Dat ben ik nu idd aan het zien.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:49 schreef Hathor het volgende:
Of anders Milwaukee-Dallas, zit tegen het einde van het 3e kwart en is nog redelijk close. Bovendien is het altijd leuk om Giannis en Doncic te zien.
?quote:Op maandag 21 januari 2019 23:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Silver zou de Bulls nu uit de league moeten halen
Muitende spelers , coach die niemand moet , oudere spelers niet laten gaan met een dik salaris en er heilig in geloven dat Lavine je franchise is .quote:
Chicago Bulls=Emmen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Muitende spelers , coach die niemand moet , oudere spelers niet laten gaan met een dik salaris en er heilig in geloven dat Lavine je franchise is .
Pringles laat hem nog spelen terwijl ze 31 punten achterstaan . Die is weer een wrak in de plee-offsquote:Op dinsdag 22 januari 2019 03:19 schreef Hathor het volgende:
Harden word met zijn eigen wapens om zijn oren geslagen momenteel.
Maar wat heeft Silver daar mee te maken? GarPax zou ik snappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Muitende spelers , coach die niemand moet , oudere spelers niet laten gaan met een dik salaris en er heilig in geloven dat Lavine je franchise is .
Vriendendienstje en wat geld, sneu dat een speler als Melo zo eindigt. Vorig jaar was het al niets meer, en de Rockets waren ook snel klaar met hem, lekker in China gaan ballen ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2019 21:55 schreef Hathor het volgende:
Melo naar de Bulls getrade en die hebben helemaal geen plannen met hem? Wat is dit dan voor een klucht aan het worden?
De stats zijn natuurlijk wel fenomenaal, maar mijn speler is het niet. Free throws, Free throws, Free throws.quote:
Paul schijnt bijna weer fit te zijn, dus hij hoeft het niet lang meer alleen te doen. Afhankelijk van wanneer de volgende blessure zich aandient natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De stats zijn natuurlijk wel fenomenaal, maar mijn speler is het niet. Free throws, Free throws, Free throws.
Harden is eigenlijk nu aan het doen wat Russ twee jaar terug doet, in z'n eentje een hele franchise relevant houden. Harden heeft die zieke hoeveelheid punten, Russ had de triple-doubles. Russ was compleet gassed in de playoffs, ben benieuwd hoe Harden dit gaat volhouden.
2 voor 13 van achter de arcquote:Op vrijdag 25 januari 2019 10:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De stats zijn natuurlijk wel fenomenaal, maar mijn speler is het niet. Free throws, Free throws, Free throws.
Harden is eigenlijk nu aan het doen wat Russ twee jaar terug doet, in z'n eentje een hele franchise relevant houden. Harden heeft die zieke hoeveelheid punten, Russ had de triple-doubles. Russ was compleet gassed in de playoffs, ben benieuwd hoe Harden dit gaat volhouden.
Dat bedoel ik inderdaad. Chucken als een gek, vaak zat genoeg missen, maar omdat die er weer 15-25 free throws bij kado krijgt scoort die 35-45 punten en lijkt het nog wat. Knap hoor, maar zoals gezegd, mijn speler is het niet.quote:
🙏🙏🙏quote:Op maandag 28 januari 2019 14:12 schreef danusz1986 het volgende:
Anthony Davis trade-rumor season has officially commenced.
Agent Rich Paul told ESPN's Adrian Wojnarowski the New Orleans Pelicanshave been informed that Davis has no intention of signing a contract extension with the organization and wishes to be traded. Davis is eligible for a supermax extension, which would pay him around $240 million over five seasons.
If the Pelicans move on from their franchise big man, he would no longer be eligible for supermax status. He can become a free agent in the summer of 2020.
"Anthony wants to be traded to a team that allows him the chance to win consistently and compete for a championship," Paul told Wojnarowski.
Green en Thompson en 3 first rounders voor Davis. Haha!quote:Op maandag 28 januari 2019 20:01 schreef Hathor het volgende:
Zou een aardige stand in zijn als KD vertrekt.
Dat is natuurlijk onacceptabel.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:01 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Green en Thompson en 3 first rounders voor Davis. Haha!
Tsja, dat zeiden ze in het begin ook over Durant.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:04 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Was ook maar een grap. AD naar de Warriors gaat nooit gebeuren.
Dat mag niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:01 schreef IbanMayo het volgende:
AD moet gewoon lekker naar Boston gaan komende zomer. Kyrie en Davis samen
Nu niet. Zodra Kyrie zijn nieuwe contract getekend heeft wel.quote:
Vandaar idd komende zomerquote:Op maandag 28 januari 2019 23:19 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Nu niet. Zodra Kyrie zijn nieuwe contract getekend heeft wel.
Zo simpel is het volgens mij nietquote:Op maandag 28 januari 2019 23:10 schreef Hathor het volgende:
En even voor de duidelijkheid, ik heb het ook puur en alleen over als KD vertrekt, wat ik eigenlijk wel verwacht. Als hij de deur uitloopt, is er ineens voldoende ruimte onder de salarycap, en zou je een AD makkelijk naar binnen kunnen hengelen.
Ik weet het ook niet zeker maar het leek me het meest logisch. Als KD de deur uitloopt komt er toch capspace vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo simpel is het volgens mij niet
Jawel, maar geen max denk ik en daar is AD ook naar op zoek . Heeft weer te maken met tax regels volgens mij . KD kan wel een max krijgen na dit jaar van ze . Sterker nog , GSW kan hem het meeste betalen na dit seizoen als ze willenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 02:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker maar het leek me het meest logisch. Als KD de deur uitloopt komt er toch capspace vrij?
Maar AD gaf volgens mij juist aan op zoek te zijn naar stabiliteit en een serieuze kans op titels. Als dat zijn drive is, is hij misschien ook bereidt om voor iets minder te tekenen en voor een titel te gaan. Ik weet het ook niet hoor, maar het leek me aannemelijk. Durant ging ook niet meteen voor zijn max contract, die was zelfs bereidt om in te leveren zodat de bench intact kon blijven.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 02:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jawel, maar geen max denk ik en daar is AD ook naar op zoek . Heeft weer te maken met tax regels volgens mij . KD kan wel een max krijgen na dit jaar van ze . Sterker nog , GSW kan hem het meeste betalen na dit seizoen als ze willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |