quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:21 schreef IBAZ het volgende:
Gisteren bleef de buis op 40 meter steken. Er is opnieuw geboord vannacht. Nu blijft de buis op 50 meter steken. Er moet waarschijnlijk weer opnieuw geboord worden.
het is een waterput, dus in thoerie is het mogelijk dat ie drinken heeft, maarja heeft ie wonden? Geen voedsel etcquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alle goede bedoelingen ten spijt.... een kind kan toch geen week op die diepte, onder deze omstandigheden in leven blijven?
Hebben ze überhaupt al een teken van leven gehad?
Ik denk eerlijk gezegd dat ‘ie al vanaf dat moment dood is geweest. Zo’n klein mannetje ineens niet meer horen huilen is omdat hij het niet meer kan, niet omdat hij besluit dat huilen geen zin heeft in die put ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nee. Zijn vader heeft hem blijkbaar nog zo'n 10 seconden horen huilen. Dat krijg je ook nooit meer je kop uit.
Ik krijg het onaangename vermoeden dat ze gisteren dachten : "De buis blijft steken op 40 meter. Als we het boorgat tot 45 meter ruimer boren kunnen we die richel voorbij".quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:21 schreef IBAZ het volgende:
Gisteren bleef de buis op 40 meter steken. Er is opnieuw geboord vannacht. Nu blijft de buis op 50 meter steken. Er moet waarschijnlijk weer opnieuw geboord worden.
En koud.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:25 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is een waterput, dus in thoerie is het mogelijk dat ie drinken heeft, maarja heeft ie wonden? Geen voedsel etc
Dan haak ik ook af; dat is dan echt heel dom.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:29 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik krijg het onaangename vermoeden dat ze gisteren dachten : "De buis blijft steken op 40 meter. Als we het boorgat tot 45 meter ruimer boren kunnen we die richel voorbij".
En dat ze er nu achter komen dat de boring op 50 meter ook niet ruim genoeg is.
Uhm, dat is precies wat ze aan het doen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:37 schreef raptorix het volgende:
Hadden ze niet nog een tunnel ernaast kunnen laten graven door het bedrijf wat de originele tunnel heeft gemaakt.
Doodstil zelfs.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:39 schreef raptorix het volgende:
Was zeker niet de leeftijdscategorie waar Elon Musk op valt, ontzettend stil nu.
Ze willen wel weten of hij daar inderdaad inligt ....quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:38 schreef _--_ het volgende:
Laat maar zitten joh, wtf. Dit slaat toch nergens op. Zand erover en een steentje met "rip".
Dat was toch al zeker?quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ze willen wel weten of hij daar inderdaad inligt ....
En dan?quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:42 schreef _--_ het volgende:
Is er een niet-schadelijke vloeistof met een grotere dichtheid dan de mens? Zo ja koop daar miljoenen liters van en schenk het in het gaatje.
Er zit een "prop".quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:42 schreef _--_ het volgende:
Is er een niet-schadelijke vloeistof met een grotere dichtheid dan de mens? Zo ja koop daar miljoenen liters van en schenk het in het gaatje.
Diploma is hetzelfde als in Nederland hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:45 schreef Myrr het volgende:
Hoe zijn die mensen ingenieur geworden. Krijg je dat daar bij je veterstrik diploma ofzo?
Met spaarpunten van de lokale supermarkt bij elkaar gespaard denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:45 schreef Myrr het volgende:
Hoe zijn die mensen ingenieur geworden. Krijg je dat daar bij je veterstrik diploma ofzo?
Ja daar word ik niet wijzer van. Hoe kan er een prop inzitten en de kleuter onder de prop zitten?quote:
Instorting.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:49 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja daar word ik niet wijzer van. Hoe kan er een prop inzitten en de kleuter onder de prop zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |