Oh beter, de fietspaden ook?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier wordt sowieso altijd direct schoongemaakt vanwege de tram.
Die insta's ja. Of was je al gevallen in de sneeuw?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met overmatig insta’en bedoel je?Of de sneeuw?
Verschil is wel dat in Europa nog wel eens wat werd opgeschreven, terwijl dat in Afrika nauwelijks gebeurde. Veel van de geschiedenis is dus nog maar moeilijk te achterhalen, lijkt me.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de functie van verhalenvertellers aan de hoven.
Ja het is een grote chaos daar.. iedereen kent iedereen pff vermoeiend hoor dat geroddel en geruzie ...quote:
Fietspaden worden sowieso goed geveegd en gestrooid. Hier zijn ze niet apart van de rijbaan, maar het gedeelte waar de rails niet loopt wordt minder goed bijgehouden. Voetgangers kunnen verder de rambam krijgen van zowel de gemeente, de ondernemers als de bewoners.quote:
@gemeenteamsterdam is vaak wel leuk om te volgen, ook al heb ik er niks mee te maken verder.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee plaatjes van mijn favoriete gracht, dus ga vooral door.
Badeendje met zn manke poot is zeker langs geweest?quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je vogelhuisje hangt scheef. Bruut.
Ik doe wel elke dag ff een rondje hoor. Of twee of drie.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die insta's ja. Of was je al gevallen in de sneeuw?
De kerk/moskee speelde wel een grote rol in het opschrijven van de geschiedenis, denk ik. Timbuktu is voor dat gebied de bibliotheek hoewel dat nu wat moeilijk ligt.quote:Op woensdag 23 januari 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Verschil is wel dat in Europa nog wel eens wat werd opgeschreven, terwijl dat in Afrika nauwelijks gebeurde. Veel van de geschiedenis is dus nog maar moeilijk te achterhalen, lijkt me.
Sneeuw scooterquote:Op woensdag 23 januari 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe wel elke dag ff een rondje hoor. Of twee of drie.Maar niet meer de heeele tijd.
En nee, dit jaar nog niet. Morgen wordt het weer spannend op de scoot.
Zit aan de goede kant, toch?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
Nog een plaatje van de inslag van een meteoriet op de maan:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of ze de krater kunnen opsporen.
Succes. Volgens Rekkie heb ik morgen ijsvrij, dus ik ga de deur niet uut.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik doe wel elke dag ff een rondje hoor. Of twee of drie.Maar niet meer de heeele tijd.
En nee, dit jaar nog niet. Morgen wordt het weer spannend op de scoot.
Was een kadoquote:Op woensdag 23 januari 2019 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met hier op de tuinkabouter na.
Ik las dat veel wat we over die rijken weten, kwam van Arabische geleerden die er op bezoek waren geweest. In Timboektoe zal vanaf de 14e eeuw inderdaad wel het één en ander zijn opgeschreven.quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De kerk/moskee speelde wel een grote rol in het opschrijven van de geschiedenis, denk ik. Timbuktu is voor dat gebied de bibliotheek hoewel dat nu wat moeilijk ligt.
Nice, heb je wel genoeg boodschappen in huis?quote:Op woensdag 23 januari 2019 01:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Succes. Volgens Rekkie heb ik morgen ijsvrij, dus ik ga de deur niet uut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |