Moet dat in de slaapkamer dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:56 schreef Peejtur het volgende:
Over die familiekamers...hoe gaat dat als jullie intiem willen zijn? Kan dan lastig toch? Althans niet in bed. Hoe gaat dat bij jullie?
Als het te intiem is, sorry! Zeker geen antwoord geven dan
Wij hebben geen familiekamer, maar wel 15 maanden de oudste op onze kamer gehad en de jongste nu al 4 maanden. Je wordt creatiefquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:56 schreef Peejtur het volgende:
Over die familiekamers...hoe gaat dat als jullie intiem willen zijn? Kan dan lastig toch? Althans niet in bed. Hoe gaat dat bij jullie?
Nee natuurlijk niet. Maar verplicht hierdoor ergens anders bezig te zijn lijkt mij niet al te leuk!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Moet dat in de slaapkamer dan?
Dat zal best. Ik hoop toch dat onze kleine goed slaapt op zijn eigen kamerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Wij hebben geen familiekamer, maar wel 15 maanden de oudste op onze kamer gehad en de jongste nu al 4 maanden. Je wordt creatief
Kan in bed gewoon of idd ergens anders. Hier tenslotte zwanger van nr3quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:09 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar verplicht hierdoor ergens anders bezig te zijn lijkt mij niet al te leuk!
Daar heb je inderdaad niet per definitie een slaapkamer voor nodig. Daarnaast kun je ook zorgen dat op de momenten dat je kind niet in bed ligt je het gezellig hebt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:56 schreef Peejtur het volgende:
Op de bank in de woonkamerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:09 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar verplicht hierdoor ergens anders bezig te zijn lijkt mij niet al te leuk!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Op de bank in de woonkamerNet nog.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:56 schreef Peejtur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |