Pinq, gefeliciteerd nog he, gister..!

Hoop dat je je toch nog een beetje jarig hebt gevoeld.. ik had overigens een zelfde nacht als jij, behalve dan dat ik naar de
ballade voor twee snurkers in d mineur heb liggen luisteren. Onze woonkamer had ook best opgeruimd kunnen worden.
Tja, kraambezoek. Ik herken dat hele kwetsbare wat Ela beschrijft wel, maar tegelijkertijd was ik zo trots dat ik aan de hele wereld het evangelie van mijn bevalling wilde verkondigen en de nieuwe Messias wilde laten zien..

Mijn schoonzus wilde echter graag over haar verse curretage praten (begrijpelijk hoor, maar dit was gewoon niet haar moment) en mijn moeder was bij zin 1 al weer beledigd dat mijn dochter naar mijn vader ging i.p.v. naar haar. Ze heeft dus nooit gehoord dat S. drie keer de navelstreng om zijn nek had en dat dat nog best een grappige situatie opleverde. Door dat gat in mijn persoonlijke ozonlaag was ik zo diep gekwetst door die desinteresse; dat heeft zeker een paar maanden geduurd voordat ik daar overheen was.
Voor deze keer zou ik deze mensen juist zo snel mogelijk op bezoek hebben, zit ik daar tenminste niet nog een hele week tegenaan te hikken.