ik zet in op goede vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:19 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat, dat boorgat nog steeds niet goed is anders had die buis er al ingezeten.
Dat horizontaal graven duurt zo'n 24uur dus reken maar dat het pas vrijdag wordt voordat we iets horen/zien
Maar als ze voorbij de prop zijn en in "hetzelfde stuk" als hem zijn, dan kunnen ze hem misschien wel op een of andere manier bereiken in de smalle put natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze denken dat de jongen een onderdeel van de prop is. Dat hij daar klem is komen te zitten. Ze graven ook naar direct daaronder. Maar als hij alnog verder zakt (door het boren bijvoorbeeld, dan kon dit nog wel eens een hl lang traject gaan worden, vrees ik... 15 meter is een lang eind.
Ja, als ze goed uitkomen wel. Maar inmiddels sluit ik me aan bij de groep die het Buurman&Buurmangehalte hoog vindt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:23 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Maar als ze voorbij de prop zijn en in "hetzelfde stuk" als hem zijn, dan kunnen ze hem misschien wel op een of andere manier bereiken in de smalle put natuurlijk.
Ik zie net een boor-machine langs komen rijdenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:33 schreef Myrr het volgende:
Via waar kijken jullie? Bij lavanguardia vind ik hem niet meer.
Maana, zijn ze op zich wel gewend daar. Vanuit de reddingsploeg hadden ze alleen beter geen updates gegeven tot het moment dat er een doorbraak is.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:31 schreef Mammietje het volgende:
Die arme ouders die al 10 dagen lang "Morgen" te horen krijgen.... Onverteerbaar zeg...
Ja.... waar gaat die heen?quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:33 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Ik zie net een boor-machine langs komen rijden
quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:33 schreef Myrr het volgende:
Via waar kijken jullie? Bij lavanguardia vind ik hem niet meer.
Aha, in the-eye's stream zien we die nog wl.quote:
Ah... gelukkig.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Naar de parkeerplaats
Ze hebben last van de wind meldt de stream
PTSS incoming...quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:48 schreef warhamstr het volgende:
Je zou de gelukkige zijn die strax dat boorgat in mag om die 4m horizontaal nog te spitten.![]()
Ben je straks de volgende die ze mogen redden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:48 schreef warhamstr het volgende:
Je zou de gelukkige zijn die strax dat boorgat in mag om die 4m horizontaal nog te spitten.![]()
pfff al een week lang elke dag deze vraag......quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alle goede bedoelingen ten spijt.... een kind kan toch geen week op die diepte, onder deze omstandigheden in leven blijven?
Hebben ze berhaupt al een teken van leven gehad?
Nee. Zijn vader heeft hem blijkbaar nog zo'n 10 seconden horen huilen. Dat krijg je ook nooit meer je kop uit.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:12 schreef de_boswachter het volgende:
Alle goede bedoelingen ten spijt.... een kind kan toch geen week op die diepte, onder deze omstandigheden in leven blijven?
Hebben ze berhaupt al een teken van leven gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |