abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:15:21 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_184573705


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



  woensdag 23 januari 2019 @ 15:15:48 #2
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_184573718
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:14 schreef Marsenal het volgende:
Momenteel zie ik geen Nederlandse trainer die het heel veel beter gaat doen en die ook nog bij Ajax past. Als we een grote buitenlandse trainer kunnen krijgen zou ik dat wel leuk vinden, maar ik hoef ten Hag niet per se in te ruilen. :P
ik hoop dat we nu eindelijk weer eens trainer hebben die 3 a 4 seizoen blijft en het gewoon lekker op orde kan houden.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:15:49 #3
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_184573720
Heerenveen thuis, altijd genot
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_184573725
Matige OP.
pi_184573793
90 MILJOEN BOYS JAAAAAAAAAAAAAAA EZ PROFIT

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

AA
pi_184573799
- Frenkie vs Luuk bij Ajax-PSV
- Lamprou verkiezen boven Van Leer als tweede doelman
- Stelselmatig Neres op de bank houden nadat hij een wereldpot speelde
- Vasthouden aan Van de Beek die structureel faalt
- Vasthouden aan Dolberg die structureel faalt
- Volhouden dat Sinkgraven als linksback een optie is

Zomaar wat dingen die erg discutabel zijn van Ten Hag.
pi_184573807
quote:
6s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef KingRoland het volgende:
90 MILJOEN BOYS JAAAAAAAAAAAAAAA EZ PROFIT

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

AA
75 miljoen
pi_184573827
Alsof Onana die eerste en laatste bal had gepakt.

Kan iedereen op Lamprou vitten maar Ten Hag stelt hem op en verhuurt Van Leer

Als Ten Hag jou opstelt zeg je dan ook nee? Of als iemand je aanstelt als CEO van een groot bedrijf terwijl je er geen flikker van kan, wie is dan de schuldige? Jij of diegene die je aanstelt?
pi_184573856
Ten Hag heeft af en toe rare streken inderdaad. Speelt het liefst met 10 middenvelders
AFCA!
pi_184573862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:21 schreef Vollenhoven het volgende:
Alsof Onana die eerste en laatste bal had gepakt.

Kan iedereen op Lamprou vitten maar Ten Hag stelt hem op en verhuurt Van Leer

Als Ten Hag jou opstelt zeg je dan ook nee? Of als iemand je aanstelt als CEO van een groot bedrijf terwijl je er geen flikker van kan, wie is dan de schuldige? Jij of diegene die je aanstelt?
Bij die laatste was die wel uitgekomen denk ik.
pi_184573891
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
- Frenkie vs Luuk bij Ajax-PSV
Captain Hindsight
quote:
- Lamprou verkiezen boven Van Leer als tweede doelman
Van Leer wilde speelminuten en dat kan niet bij Jong Ajax. Wat moet je dan doen? Het was een logische keuze.
quote:
- Stelselmatig Neres op de bank houden nadat hij een wereldpot speelde
Levert defensief te weinig
quote:
- Vasthouden aan Van de Beek die structureel faalt
Een harde werker met wat minder techniek betekent niet dat het gelijk waardeloos is. Hij is belangrijk voor het spel van Ajax.
quote:
- Vasthouden aan Dolberg die structureel faalt
Want Huntelaar legt ze allemaal wel erin? Tevens moet Dolberg minuten maken en zijn waarde opkrikken. Ajax blijft een handelshuis.
quote:
- Volhouden dat Sinkgraven als linksback een optie is
Helaas wilde Wober weg en kon je die bod niet weigeren.
quote:
Zomaar wat dingen die erg discutabel zijn van Ten Hag.
Zullen we dan maar niet over de beslissingen van andere trainers hebben? Ieder trainer heeft zo zijn discutabele beslissingen. Er is geen coach die het 100% perfect doet in de ogen van de fans. Bosz moest in begin van zijn tijd ook gelijk weg en daarna was het hosanna. Na CL-campagne van Ten Hag is het hosanna en nu na 4-4 gelijkspel tegen Heerenveen waar heel elftal faalde moet die man gelijk weer opzouten?
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:24:44 #12
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184573907
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
- Frenkie vs Luuk bij Ajax-PSV
- Lamprou verkiezen boven Van Leer als tweede doelman
- Stelselmatig Neres op de bank houden nadat hij een wereldpot speelde
- Vasthouden aan Van de Beek die structureel faalt
- Vasthouden aan Dolberg die structureel faalt
- Volhouden dat Sinkgraven als linksback een optie is

Zomaar wat dingen die erg discutabel zijn van Ten Hag.
PSV uit vond ik wel een enorme misser, hoe dat met Van Leer zit weet ik niet, ik dacht dat die zelf niet meer op de bank wilde, de rest is moeilijk te bepalen omdat we er op de training niet bij zijn en door de verkoop van Wober heb je weinig mogelijkheden wat linkspoten betreft
pi_184573950
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Levert defensief te weinig

Wat? Je kan veel van Neres zeggen, maar niet dat hij zijn defensieve taken continu vergeet.

Hij speelt vooral niet omdat hij op rechts het best uit de voeten komt en Ziyech daar ook het beste speelt, en het rendement van Neres valt ook gewoon tegen dit seizoen.
Oh.
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:27:17 #14
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184573972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat? Je kan veel van Neres zeggen, maar niet dat hij zijn defensieve taken continu vergeet.

Hij speelt vooral niet omdat hij op rechts het best uit de voeten komt en Ziyech daar ook het beste speelt, en het rendement van Neres valt ook gewoon tegen dit seizoen.
ik zie Neres ook liever dan vd Beek
pi_184573984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:20 schreef PicoMMP het volgende:
- Frenkie vs Luuk bij Ajax-PSV
- Lamprou verkiezen boven Van Leer als tweede doelman
- Stelselmatig Neres op de bank houden nadat hij een wereldpot speelde
- Vasthouden aan Van de Beek die structureel faalt
- Vasthouden aan Dolberg die structureel faalt
- Volhouden dat Sinkgraven als linksback een optie is

Zomaar wat dingen die erg discutabel zijn van Ten Hag.
Hij is zeker niet foutloos nee, maar heb jij een reel alternatief? Als het beter kan zou ik altijd willen switchen, maar ten Hag heeft ook dingen goed gedaan, en aan de hand van het spel, de ploeggeest en de resultaten heeft hij genoeg krediet om niet over vervanging te praten tot de zomer, wmb.
-nee-
pi_184574033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat? Je kan veel van Neres zeggen, maar niet dat hij zijn defensieve taken continu vergeet.

Hij speelt vooral niet omdat hij op rechts het best uit de voeten komt en Ziyech daar ook het beste speelt, en het rendement van Neres valt ook gewoon tegen dit seizoen.
Hij levert te weinig in defensief opzicht wanneer hij op 10 staat. Op dit moment is dat enige rele positie voor hem, inderdaad omdat Ziyech op rechts staat.
pi_184574065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:21 schreef Vollenhoven het volgende:
Alsof Onana die eerste en laatste bal had gepakt.
Die laatste misschien niet op dezelfde wijze, al ben je als keeper bij een corner ook verantwoordelijk voor het neerzetten van je verdedigers en kun je naar de bal komen.

Die eerste had ik hem nog wel zien pakken. Hier geldt ook weer, keepen is ook positie kiezen en anticiperen en niet alleen duiken naar een bal op het moment dat hij richting doel gaat.

quote:
Kan iedereen op Lamprou vitten maar Ten Hag stelt hem op en verhuurt Van Leer

Als Ten Hag jou opstelt zeg je dan ook nee? Of als iemand je aanstelt als CEO van een groot bedrijf terwijl je er geen flikker van kan, wie is dan de schuldige? Jij of diegene die je aanstelt?
Niemand zegt ook dat het de schuld is van Lamprou dat hij onder de lat gaat staan, hoe kom je daarbij?

Het wordt inderdaad de technische staf aangerekend dat we met Lamprou zitten als tweede keus. Natuurlijk is je tweede keus minder, maar met Lamprou lever je wel heel veel in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:33:53 #18
131800 Tarado
cap de fusca
pi_184574096
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die laatste misschien niet op dezelfde wijze, al ben je als keeper bij een corner ook verantwoordelijk voor het neerzetten van je verdedigers en kun je naar de bal komen.

Die eerste had ik hem nog wel zien pakken. Hier geldt ook weer, keepen is ook positie kiezen en anticiperen en niet alleen duiken naar een bal op het moment dat hij richting doel gaat.

[..]

Niemand zegt ook dat het de schuld is van Lamprou dat hij onder de lat gaat staan, hoe kom je daarbij?

Het wordt inderdaad de technische staf aangerekend dat we met Lamprou zitten als tweede keus. Natuurlijk is je tweede keus minder, maar met Lamprou lever je wel heel veel in.
hij had minimaal 2 van de 4 gepakt
pi_184574154
Als Van Leer was gebleven had hij hele 1e seizoenshelft op bank gezeten en alleen bekerduels gekeept. Dan weet ik zeker dat er mensen zijn hier die hadden gezegd; verhuur die gozer lekker. Zonder speelminuten wordt ie niet beter.

In dat opzicht kan je het nooit goed doen. Voor zelfde geld blijft het 4-3 dan valt het allemaal wel mee met kritiek op Lamprou. Ik waak er gewoon voor dat het te goedkoop en makkelijk is om na puntverlies met vingertjes te wijzen.
pi_184574158
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Captain Hindsight

[..]

Van Leer wilde speelminuten en dat kan niet bij Jong Ajax. Wat moet je dan doen? Het was een logische keuze.

[..]

Levert defensief te weinig

[..]

Een harde werker met wat minder techniek betekent niet dat het gelijk waardeloos is. Hij is belangrijk voor het spel van Ajax.

[..]

Want Huntelaar legt ze allemaal wel erin? Tevens moet Dolberg minuten maken en zijn waarde opkrikken. Ajax blijft een handelshuis.

[..]

Helaas wilde Wober weg en kon je die bod niet weigeren.

[..]

Zullen we dan maar niet over de beslissingen van andere trainers hebben? Ieder trainer heeft zo zijn discutabele beslissingen. Er is geen coach die het 100% perfect doet in de ogen van de fans. Bosz moest in begin van zijn tijd ook gelijk weg en daarna was het hosanna. Na CL-campagne van Ten Hag is het hosanna en nu na 4-4 gelijkspel tegen Heerenveen waar heel elftal faalde moet die man gelijk weer opzouten?
Denk niet dat Wober weg wou en dan alsnog heb je een contract. Je reservespelers verkopen in de winter terwijl je op alle fronten meedoet is topclub onwaardig.
pi_184574197
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:37 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Denk niet dat Wober weg wou en dan alsnog heb je een contract. Je reservespelers verkopen in de winter terwijl je op alle fronten meedoet is topclub onwaardig.
quote:
Wber zette alle plus- en minpunten over een transfer naar Sevilla op een rij. “Het lijstje met de meest overtuigende punten is wat je moet doen en dat heb ik ook gedaan”, aldus de verdediger tegenover Ajax TV. In aanloop naar zijn transfer sprak hij veel met zijn nieuwe club. “'Maar ook met de trainer hier. Toen werd duidelijk dat het voor mijn perspectief beter is om verder te gaan. Ik ben er deels verdrietig over, maar ik ben ook blij met deze stap.”
Ajax heeft natuurlijk ook Magallan binnengehaald dus heb je ook al een verdediger te veel.
pi_184574209
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die laatste misschien niet op dezelfde wijze, al ben je als keeper bij een corner ook verantwoordelijk voor het neerzetten van je verdedigers en kun je naar de bal komen.

Die eerste had ik hem nog wel zien pakken. Hier geldt ook weer, keepen is ook positie kiezen en anticiperen en niet alleen duiken naar een bal op het moment dat hij richting doel gaat.

[..]

Niemand zegt ook dat het de schuld is van Lamprou dat hij onder de lat gaat staan, hoe kom je daarbij?

Het wordt inderdaad de technische staf aangerekend dat we met Lamprou zitten als tweede keus. Natuurlijk is je tweede keus minder, maar met Lamprou lever je wel heel veel in.
Als ik alle social media lees zie ik 90% van de berichten die kankeren op Lamprou.
pi_184574239
Niemand van de spelers neemt Ten Hag serieus. Hij is technisch gezien misschien geen verkeerde trainer maar heeft de uitstraling van een zak aardappelen. Uitstraling minstens zo belangrijk want qua techniek heb je een aantal spelers die dat inzicht ook echt wel hebben. Hij heeft mazzel dat VVV uit op het nippertje werd gewonnen anders lag hij er misschien ook al uit. De druk was dan in ieder geval een stuk groter geworden.
pi_184574244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]


[..]

Ajax heeft natuurlijk ook Magallan binnengehaald dus heb je ook al een verdediger te veel.
Dan was de enige optie om met Blind op lb te spelen en Magallan en De Ligt in het centrum
pi_184574247
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:40 schreef J3PP4 het volgende:
Niemand van de spelers neemt Ten Hag serieus. Hij is technisch gezien misschien geen verkeerde trainer maar heeft de uitstraling van een zak aardappelen. Uitstraling minstens zo belangrijk want qua techniek heb je een aantal spelers die dat inzicht ook echt wel hebben. Hij heeft mazzel dat VVV uit op het nippertje werd gewonnen anders lag hij er misschien ook al uit. De druk was dan in ieder geval een stuk groter geworden.
:')
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:41 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Dan was de enige optie om met Blind op lb te spelen en Magallan en De Ligt in het centrum
Kom nou, het is fucking Heerenveen waar we normaal thuis 99 van 100 keer winnen.

Je kan ook de schuld aan Tadic geven. Die schopt de 4-1 niet in dan was het ook klaar. Nu moeten we perse een zondebok hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')