Hoven is idd relaxte plek.quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:54 schreef Geerd het volgende:
Ik heb ook geen auto, maja werk is 5 min lopen en winkels 3 min fietsen centrum 5 min![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In 2019 bezorgen ze thuis.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:50 schreef Renesite het volgende:
Door omstandigheden (brug) is mijn supermarkt opeens een heel stuk verder geworden. Dubbele. Dus nu is dat een half uur fietsen. Dan wil je écht niet zonder auto zitten.
Ik vind een auto juist vrijheid geven. Maar dat komt ook doordat ik voor familiebezoek eigenlijk altijd een auto nodig heb. En ook voor het vervoer van spullen is het verdomd handig.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:15 schreef Kamover het volgende:
Dit zou mijn droom zijn, ontsnappen aan de melkkoe van de overheid, wat een vrijheid!
Het is absoluut handig, wij hebben ook twee (vrij dure) auto’s voor de deur. Maar ergens denk ik wel eens: “ hoe zou het zijn zonder auto”? Boodschappen kun je bestellen, meubels laten bezorgen en als het echt nodig is heb je nog diensten als greenwheels.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik vind een auto juist vrijheid geven. Maar dat komt ook doordat ik voor familiebezoek eigenlijk altijd een auto nodig heb. En ook voor het vervoer van spullen is het verdomd handig.
Een gemiddelde auto is nogal lastig te definiëren natuurlijk. Maar 300-500 euro exclusief brandstof zit je al gauw aan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, wat kost een gemiddelde auto eigenlijk per maand/jaar tegenwoordig? Afschrijving, benzine, verzekering, wegenbelasting? Of lease, kan natuurlijk ook. Dat is waarschijnlijk best veel geld wat je kan besteden aan andere leuke dingen. Mits je woon-werkverkeer een beetje te doen is op de fiets of met het ov. Want voor al het andere is wel een oplossing. Vrijwel alles is tegenwoordig wel op internet te krijgen en wordt thuis bezorgd.
In 2019 ga ik niet afhankelijk zijn van tijdstippen en wanneer ik (weer eens) iets vergeten ben komen ze niet binnen 't halve uur thuis...quote:
Dan moeten anderen wel een auto hebben maar jij niet? Ja daag.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:18 schreef DoubleDip het volgende:
Als je op een onmogelijks plek of werktijden werkt snap ik dat je een auto nodig hebt. Maar woon je bij het OV, de winkels en de supermarkt dan heb je geen auto nodig, zolang je werk goed bereikbaar is als je er heen moet. Voor verhuizen of spullen sjouwen kun je een busje of auto huren. Familiebezoek in verre oorden kan vast wel als men je van het station haalt. Zo vaak doe je dat toch ook weer niet.
In 9 van de 10 gevallen hebben die mensen een auto, dus wat is het probleem dan? Een auto moeten hebben omdat anderen er ook één hebben? Wat is dat nou voor rare redenatie.quote:Op woensdag 23 januari 2019 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan moeten anderen wel een auto hebben maar jij niet? Ja daag.
nou je wacht maar lekker op t station een minuut of 30 op de bus en loopt daarna maar lekker 10min naar mn huis. Tskquote:Op woensdag 23 januari 2019 22:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen hebben die mensen een auto, dus wat is het probleem dan? Een auto moeten hebben omdat anderen er ook één hebben? Wat is dat nou voor rare redenatie.
Ja daaaaaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |