abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:19:32 #26
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_184558279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef Hamzoef het volgende:
All you can eat is in alle opzichten walgelijk en moreel verwerpelijk.
Echt afschuwelijk. Verbazingwekkend genoeg ken ik een paar op zich wel fatsoenlijke mensen die toch hier naar toe gaan.
Ik vind “all you can eat” een geweldig concept. Ik zal er nooit gebruik van maken maar ik vind het een geruststellende gedachte dat die vette tokkies zich helemaal volvreten in zo’n asokeet. Kan ik rustig eten in een normaal etablissement.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_184559372
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:19 schreef Kamover het volgende:

[..]

Ik vind “all you can eat” een geweldig concept. Ik zal er nooit gebruik van maken maar ik vind het een geruststellende gedachte dat die vette tokkies zich helemaal volvreten in zo’n asokeet. Kan ik rustig eten in een normaal etablissement.
Zo bezien heb je best een goed punt eigenlijk.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 20:19:50 #28
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_184559451
Ah Utrecht. Of moet ik zeggen Mocroecht?

HEH?! GOEIE OF NIET DAN?! :D :'( :D
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_184561280
Ik ben daar weleens geweest :')

Wat een tokkiezooi daar :')

Eten was ook niet te nakken, zelfs niet bij de wok :')
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:42:21 #30
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_184561359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:39 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben daar weleens geweest :')

Wat een tokkiezooi daar :')

Eten was ook niet te nakken, zelfs niet bij de wok :')
Even verderop bij de foodspot is het ook zo’n groot “feest”. In het weekend zijn er zelfs verkeersregelaars nodig om de tokkies in goede banen te leiden.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_184561424
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:42 schreef Kamover het volgende:

[..]

Even verderop bij de foodspot is het ook zo’n groot “feest”. In het weekend zijn er zelfs verkeersregelaars nodig om de tokkies in goede banen te leiden.
Ohja, dat ding :') _O-

Alleen al het idee dat je uit eten wilt gaan en dan bedenkt om naar een veredeld kantoorgebouw op een industrieterrein te gaan, waar allerlei ordinaire eettenten bij elkaar zitten. :')
pi_184561529
AYCE-toko’s zijn wel echt geweldig om De Tokkie in zijn natuurlijke habitat te bestuderen :@
pi_184561534
Ik vind dat all you can eat wel ideaal. Ik ben geen makkelijke eter en zo kan ik toch buiten de deur eten en dingen kiezen die ik wel lust. En dan hoeft het niet zo te zijn ik mij helemaal vol moet vreten.
pi_184561657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
AYCE-toko’s zijn wel echt geweldig om De Tokkie in zijn natuurlijke habitat te bestuderen :@
:D

Een andere ander mooie observatiespot is het zwembad van een all-inclusive resort waar De Tokkie iedere morgen een strandbedje komt claimen middels het neerleggen van een handdoek.
pi_184566346
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:55 schreef Gehrman het volgende:

[..]

:D

Een andere ander mooie observatiespot is het zwembad van een all-inclusive resort waar De Tokkie iedere morgen een strandbedje komt claimen middels het neerleggen van een handdoek.
Zeker waar! Het restaurant in een all inclusieve-resort is helemaal de hemel voor De Tokkie. Kan er uren naar kijken!
pi_184566416
Wat is het toch fijn dat er zulke tenten zijn. Dan heb ik er geen last van!
  woensdag 23 januari 2019 @ 07:37:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184566479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:42 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Beetje drastische maatregel, niet? Waarom niet een personeelslid de boel nauwkeurig in de gaten laten houden bij de speelhoek. Of alleen de speelhoek sluiten i.p.v. het hele restaurant.

Of de kinderen koken om als extra bijgerecht te serveren aan de tokkies.
Een soort van keuterjuf voor de ouders dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_184579063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 17:34 schreef Hamzoef het volgende:
Verbazingwekkend genoeg ken ik een paar op zich wel fatsoenlijke mensen die toch hier naar toe gaan.
Mijn familie vindt het ook altijd zo lekker en handig om het jaarlijkse nieuwjaars etentje bij zo'n schransschuur te doen.

Laatste keer zat er dus inderdaad een voorbeeld van de doelgroep (stevig getatoeëerd, blonde stekeltjes vrouwen, dikke mannen met max verstappen truien) vlakbij ons en begon mn tante te mopperen "dat die mensen wel erg aanwezig en luidruchtig waren"

Ja dat krijg je als je voor 27,50 incl drankjes de hele wereld wilt proeven hè. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Gripper op 24-01-2019 09:03:48 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_184579728
Over tokkies gesproken: om de 4 maanden zijn er bij diverse hogescholen afstudeerzittingen waar je als extern deskundige in een bepaald vakgebied kan aanschuiven namens het werkveld. Zo was ik van de week ook op een locatie bij een opleiding van een student die zijn afstudeerpresentatie over frameworks in software engineering deed. Zijn begeleider was een magere oude met vette haren en uitgestoken tanden tokkie vrouw die haast niet te verstaan was en in een soort van tokkie taal sprak. De enige die haar kon verstaan was haar vrouwelijke collega die op een halve tokkie leek (half verzorgd, half onverzorgd en verrot als een tokkie). En die tokkie vrouw meurde en lachtte ook als een walvis. Jeetje zeg.
pi_184580368
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Betalen voor kinderen is trouwens een terechte klacht voor die 6 frieten en halve frikandel wat ze eten.
Neemt wel plaats in voor misschien iemand die wel betaald? Daarom ben ik voor een betaling per plaats in een restaurant zoal in Italië. Per plaats ong. 3 a 4 euro al is het maar om tokkies buiten te houden denk ik dan.
Lijkt mij hard en vervelend werk in een restaurant, soms van die irritante mensen die onterecht klachten spuisen.
pi_184581748
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:06 schreef stokj het volgende:
Over tokkies gesproken: om de 4 maanden zijn er bij diverse hogescholen afstudeerzittingen waar je als extern deskundige in een bepaald vakgebied kan aanschuiven namens het werkveld. Zo was ik van de week ook op een locatie bij een opleiding van een student die zijn afstudeerpresentatie over frameworks in software engineering deed. Zijn begeleider was een magere oude met vette haren en uitgestoken tanden tokkie vrouw die haast niet te verstaan was en in een soort van tokkie taal sprak. De enige die haar kon verstaan was haar vrouwelijke collega die op een halve tokkie leek (half verzorgd, half onverzorgd en verrot als een tokkie). En die tokkie vrouw meurde en lachtte ook als een walvis. Jeetje zeg.
goed verhaal
pi_184581919
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:17 schreef Gripper het volgende:
en Overvecht écht aan de overkant van de Vecht leggen
Van welke kant gezien?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_184582011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:42 schreef Kaizen_ het volgende:
Beetje drastische maatregel, niet? Waarom niet een personeelslid de boel nauwkeurig in de gaten laten houden bij de speelhoek.
Ze hadden al "nanny's" aangesteld.
Maar toen die haar werk deed en een kind ergens op aansprak kwamen de ouders van het kind verhaal halen.
Wie denkt zo'n nanny wel niet dat ze is om zomaar hun kind ergens op aan te spreken!
quote:
Of alleen de speelhoek sluiten i.p.v. het hele restaurant.
Dat hebben ze ook gedaan.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_184582294
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Betalen voor kinderen is trouwens een terechte klacht voor die 6 frieten en halve frikandel wat ze eten.
Mijn dochter mag niet eens meer voor de kinderprijs, maar eet nog steeds frikandel, kipnuggets en een pizzapuntje. :(
.
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:03:24 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_184582662
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 21:51 schreef Fer het volgende:

[..]

Mijn dochter mag niet eens meer voor de kinderprijs, maar eet nog steeds frikandel, kipnuggets en een pizzapuntje. :(
Menu ‘Krokeledokus’. :D
  woensdag 23 januari 2019 @ 22:03:39 #46
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_184582666
“Drank in de man, verstand in de fles” En als er al weinig verstand in die hersenpan zit, weet je dat dit in combinatie met “gratis” alcohol een fantastische mix is.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:26:21 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184584571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:06 schreef stokj het volgende:
Over tokkies gesproken: om de 4 maanden zijn er bij diverse hogescholen afstudeerzittingen waar je als extern deskundige in een bepaald vakgebied kan aanschuiven namens het werkveld. Zo was ik van de week ook op een locatie bij een opleiding van een student die zijn afstudeerpresentatie over frameworks in software engineering deed. Zijn begeleider was een magere oude met vette haren en uitgestoken tanden tokkie vrouw die haast niet te verstaan was en in een soort van tokkie taal sprak. De enige die haar kon verstaan was haar vrouwelijke collega die op een halve tokkie leek (half verzorgd, half onverzorgd en verrot als een tokkie). En die tokkie vrouw meurde en lachtte ook als een walvis. Jeetje zeg.
Leuk verhaal, kun je hier nog iets meer over vertellen?
pi_184585050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:06 schreef stokj het volgende:
Over tokkies gesproken: om de 4 maanden zijn er bij diverse hogescholen afstudeerzittingen waar je als extern deskundige in een bepaald vakgebied kan aanschuiven namens het werkveld. Zo was ik van de week ook op een locatie bij een opleiding van een student die zijn afstudeerpresentatie over frameworks in software engineering deed. Zijn begeleider was een magere oude met vette haren en uitgestoken tanden tokkie vrouw die haast niet te verstaan was en in een soort van tokkie taal sprak. De enige die haar kon verstaan was haar vrouwelijke collega die op een halve tokkie leek (half verzorgd, half onverzorgd en verrot als een tokkie). En die tokkie vrouw meurde en lachtte ook als een walvis. Jeetje zeg.
Ik mis de clou van dit verhaal. Was die student nou geslaagd voor zijn afstudeerproject of niet?
  woensdag 23 januari 2019 @ 23:53:13 #49
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184585103
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:50 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ik mis de clou van dit verhaal. Was die student nou geslaagd voor zijn afstudeerproject of niet?
Ja en als feestje gingen ze naar de vreetschuur.
pi_184585117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:06 schreef stokj het volgende:
Over tokkies gesproken: om de 4 maanden zijn er bij diverse hogescholen afstudeerzittingen waar je als extern deskundige in een bepaald vakgebied kan aanschuiven namens het werkveld. Zo was ik van de week ook op een locatie bij een opleiding van een student die zijn afstudeerpresentatie over frameworks in software engineering deed. Zijn begeleider was een magere oude met vette haren en uitgestoken tanden tokkie vrouw die haast niet te verstaan was en in een soort van tokkie taal sprak. De enige die haar kon verstaan was haar vrouwelijke collega die op een halve tokkie leek (half verzorgd, half onverzorgd en verrot als een tokkie). En die tokkie vrouw meurde en lachtte ook als een walvis. Jeetje zeg.
Jij kijkt zeker ook bovengemiddeld vaak in de spiegel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')