ik niet nee, ik geloof dat ik nog een spaarpotje met centjes heb, zal maximaal een tientje zijnquote:
Is al soort van verdacht natuurlijk, maargoed heb het eerste stukje gemist even hiervanquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet nee, ik geloof dat ik nog een spaarpotje met centjes heb, zal maximaal een tientje zijn
meneer is ziek en heeft daardoor van alles gemistquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:00 schreef kree het volgende:
[..]
Is al soort van verdacht natuurlijk, maargoed heb het eerste stukje gemist even hiervan
Ik kan echt niemand verzinnen die ik ken die 1000 euro even contant kan afhandelen gehehe. naja ach geef het de voordeel van de twijfel dan maar. Maar als ik agent zou zijn dan zou ik hier even over nadenken wel. Wie heeft dat nog contant in huis enzo met pin passen? Ik heb 3 euro ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
meneer is ziek en heeft daardoor van alles gemist
Hij zat ook op te scheppen dat hij een vlogger/rapper/instagram e-celeb was ofzo. Nare kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:09 schreef Nizno het volgende:
lekker mannetje als je zo voor de rechter even je verhaaltje vertelt.
Saunatje aanzetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
Reclame....ff stofzuigen tussendoor.
dat voorstukje heb ik gemistquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij zat ook op te scheppen dat hij een vlogger/rapper/instagram e-celeb was ofzo. Nare kerel.
Nee, was in de daadwerkelijke uitzendingquote:
ow niet gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, was in de daadwerkelijke uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |