak spulquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, les gegeven. Maar ik draag nu wel een granaatappel peel-off maskertje
Niet klei, getsiequote:
Eens, hij praat agressiefquote:
Alleen als ze uit de keuken komt maar dan is dat wel je eigen schuld want dan is de ketting te lang.quote:
Dacht ik ook. Een van het kamp.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:18 schreef bombmannl het volgende:
Begrijp juhhhh
Wat een kampertokkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Oh het lag aan zijn jeugd. Ik heb een vreselijke kutjeugd gehad en ben toch meer dan netjes terechtgekomen in mijn beleving.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:18 schreef Martinello het volgende:
Hij is vooral slachtoffer, volgens hemzelf.
Dat hij boos is, kan ik mij wel iets van voorstellen........ hij moet/al schoppen en iemand zal boeten.... oneindige niet oplosbaar......quote:
Prima kleur toch?quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
Witte monitor en wit toetsenbord WTF
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:23 schreef Martinello het volgende:
Krol weer gespeeld boos. Slechte c-acteur
Racistischquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
opzich is ie wel oprecht denk. Maar hij is natuurlijk waardeloos in de fout gegaan toen ie zijn feiten niet op orde had?quote:
Ligt eraan wat voo vlekken je maakt hè..quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:22 schreef JanCees het volgende:
wat een relnicht is het ookquote:
Het laatste.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:25 schreef kree het volgende:
is dit discussie of weer een belachelijke promo?
RTLquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:25 schreef PzKpfw het volgende:
Weer iemand die op reis wil van gemeenschapsgeld.
RTLquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
http://www.opkostenvandepubliekeomroep.nl/
De website ligt eruit, fix dat even meneer de systeembeheerderquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
http://www.opkostenvandepubliekeomroep.nl/
Een keer is genoeg hoor.quote:
Of Harry Mensquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:27 schreef Zipportal het volgende:
Die onzin kan ook wel bij Twan besproken worden.
90% is tegenwoordig een promotie omkleed met wat opmerkingen...... wel jammer. Het zou leuker zijn wanneer "gasten" met elkaar in gesprek/discussie/spreekwoordelijkopdevuist gaan. Eva, is in mijn belving ook niet echt kritisch (meer of buiten bitchen nooit geweest).quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:25 schreef kree het volgende:
is dit discussie of weer een belachelijke promo?
Even zien wat de wijn van de week is, kistje kopen en leegzuipen, lekker Wietzequote:
Barst van de virussen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De website ligt eruit, fix dat even meneer de systeembeheerder
Eensquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
90% is tegenwoordig een promotie omkleed met wat opmerkingen...... wel jammer. Het zou leuker zijn wanneer "gasten" met elkaar in gesprek/discussie/spreekwoordelijkopdevuist gaan. Eva, is in mijn belving ook niet echt kritisch (meer of buiten bitchen nooit geweest).
Dat maakt het ook zo zielig..... en triest. No gsteeds boos op je verleden.... get a life... wat die gosert nooit heeft gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:28 schreef Protoplanet het volgende:
Op je 45e nog zeuren over een slechte jeugd vind ik eigenlijk een beetje zielig. Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je zelf verantwoordelijkheid moet nemen voor je leven?
Op het 2e scherm kijk in de app.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:29 schreef kree het volgende:
Het is wel weer grappig al die kracht termen maar waar is de discussie????
quote:
Bepaalde gebeurtenissen kunnen je een leven lang achtervolgen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:28 schreef Protoplanet het volgende:
Op je 45e nog zeuren over een slechte jeugd vind ik eigenlijk een beetje zielig. Op een gegeven moment kom je toch op een leeftijd dat je zelf verantwoordelijkheid moet nemen voor je leven?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:30 schreef Martinello het volgende:
Patricia Paay zit geinteresseerd te luisteren.
quote:
Nou hou hem even bij fok, maar doelde natuurlijk op wat er op tv is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op het 2e scherm kijk in de app.
Dat mag. Vrij land dit.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk alleen kookprogramma's met Gordon Ramsey
Ja fan, wel veel herhalingenquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mannen moeten zelf daarin het voorbeeld geven...quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
hells kitchenquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Rudolph van Veen bij 24 Kitchen genot. Maar die moest ook wijken.quote:Op donderdag 24 januari 2019 23:32 schreef butz0rs het volgende:
Sinds Joop Braakhekke in de bros-hemel is kijk ik geen kookshows meer.
Ik geen kookshows meer sinds Eurokok Martin is overledenquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:32 schreef butz0rs het volgende:
Sinds Joop Braakhekke in de bros-hemel is kijk ik geen kookshows meer.
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2019 23:33 schreef kree het volgende:
omg nu weet ik het zeker aan het eind van de aflevering maak ik weer een poll. Dit is echt weer bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |