quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:18 schreef quickstepster het volgende:
Net terug van de Spar. Tjemig! Een shopper vol voor ¤4,99:
2x zak andijvie
Zakje krulsla
Zakje slaversiering
Stukje port salut
Hele gerookte makreel
Wortel/groente sapje
Grote bak kant en klare nasi
Geitenmelk
Een pak verse chocomel
Caesar lunchsalade
Maaltijdsalade zalm
Bak halve krieltjes voor in de oven
2 slavinken
2 rundertartaartjes
En ook nog een halve crème brulee vlaai!![]()
met een waarde van ongeveer ¤40 totaal schat ik. Bizar! Dat zullen ze wanneer de nieuwheid eraf is vast verdelen over meer pakketten. Ik hoef iig geen boodschappen meer te doen!
Zoveelquote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:18 schreef quickstepster het volgende:
Net terug van de Spar. Tjemig! Een shopper vol voor ¤4,99:
2x zak andijvie
Zakje krulsla
Zakje slaversiering
Stukje port salut
Hele gerookte makreel
Wortel/groente sapje
Grote bak kant en klare nasi
Geitenmelk
Een pak verse chocomel
Caesar lunchsalade
Maaltijdsalade zalm
Bak halve krieltjes voor in de oven
2 slavinken
2 rundertartaartjes
En ook nog een halve crème brulee vlaai!![]()
met een waarde van ongeveer ¤40 totaal schat ik. Bizar! Dat zullen ze wanneer de nieuwheid eraf is vast verdelen over meer pakketten. Ik hoef iig geen boodschappen meer te doen!
Dacht ik alquote:Op woensdag 13 februari 2019 15:54 schreef quickstepster het volgende:
Gorinchem! Vanavond Bakker Bart testen![]()
Ik ben sinds die ene keer niet meer geweest maar was van plan dit weekend weer eens te gaan. Ik laat het je weten!quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Voor degenen die wel eens bij een bakkerij Neplenbroek in Utrecht komen.. ik zag dat de prijzen zijn verhoogd van 3,99 naar 5,95. Is een van jullie er sinds die verhoging al een keer geweest? En zo ja, krijg je dan ook echt meer dan je voorheen kreeg, of niet echt?
CUL / Too good to go #2 - STOP VOEDSELVERSPILLINGquote:Op donderdag 14 februari 2019 16:07 schreef Gia het volgende:
Hoe laat wordt het meeste aangeboden op de app?
Okay, dank je. Dus vaak kijken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
CUL / Too good to go #2 - STOP VOEDSELVERSPILLING
Ik ook. Kwam niet in het overzicht te staan, maar wel ineens een stip op de kaart.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:29 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Morgen eentje ophalen bij een bakker, ben benieuwd
Nee volgens mij niet, maar ik krijg wel een melding als er nog magic boxes over zijn (paar uur voordat je ze kan afhalen).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Misschien mis ik iets, maar zit er ergens een optie om een notificatie te krijgen wanneer er iets beschikbaar is bij een aanbieder?
Soms is er eentje al uitverkocht voordat het überhaubt beschikbaar zou kunnen zijn
Zou wel leuk zijn als straks alle bakkers, koffietentjes en (vers)supermarkten het hebben, dan kan je nog een bewuste keuze maken waar je wat haalt, nu is het wel een beetje 'pakken wat er te pakken valt'.quote:Op donderdag 14 februari 2019 00:00 schreef Anneloos het volgende:
Van de week vroeg iemand dit bij de broodjeszaak waar ik werk.. ik zo je zegt wattes![]()
.. nu kom ik het ineens tegen
Bij heel veel dingen hier (Groningen) komt het precies een kwartier na het ophaalmoment van die dag online. Dus als het ophaalmoment 17:00-17:30 is van een winkel dan komt het van de dag er na 17:45 online. Dus voor die bakker die ik in mijn vorige bericht noemde zat ik er toen klaar voor, er kwamen er twee online en 17:46 was het uitverkocht.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:07 schreef Gia het volgende:
Hoe laat wordt het meeste aangeboden op de app?
Dat gevoel ken ik. Je hebt nog steeds qua winkelwaarde een prima deal te pakken, en toch nodigt het niet/minder uit om het nog een keer te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:03 schreef MaJo het volgende:
Hoewel het volgens mij wel klopt met de winkelwaarde van 16 euro voelt het op de een of andere manier als een minder goeie deal dan bijvoorbeeld de AH
Vertelquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
...Fijn, geld besparen met TGTG. Want bij thuiskomst vond ik dus ook een brief van het CJIB
Zie fotoquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vertel![]()
Flitsfoto mag je ook plaatsen hier
Gewoon schrijven dat je onderweg was naar een tgtg deal
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:54 schreef Poes. het volgende:
Ik heb voor morgen weer een Bakker Bart bon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |