bedankt maar ik heb nu en andere malwarekiller downlgeloadetquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan? http://www.2-remove-virus(...)en-zippyshare-virus/
Welke?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt maar ik heb nu en andere malwarekiller downlgeloadet
Ik voel me best oud nu.quote:
Lul niet, wij zijn even jong.quote:
MalwareBytes is best goed.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
https://x.chip.de/search/(...)&boost=&mobile=false
ouwe lul ben je jaquote:
En jij een oude doos.quote:
weet je wat een voordelen dat geeft?quote:
Thx.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:22 schreef Charmian het volgende:
Hey Mo was je jarig...nog van harte gefeliciteerd!![]()
Ja, er eentje hebben betekent dat ik niet meer zelf hoeft te koken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet je wat een voordelen dat geeft?
Maar hoe snel de tijd gaat,daar kom ik steeds vaker achter.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul niet, wij zijn even jong.
Noem je nu mijn tante een oude doos?quote:
Tijd gaat steeds sneller, lijkt het wel na mate je ouder wordt.. januari alweer bijna voorbijquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar hoe snel de tijd gaat,daar kom ik steeds vaker achter.
De helft vergeten we dus ja dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijd gaat steeds sneller, lijkt het wel na mate je ouder wordt.. januari alweer bijna voorbij
Heb jij tafeltje-dekje dan? Koken doe ik echt wel zelf, als ik in de leeftijdscategorie waar mijn moeder nu inzit ben belandt, dan ga ik daar misschien eens over nadenken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, er eentje hebben betekent dat ik niet meer zelf hoeft te koken.
Echt hoor.Vaak besef ik het niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tijd gaat steeds sneller, lijkt het wel na mate je ouder wordt.. januari alweer bijna voorbij
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Noem je nu mijn tante een oude doos?
Wel meer dan de helftquote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
De helft vergeten we dus ja dat scheelt een hoop
Ik weet het.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar hoe snel de tijd gaat,daar kom ik steeds vaker achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |