Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Een tiener erbij in huis!![]()
Vandaag een klein feestje, zaterdag het grote feest.... De versiering in de woonkamer was perfect aldus de kersverse tiener.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag een klein feestje, zaterdag het grote feest.... De versiering in de woonkamer was perfect aldus de kersverse tiener.
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:40 schreef just me het volgende:
Ik ben tevreden met wat ik deze maand netto meer heb gekregen
quote:Op woensdag 23 januari 2019 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik krijg morgen salaris.... ik ben benieuwd. Ik krijg in ieder geval een eenmalige uitkering ivm cao afspraken. Dat is ook lekker
Ik had me er niet mee bezig gehoudenquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
Was het trouwens ook wat ze voorgerekend hadden? Kwam het in de buurt? Of had je daar niet naar gekeken?
Okay! Volgens mij moet je bij het grootste bedrag loonheffing toepassen, bij de overige dan niet. Mag maar bij 1 inkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had me er niet mee bezig gehouden![]()
Mijn totaalbedrag is opgebouwd uit mijn AOW, een groot pensioen en een piepklein pensioentje. Ik hoop alleen dat ik alles goed heb gedaan met loonheffing,zodat ik straks geen giga bedrag aan de belasting moet terugbetalen.
loonheffingskorting aanzetten bij de instantie waar je het grootste bedrag van krijgt. Mama Symph deed dat niet en moest elk jaar fiks bijbetalen ( na een paar jaar kreeg ze zelfs een voorlopige aanslag in het begin van het jaar)quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had me er niet mee bezig gehouden![]()
Mijn totaalbedrag is opgebouwd uit mijn AOW, een groot pensioen en een piepklein pensioentje. Ik hoop alleen dat ik alles goed heb gedaan met loonheffing,zodat ik straks geen giga bedrag aan de belasting moet terugbetalen.
van harte allemaalquote:Op woensdag 23 januari 2019 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
dan heb ik het goed gedaanquote:Op woensdag 23 januari 2019 10:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
loonheffingskorting aanzetten bij de instantie waar je het grootste bedrag van krijgt. Mama Symph deed dat niet en moest elk jaar fiks bijbetalen ( na een paar jaar kreeg ze zelfs een voorlopige aanslag in het begin van het jaar)
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 23 januari 2019 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd Lennon! (en Diaan, peaceman en Twan)
Binnenkort gaat ie puberen![]()
weg ermee. Mijn eigen boeket is meteen weggemikt, als ik ‘m gegooid had dan had jij ‘m vast weer gevangenquote:Op woensdag 23 januari 2019 14:47 schreef just me het volgende:
Lekker aan het opruimen geweest, ik kwam nog een bruidsboeket tegen dat ik ooit gevangen heb, dat huwelijk heeft het niet gered, het bewaarde boeket nu ook niet meer
Het levert toch geen bruiloft op hoorquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
weg ermee. Mijn eigen boeket is meteen weggemikt, als ik ‘m gegooid had dan had jij ‘m vast weer gevangen
quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het levert toch geen bruiloft op hoor
quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik had anders wel zin in een feestje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |