jah het is soms iets beter of iets minder, maar het blijft nog steeds gewoon niet goedquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:09 schreef praadje het volgende:
Ik had een 7 gegeven. Omdat het beter was als al die vorige bagger van Jinek de afgelopen weken. Maar niets geleerd want vanavond weer
ik loop ietsjes achter want stukje opgenomen, even om de reclames te kunnen skippen ookquote:
Ja alles is HHquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik loop ietsjes achter want stukje opgenomen, even om de reclames te kunnen skippen ook![]()
Maar is herhaling.
Ja dit was em, echt een sukkeltje.quote:
niet, je hebt een aanzegging na de uitspraak van de rechtbank, daar zit minstens een week tussen dat de deurwaarder echt komt om te ontruimen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
praten praten......biezen pakken gvd
Maar hoe kun je nou alles inpakken in 15min???
ze hebben het al weer opgelost netquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet, je hebt een aanzegging na de uitspraak van de rechtbank, daar zit minstens een week tussen dat de deurwaarder echt komt om te ontruimen.
Welkomquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:56 schreef kree het volgende:
kut ik heb opnemen niet goed gedaan, ben nu live terug bij de deurwaarders
ja, als je een turkse verhuurder en huurder hebt dan heeft de rechtbank ook weinig waardequote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:56 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ze hebben het al weer opgelost net
Afgeroomd naar 1000 euro..quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
even duizend euro aan de deurwaarder betalen handje contantje
ik heb het niet in huis, jij wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
even duizend euro aan de deurwaarder betalen handje contantje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |