Maar mijn beste varkenshart, als je op een plonspot een dralla draait zorg er dan voor dat je een propje wc papier erin hebt gedaan. Als je dralla dan in de pot valt dan spettert het water niet omhoog. Als je op een openbaar toilet of het toilet van je werk dit doet kan je extra papier gebruiken. Dan zorg je dat de schoonmaker werk heeft i.p.v. uit de neus te lopen peuteren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:25 schreef VarkensHart het volgende:
Als je een lekkere dikke drol perst gebeurt het weleens dat de plons zo groot is dat het water uit de pot omhoog gaan en je bruine anjer bevochtigd.
Persoonlijk hou ik hier niet zo van omdat ik bang ben voor ziektes en je toch andermans pis tegen je anus aan krijgt.
Klacht natte anus
Of eerst heb gekotst, ook zo'n succesquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:26 schreef HSG het volgende:
Leuk als je daarvoor er ook nog in gepist hebt.
Poepen en kotsen tegelijkertijd in de wc. Das knap.quote:Op donderdag 24 januari 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of eerst heb gekotst, ook zo'n succes
jij spoelt door terwijl je nog zit ?quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Erger is als je leuter geschept wordt door zo'n tsunami bij het doortrekken. Dat is net zoiets als met je sokken in een plas water staan als je net de keuken inloopt. Humeur sneller dan bliksem naar de kjenker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |