abonnement Unibet Coolblue
pi_184571685
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:20 schreef miaeak het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat niet... Hij was in elkaar gezakt tijdens een uitje op het strand en bleek later een aangeboren hartafwijking te hebben. Zoiets fake je niet.

Julen was blijkbaar een week eerder ook in elkaar gezakt maar ze konden niets vinden.
Kan mij ook niet voorstellen dat ouders zoiets opzettelijk doen, althans niet erg aannemelijk met deze omstandigheden.

Dit lijken ouders te zijn met enorme pech in het leven, net zo dat iemand met enorm veel geluk een loterij kan winnen. Maar nu dus precies de andere kant op.
pi_184571834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Kan mij ook niet voorstellen dat ouders zoiets opzettelijk doen, althans niet erg aannemelijk met deze omstandigheden.

Dit lijken ouders te zijn met enorme pech in het leven, net zo dat iemand met enorm veel geluk een loterij kan winnen. Maar nu dus precies de andere kant op.
Nahjah, ik kan het me ook niet voorstellen, maar Munchhausen by proxy bestaat wel gewoon echt. Dus er zijn echt ouders die hun kind met opzet ziek maken/ kwaad doen. Niet gezegd dat deze ouders dat hebben gedaan nu natuurlijk. Maar toch, alles kan.
pi_184571873
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, ik kan het me ook niet voorstellen, maar Munchhausen by proxy bestaat wel gewoon echt. Dus er zijn echt ouders die hun kind met opzet ziek maken/ kwaad doen. Niet gezegd dat deze ouders dat hebben gedaan nu natuurlijk. Maar toch, alles kan.
Klopt, maar ik vind het erg heftig voor die ouders om hiermee geconfronteerd te worden als hun verhaal gewoon klopt. Ze hebben al genoeg shit.

quote:
Constante pieptoon
Nu de wind is gedraaid, horen de inwoners van Totalán een constante pieptoon van vrachtwagens en graafmachines die achteruit rijden op de heuvel waar Julen vastzit.
Interessant nieuws hoor die liveblog... :{
pi_184571946
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:35 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, ik kan het me ook niet voorstellen, maar Munchhausen by proxy bestaat wel gewoon echt. Dus er zijn echt ouders die hun kind met opzet ziek maken/ kwaad doen. Niet gezegd dat deze ouders dat hebben gedaan nu natuurlijk. Maar toch, alles kan.
Ja tuurlijk, maar ik denk dat dit echt pech omstandigheden zijn, en dat die ziekte qua "kind met opzet ziek maken" hier niet van toepassing is.
pi_184572034
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:37 schreef miaeak het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind het erg heftig voor die ouders om hiermee geconfronteerd te worden als hun verhaal gewoon klopt. Ze hebben al genoeg shit.

[..]

Interessant nieuws hoor die liveblog... :{
Ja haha. Je moet toch wat als er geen nieuws is, kennelijk.

En ja, ik vind dat ook heel heftig; maar anderzijds.. Als ze er niks mee doen, wat dan? Dan kunnen overal “per ongeluk” kinderen in 110 meter diepe boorgaten “verdwijnen”. Want ja. Gewoon pech? Dus ik snap en vind wel dat er onderzoek gedaan moet worden. Maarja, voor de ouders is het wel heel erg naar allemaal.
  woensdag 23 januari 2019 @ 13:58:09 #256
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184572287
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja haha. Je moet toch wat als er geen nieuws is, kennelijk.

En ja, ik vind dat ook heel heftig; maar anderzijds.. Als ze er niks mee doen, wat dan? Dan kunnen overal “per ongeluk” kinderen in 110 meter diepe boorgaten “verdwijnen”. Want ja. Gewoon pech? Dus ik snap en vind wel dat er onderzoek gedaan moet worden. Maarja, voor de ouders is het wel heel erg naar allemaal.
Als het nog niet duidelijk was: de (illegale) put was initieel afgesloten met een zware steen.
2 weken geleden hebben ze de grond waarop de put zich bevindt, vlakker gemaakt met een graafmachine. Toen hebben ze die zware steen dus ook verwijderd.

Het is dus niet dat dat hele land vol zit met onafgedekte putten, zoals iedereen wel lijkt te denken...
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
  woensdag 23 januari 2019 @ 13:58:48 #257
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184572307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar ik denk dat dit echt pech omstandigheden zijn, en dat die ziekte qua "kind met opzet ziek maken" hier niet van toepassing is.
Op grote afstand hopen wij dan nu ook, al maakt dat deze onhoudbare situatie voor alle direct betrokkenen niet minder triest. Wanneer in deze kwestie straks blijkt dat er opzet in het spel was, kan men spreken van een zieke geest (geesten).
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_184572331
wat was het praktisch nut van de put ?
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:00:51 #259
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184572359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:59 schreef wawowiewa het volgende:
wat was het praktisch nut van de put ?
Kijken of ze water konden vinden ( niet gelukt).
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_184572411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:00 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Kijken of ze water konden vinden ( niet gelukt).
manmanmanman
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:02:49 #261
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184572413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:00 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Kijken of ze water konden vinden ( niet gelukt).
Op een berg. :D
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_184572424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:02 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Op een berg. :D
In gortdroog spanje :D
pi_184572495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 13:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja haha. Je moet toch wat als er geen nieuws is, kennelijk.

En ja, ik vind dat ook heel heftig; maar anderzijds.. Als ze er niks mee doen, wat dan? Dan kunnen overal “per ongeluk” kinderen in 110 meter diepe boorgaten “verdwijnen”. Want ja. Gewoon pech? Dus ik snap en vind wel dat er onderzoek gedaan moet worden. Maarja, voor de ouders is het wel heel erg naar allemaal.
Ik snap dat het nodig is maar het is wel veel allemaal.
Zeker zo vol in de publiciteit met iedereen die zijn eigen ideeën heeft.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:09:02 #264
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184572532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:03 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

In gortdroog spanje :D
Dat ook.

Alles bij elkaar genomen lijkt hier een luchtje aan te zitten.

En nee, niet de put zelf :o
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_184572648

Dit is ook een livestream, maar zo te zien zit die buis nog lang niet in de grond :{
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:20:23 #266
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184572766
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:09 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Dat ook.

Alles bij elkaar genomen lijkt hier een luchtje aan te zitten.

En nee, niet de put zelf :o
Het is niet omdat het er minder regent dan hier, dat er geen water in de ondergrond kan zitten, wat zijn dit nu weer voor redeneringen |:( Alsof ze die put geboord zouden hebben speciaal om hun neefje in te kunnen kwijtraken...

En het is nu ook niet dat ze op het topje van de Mont Blanc aan het boren zijn geweest he?
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_184573131
Ik vind het wel heftig om een foto zo prominent van dat kindje te zien.
pi_184573169
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:38 schreef miaeak het volgende:
Ik vind het wel heftig om een foto zo prominent van dat kindje te zien.
Waar?
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:47:32 #269
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184573249
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:20 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Het is niet omdat het er minder regent dan hier, dat er geen water in de ondergrond kan zitten, wat zijn dit nu weer voor redeneringen |:( Alsof ze die put geboord zouden hebben speciaal om hun neefje in te kunnen kwijtraken...

En het is nu ook niet dat ze op het topje van de Mont Blanc aan het boren zijn geweest he?
Nou, rustig. ;)

Dat laatste, op de Mont Blanc, zou inderdaad helemaal van de zotte geweest zijn. Daar noemt u ook wat.

Maar waterwinning uit de ondergrond van de beruchte put lijkt te allen tijde nihil te zijn. Tenminste, als men deze berg, heuvel of hoe men het ook noemen wil, wat beter bekijkt. ;)

Zelfs al zou daar af en toe water in de bodem voorkomen, wat inderdaad zou kunnen met de nadruk op 'zou', dan had men beter kunnen proberen te winnen door deze put tenminste wat lager te slaan, tevens veel slimmer.

Alleen was dat buiten privéterrein geweest, en derhalve waarschijnlijk geen optie.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:49:21 #270
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_184573280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:00 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Kijken of ze water konden vinden ( niet gelukt).
Dat krijg je als alle media maar uitgaan van de kutte vertaling van google. Die put is bedoeld voor de OPVANG van water. Niet om ernaar te zoeken.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:51:50 #271
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184573318
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:49 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat krijg je als alle media maar uitgaan van de kutte vertaling van google. Die put is bedoeld voor de OPVANG van water. Niet om ernaar te zoeken.
Dat heb ik hier ook horen langskomen, maar waarom hebben ze die dan niet in gebruik genomen?
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:53:21 #272
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184573333
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:47 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Nou, rustig. ;)

Dat laatste, op de Mont Blanc, zou inderdaad helemaal van de zotte geweest zijn. Daar noemt u ook wat.

Maar waterwinning uit de ondergrond van de beruchte put lijkt te allen tijde nihil te zijn. Tenminste, als men deze berg, heuvel of hoe men het ook noemen wil, wat beter bekijkt. ;)

Zelfs al zou daar af en toe water in de bodem voorkomen, wat inderdaad zou kunnen met de nadruk op 'zou', dan had men beter kunnen proberen te winnen door deze put tenminste wat lager te slaan, tevens veel slimmer.

Alleen was dat buiten privéterrein geweest, en derhalve waarschijnlijk geen optie.
Maar volgens jou zit er een luchtje aan en hebben ze die put dus voor een ander doel dan water (winning of opvang) geslagen? Leg eens uit aub... ik begrijp nog steeds niet waar dat luchtje dan vandaan zou komen hoor.
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:53:39 #273
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_184573338
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:51 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Dat heb ik hier ook horen langskomen, maar waarom hebben ze die dan niet in gebruik genomen?
Het was uiteindelijk de bedoeling om er nog een huis te bouwen. Een deel van de heuvel was al afgevlakt. Alleen waren er (nog) geen vergunningen heb ik begrepen.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:58:28 #274
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_184573413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:53 schreef FReNsJ het volgende:

[..]

Maar volgens jou zit er een luchtje aan en hebben ze die put dus voor een ander doel dan water (winning of opvang) geslagen? Leg eens uit aub... ik begrijp nog steeds niet waar dat luchtje dan vandaan zou komen hoor.
Wij zijn de enige niet die met vragen zitten omtrent deze akelige kwestie. ;) Rest ons weinig anders dan de resultaten af te wachten, hoe bedroevend de uitkomst ook moge zijn.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  woensdag 23 januari 2019 @ 15:02:23 #275
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_184573477
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:58 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Wij zijn de enige niet die met vragen zitten omtrent deze akelige kwestie. ;) Rest ons weinig anders dan de resultaten af te wachten, hoe bedroevend de uitkomst ook moge zijn.
Klopt, er zijn vragen omtrend hoe en of die jongen wel in die put zit, maar jij betrekt de put zelf er ook bij als "iets verdachts", daar kan ik niet bij. Maar als volleerd politicus dans je rond mijn vraag heen, je doet maar *O*
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')