Dit. Zakjes chips of een zakje met Smoeltjes. Snack cacau van de Aldiquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:08 schreef monkyyy het volgende:
In mijn tijd op de basisschool mocht je nog gewoon snoep uitdelen als je jarig was
Of zo'n dropkettingquote:Op donderdag 24 januari 2019 21:31 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit. Zakjes chips of een zakje met Smoeltjes. Snack cacau van de AldiHet kon vroegahh allemaal
Ik kijk nu naar. Is er een dokter in de zaal op RTL 4quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Donderdag is een beetje een saaie TV-avond
Woensdag ook.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezaptquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar. Is er een dokter in de zaal op RTL 4
6 van de 7 keer per week eigenlijkquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
euhm denk de dinsdag op het moment trouwensquote:Op donderdag 24 januari 2019 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Welke TV-avond vind je dan niet saai?
Geen RTL5 en SBS6 meer voor mij. Al heeft de woensdag wel Tussen Kunst & Kitsch voor mij, zolang dat duurt.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechtste chauffeur, Mr. Visser, Mr. Reid is nochtans een prima avondprogramma.
Niet hier? Of hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:33 schreef Rodgrod het volgende:
Zelfs de plaatjes in de OP zijn dood
Deze staan er, of bij jou niet?quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
Niet hier? Of hoe bedoel je precies?
quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:28 schreef kree het volgende:
Eigenlijk zit ik nu al te wachten op Jinek, niet dat dat weer veel zal worden. Maar heb ik iets om over te zeiken in het Jinek topic
owh ja klopt zelfde bij mij, moet de TS even eruit halen.quote:Op donderdag 24 januari 2019 22:36 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Deze staan er, of bij jou niet?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |