SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
allemaal van die Arabische Barcelona fans zoals op twitter zeker :’)quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn volgers op Instagram zijn flink gestegen vandaag.
Ah bianconeri komt nog even met zijn act.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Dure bankzitter voor Barcelona.
Maar goed voor de kas van Ajax.
Noem 1 ding wat niet klopt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah bianconeri komt nog even met zijn act.
Gewoon 5 Kluiverts.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Die scouts van Barca....
Die hebben zich laten leiden door
Effe serieus
IS Frenkie 75 miljoen waard? NEE
Complimenten voor ajax dat er weer een club erin is getuind.....
Voor dat geld kan Feyenoord een jaar lang draaienquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Die scouts van Barca....
Effe serieus
Hoe hij Willem II uitspreektquote:
dat is 10 jaar aankopen doen voor Feyenoordquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor dat geld kan Feyenoord een jaar lang draaien
Lekker toch, niks mis meequote:Op woensdag 23 januari 2019 20:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is 10 jaar aankopen doen voor Feyenoord
misschien wel 20 jaar.....
Hoop ik ook, maar denk niet dat Liverpool weer zoveel gaat uitgeven voor een centrale verdediger.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat De Ligt de defensie met Van Dijk gaat vormen bij Liverpool. Goed voor het Nederlandse voetbal.
Correctie: 86 miljoen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Die scouts van Barca....
Effe serieus
Waar zie jij Onana, Ziyech en De Ligt heen gaan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar denk niet dat Liverpool weer zoveel gaat uitgeven voor een centrale verdediger.
De Ligt -> Bayernquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar zie jij Onana, Ziyech en De Ligt heen gaan?
Dan heb ik het nu puur over waar deze spelers het beste passen.
Gokkiequote:Op woensdag 23 januari 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt -> Bayern
Onana -> Spurs/Dortmund
Ziyech -> Arsenal/AS Roma
Verdedigers gaan voor minder. Gok zelf op 65 miljoen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:12 schreef TheJanitor het volgende:
86 miljoen. Ik wil zeggen dat gaan we voorlopig niet verbreken, maar ja je weet het maar nooit met De Ligt.
De Ligt zou ik graag bij Real zien, maar dat is natuurlijk utopie. Als hij maar niet naar ManU gaat. Ziyech zie ik wel naar Lyon gaan. Opvolger van Fekir.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt -> Bayern
Onana -> Spurs/Dortmund
Ziyech -> Arsenal/AS Roma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |