Ik zag dat de 2DS nu een nieuw model heeft die je dicht kan klappen. Anders wou ik hem ook niet hebben :pquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik speel op mijn 3DS nooit met 3D aan.![]()
Maar ik kan de vorm van 2DS niet aan.
En geen idee hoe het gaat met ROMmetjes tegenwoordig, ik koop die zut gewoon. Maakt me meteen een stuk kritischer op wat ik koop en dan speel ik het tenminste.
Heerlijkquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Sarabi het volgende:
Net nog een rondje door de sneeuw gewandeld
Toch welquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef Samzz het volgende:
Evening.
Ik ben serieus over private lease aan het nadenken...
Ik denk er serieus over na, het is best een commitment dus wat twijfel is denk ik niet raar.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt alsof je zelf nog flink aan het twijfelen bent Samzz
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk er serieus over na, het is best een commitment dus wat twijfel is denk ik niet raar.
Ja dat speelt ook. Maar met een nieuwe baan ga ik er alleen maar op vooruit. Dus in dat opzicht is het geen probleem als ik het nu ook kan betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Je wilt ook van baan veranderen toch?
Dan is het ook wel een iets moeilijkere keuze misschien.
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh nee joh![]()
Ik had immers al eerder een leasebak aangeraden
Ook meteen een vast contract? Dan zou ik er wel voor gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat speelt ook. Maar met een nieuwe baan ga ik er alleen maar op vooruit. Dus in dat opzicht is het geen probleem als ik het nu ook kan betalen.
Enige waar ik mee zit is wat er gebeurt als er financiele problemen komen, zoals baan verliezen of ziekte of zo. Dus dat moet ik nog uitzoeken.
Nee, niet meteen een vast contract, maar wel met intentie tot. Maar ik weet niet eens of dat door gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ook meteen een vast contract? Dan zou ik er wel voor gaan.
Ziekte enzo kan altijd gebeuren maar om daar rekening mee te houden is misschien wel extreem.
Ja daar was je toen niet zo happig opquote:Op woensdag 23 januari 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer herinneren.
Ik vind t wel lastig nog. Maar aan de andere kant, goedkoper als met mijn Micra ga ik nooit meer kunnen rijden.
Die bedrijfsbus is sowieso tot ik een andere auto heb, dus niet voor altijd.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja daar was je toen niet zo happig op
Maar jezelf goed informeren is altijd een goeie zet, mocht je worden aangenomen dan raak je sowieso je ''bedrijfsbus'' kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |