abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 21 januari 2019 @ 16:02:02 #1
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184533982


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...


[ Bericht 62% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-01-2019 19:53:16 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184534113
Einde voedselbanken dus, slim!
  Moderator maandag 21 januari 2019 @ 16:12:18 #3
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_184534211
De bakker bij mij op de hoek werkt er ook mee. Ideaal! :) Vaak aan het eind van de middag brood e.d. ophalen.

De app moet alleen niet té bekend worden want nu is vaak bijna alles al uitverkocht :P
pi_184534235
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:07 schreef etuiedelapiel het volgende:
Einde voedselbanken dus, slim!
Heb je daar bewijs van?
Zowel van een van de bakkerijen als de verssuper hoorde ik namelijk dat de voedselbanken hun eten weigeren vanwege de nog maar korte houdbaarheid van hun producten en dat ze erg blij zijn dat ze het nu alsnog niet weg hoeven te gooien.
pi_184534264
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs van?
Zowel van een van de bakkerijen als de verssuper hoorde ik namelijk dat de voedselbanken hun eten weigeren vanwege de nog maar korte houdbaarheid van hun producten en dat ze erg blij zijn dat ze het nu alsnog niet weg hoeven te gooien.
Hoe moet ik bewijs uit de toekomst halen?
pi_184534359
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:14 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Hoe moet ik bewijs uit de toekomst halen?
Oh oké, het was dus maar een aanname van je.
pi_184534367
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:12 schreef noodgang het volgende:
De bakker bij mij op de hoek werkt er ook mee. Ideaal! :) Vaak aan het eind van de middag brood e.d. ophalen.

De app moet alleen niet té bekend worden want nu is vaak bijna alles al uitverkocht :P
Hahaja 't gaat hier ook steeds sneller.
pi_184534385
Friesland loopt weer eens achter :{w
pi_184534482
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs van?
Zowel van een van de bakkerijen als de verssuper hoorde ik namelijk dat de voedselbanken hun eten weigeren vanwege de nog maar korte houdbaarheid van hun producten en dat ze erg blij zijn dat ze het nu alsnog niet weg hoeven te gooien.
Zouden de bakker en de verssuper een belang kunnen hebben met dat te beweren? Ze kunnen het nu alsnog verkopen ipv gratis weggeven aan de voedselbank
pi_184534514
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:27 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Zouden de bakker en de verssuper een belang kunnen hebben met dat te beweren? Ze kunnen het nu alsnog verkopen ipv gratis weggeven aan de voedselbank
Tuurlijk. Maar alsnog mag de voedselbank het niet aannemen.
pi_184534530
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:29 schreef Koettie het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar alsnog mag de voedselbank het niet aannemen.
Dat zou kunnen. Heb je hier een bron van?
pi_184534661
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:14 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Hoe moet ik bewijs uit de toekomst halen?
dus dan maar gewoon zeuren, zeiken en je aannames rondstrooien.. ONZ/KLB is iets verder omhoog :W
pi_184534769
Ik heb even #2 in de TT gezet.

Priz, wil je je mooie OP van je dubbele topic van gisteren in deze OP zetten toevallig?
Spoilers!
pi_184535028
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:30 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Heb je hier een bron van?
Nu even niet. Maar heb er mee te maken gehad via stage. De la place mocht geen belegde broodjes doneren ivm te lang buiten de koeling.
pi_184535893
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:38 schreef Prego het volgende:

[..]

dus dan maar gewoon zeuren, zeiken en je aannames rondstrooien.. ONZ/KLB is iets verder omhoog :W
Jij bent anders degene die hier zeikt!
pi_184536384
Leuk dit topic te vinden! Ik heb al een aantal keer wat gehaald via de app. Helaas hier in de stad alleen een bakker, maar de pakketten daarvan zijn super. O+

Ondanks de negatieve ervaringen wil ik het misschien toch eens bij Ekoplaza proberen. Is maar ¤3...
Gek? kan je dat eten?
pi_184536878
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:56 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nu even niet. Maar heb er mee te maken gehad via stage. De la place mocht geen belegde broodjes doneren ivm te lang buiten de koeling.
Wat ik zo snel gevonden krijg is dat THT data geen probleem is. TGT data mogen niet na verstrijken worden verstrekt door de voedselbank. Behalve vlees, dat mag ingevroren worden.

https://voedselbankennederland.nl/over-tht-en-tgt-datum/

De belegde broodjes van la place zijn mogelijk niet voorzien van een datum. In theorie zouden deze door een voedselbank verstrekt mogen worden. Kan mij echter voorstellen dat de voedselbank niet aan belegde broodjes begint. Bij donuts, groente en brood van de bakker zie ik eerlijk gezegd geen probleem. Als een bakker beweert dat hij/zij zn brood niet bij de voedselbank mag slijten is het dus eigenlijk niet meer te gebruiken. Of ga ik dan te snel
pi_184536894
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:09 schreef quickstepster het volgende:
Leuk dit topic te vinden! Ik heb al een aantal keer wat gehaald via de app. Helaas hier in de stad alleen een bakker, maar de pakketten daarvan zijn super. O+

Ondanks de negatieve ervaringen wil ik het misschien toch eens bij Ekoplaza proberen. Is maar ¤3...
Het kan natuurlijk verschillen per vestiging. Mijn ene slechte ervaring hoeft niet te betekenen dat Ekoplaza het overal slecht doet.
pi_184537083
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk verschillen per vestiging. Mijn ene slechte ervaring hoeft niet te betekenen dat Ekoplaza het overal slecht doet.
Exact, een keertje proberen kan altijd! Ze hebben verder wel een fijn regulier aanbod, dus ik ben benieuwd. *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_184542499
Heb al een aantal keer pakketten gekocht o.a van Vomar bbrood en marqt. Hier is Amsterdam doen sinds vandaag zo goed als alle Jumbo filialen mee. Kreeg daar vandaag ook een super uitgebreid pakket.



Half brood
4 manderijnen
Pluck(pompoenspread)
2 tortilla tosti’s
Bakje meloen salade
bio kipfiletblokjes
Katenspek
Kipfilet tuinkruiden.
10 chocolade melkbroodjes.
Radijs

En dat voor ¤4,99

[ Bericht 1% gewijzigd door nintendogamer op 21-01-2019 23:13:10 ]
  dinsdag 22 januari 2019 @ 19:13:07 #21
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_184558160
Leuke app! Vandaag mijn eerste bestelling geplaatst. Bij een (biologische) eetwinkel. Bon was ¤5.- waarde ¤15.-

Wat ik heb gekregen:

1/2 stokbrood
3 harde bollen
3 chocolade broodjes/croissants
1 Brandt&Levie droge worst (zeewier)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_184558855
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:36 schreef LorneMalvo het volgende:
Wat ik zo snel gevonden krijg is dat THT data geen probleem is. TGT data mogen niet na verstrijken worden verstrekt door de voedselbank. Behalve vlees, dat mag ingevroren worden.

https://voedselbankennederland.nl/over-tht-en-tgt-datum/

De belegde broodjes van la place zijn mogelijk niet voorzien van een datum. In theorie zouden deze door een voedselbank verstrekt mogen worden. Kan mij echter voorstellen dat de voedselbank niet aan belegde broodjes begint. Bij donuts, groente en brood van de bakker zie ik eerlijk gezegd geen probleem. Als een bakker beweert dat hij/zij zn brood niet bij de voedselbank mag slijten is het dus eigenlijk niet meer te gebruiken. Of ga ik dan te snel
Kwaliteit van dergelijke producten is niet te garanderen, die neemt de voedselbank niet meer aan. Het proces duurt ook te lang om het naar de voedselbank te krijgen en zo'n pakket bij een persoon te krijgen.

Bij Toogoodtogo is de gedachte dat het dagvers is, en vaak dezelfde dag nog opgegeten moet worden. Er zullen vast enkele producten zijn, bijvoorbeeld bij een supermarktbon, die anders wel naar de voedselbank waren gegaan. Maar het zijn voornamelijk dingen die anders gewoon weggegooid zouden worden.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 21:45:57 #23
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_184561431
Vandaag mijn eerste pakket gehaald, het was bij Ekoplaza.
Ik had al gelezen dat die soms wat tegenvielen, dus mijn verwachting was niet al te hoog.
Hij kostte ¤3.


1 groenteflap, eigenlijke prijs: 2,20
0,5 liter youghurt, eigenlijke prijs 1,45
2 rundervinken bio á 4,16

oorspronkelijke waarde: ¤7,80, maar yoghurt en vinken waren allebei 50%, dus uitgaande dat de groenteflap dat ook was, kom je op winkelwaarde ¤3,90 uit.

Dat vind ik dat toch nog steeds wat karig.
Morgen mag ik naar een bakker, ik hoop dat die beter bevalt.
zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
pi_184561581
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:45 schreef wacko1976 het volgende:
Vandaag mijn eerste pakket gehaald, het was bij Ekoplaza.
Ik had al gelezen dat die soms wat tegenvielen, dus mijn verwachting was niet al te hoog.
Hij kostte ¤3.
[ afbeelding ]

1 groenteflap, eigenlijke prijs: 2,20
0,5 liter youghurt, eigenlijke prijs 1,45
2 rundervinken bio á 4,16

oorspronkelijke waarde: ¤7,80, maar yoghurt en vinken waren allebei 50%, dus uitgaande dat de groenteflap dat ook was, kom je op winkelwaarde ¤3,90 uit.

Dat vind ik dat toch nog steeds wat karig.
Morgen mag ik naar een bakker, ik hoop dat die beter bevalt.
Dat is idd wel heel karig. Ik zou zeker aangeven in de app dat het niet de aangegeven waarde had.

Bakkers zijn doorgaans wel wat netter in hun hoeveelheden.
pi_184561833
Ik ga morgen ook een Ekoplaza testen... Ben heel benieuwd! _O-

Ik zou in jouw geval ook geld terugvragen.
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 22:31:27 #26
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184562464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 21:45 schreef wacko1976 het volgende:
Vandaag mijn eerste pakket gehaald, het was bij Ekoplaza.
Ik had al gelezen dat die soms wat tegenvielen, dus mijn verwachting was niet al te hoog.
Hij kostte ¤3.
[ afbeelding ]

1 groenteflap, eigenlijke prijs: 2,20
0,5 liter youghurt, eigenlijke prijs 1,45
2 rundervinken bio á 4,16

oorspronkelijke waarde: ¤7,80, maar yoghurt en vinken waren allebei 50%, dus uitgaande dat de groenteflap dat ook was, kom je op winkelwaarde ¤3,90 uit.

Dat vind ik dat toch nog steeds wat karig.
Morgen mag ik naar een bakker, ik hoop dat die beter bevalt.
Dat had ik dus ook.
Alleen ik had nog minder :')

Een liter framboos yoghurt 2,zoveel en een ieniemie zalmpje a 7,zoveel.
Beide met al een sticker omdat de houdbaarheid de volgende dag was verlopen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 16:36:37 #27
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184575466
Ik ga zo backwerk proberen *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 23 januari 2019 @ 17:18:28 #28
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184576104
1 Berlinerbol
1 frikadelbroodje
2 roomboter croissants
1 broodje gezond
1 broodje met kip
1 koffiebroodje *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184576120
Net bij Ekoplaza geweest, de buit is een flink stuk zalm, een pak cakejes en een wortel/kaas carré. Niet slecht, ga ik af en toe wel vaker doen!
Gek? kan je dat eten?
  woensdag 23 januari 2019 @ 17:22:34 #30
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184576194
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:19 schreef quickstepster het volgende:
Net bij Ekoplaza geweest, de buit is een flink stuk zalm, een pak cakejes en een wortel/kaas carré. Niet slecht, ga ik af en toe wel vaker doen!
*O* lekker
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184576493
Ik was bij de bakkerswinkel en Neplenbroek vandaag. Twee keer een uitstekende buit!

Bakkerswinkel (2,99):
- vier ham-kaas-mosterd croissantjes
- een saucijzenbroodje
- drie kleine broodjes waarvan ik niet weet wat het is, alledrie qua grootte 1/3 van een saucijzenbroodje.
- gewoon croissantje
- 2 punten appeltaart

Ze zei er wel bij dat ik mazzel had vandaag dat ik niet vegetarisch ben, haha. Ik vind het echt mega veel! Alleen die twee punten appeltaart voor 3 euro was ik ook al blij mee geweest haha. Net even op hun site gekeken, min die dingen waarvan ik niet weet wat het is kost dit normaal al 30,60 euro _O_

Buit bij Neplenbroek (3,99):
- 6 bruine zachte bolletjes
- half desem pompoenpitbrood
- half volkorenbrood
- olijvenbrood
- twee snackbroodjes, niet onthouden wat het precies zijn, lijkt op pizza broodje/frikandel broodje oid.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 23-01-2019 17:48:04 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 18:05:18 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184576958
Bij een bakker nu voor morgen een bestelling geplaatst :P.
Ben benieuwd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184578536
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Net even op hun site gekeken, min die dingen waarvan ik niet weet wat het is kost dit normaal al 30,60 euro _O_

Jezus, dan zijn ze normaal wel echt belachelijk duur. :D
pi_184578765
quote:
14s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Jezus, dan zijn ze normaal wel echt belachelijk duur. :D
Haha klopt, vind ik ook. De saucijzenbroodjes en ham-kaas-mosterd croissantjes zijn 3,65 ps normaal en de appeltaart punten 4,70.. (het is ook een lunchtentje, niet een 'gewone' bakker, dat verklaart wel wat)
pi_184585157
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 17:19 schreef quickstepster het volgende:
Net bij Ekoplaza geweest, de buit is een flink stuk zalm, een pak cakejes en een wortel/kaas carré. Niet slecht, ga ik af en toe wel vaker doen!
Goed te horen dat 't niet altijd bagger is daar :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 januari 2019 @ 00:06:33 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_184585291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 23:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Goed te horen dat 't niet altijd bagger is daar :)
Ekoplaza is hier opvallend vaak als laatste in de buurt over :P Ben er zelf nog niet langs geweest
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184586608
Ik zie wel ook dat je daar vlakbij de afgesproken waarde zit. Bij veel bakkers/supermarkten zit je daar ruim boven. Dat schept verwachtingen voor anderen natuurlijk :+ lijkt het al snel mager
Gek? kan je dat eten?
pi_184590603
Woei, de eerste in Friesland is ''mijn'' Bakker Bart *O*
Helaas om 09.47 al uitverkocht _O-
pi_184590987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:09 schreef quickstepster het volgende:
Ik zie wel ook dat je daar vlakbij de afgesproken waarde zit. Bij veel bakkers/supermarkten zit je daar ruim boven. Dat schept verwachtingen voor anderen natuurlijk :+ lijkt het al snel mager
Bij mij was dat toen niet het geval. 't zat er wel echt onder.

Hier is echt alles uitverkocht. Loopt goed hier in Eindhoven. :)
pi_184591888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:31 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook.
Alleen ik had nog minder :')

Een liter framboos yoghurt 2,zoveel en een ieniemie zalmpje a 7,zoveel.
Beide met al een sticker omdat de houdbaarheid de volgende dag was verlopen.
Gelukkig maar dat iedereeen het puur te doen is om voedselverspilling tegen te gaan. Dan maakt het eigenlijk niet uit of je veel krijgt voor die paar euro, toch?
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:48:21 #41
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184592006
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:40 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat iedereeen het puur te doen is om voedselverspilling tegen te gaan. Dan maakt het eigenlijk niet uit of je veel krijgt voor die paar euro, toch?
Ligt eraan, als ik het in de winkel had gekocht had het minder gekost dan nu via TGTG en dat vind ik raar.
Het gaat mij niet om hoeveel producten of wat, dat is natuurlijk het concept.

Ik zou overigens nooit geld terugvragen.
pi_184592183
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:48 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ligt eraan, als ik het in de winkel had gekocht had het minder gekost dan nu via TGTG en dat vind ik raar.
Het gaat mij niet om hoeveel producten of wat, dat is natuurlijk het concept.

Ik zou overigens nooit geld terugvragen.
Bedankt voor je eerlijke antwoord. Het gros van dit topic (lees: 99%) doet inderdaad puur mee om voor een duppie op de eerste rang te zitten. Dit hebben ze in hun eigen hoofd recht geluld met de dooddoener: maar ik doe het om verspilling tegen te gaan hoor! :o
Nee, dat is niet de reden. Dat blijkt wel uit alle reacties hier.

Het was ook niet specifiek naar jou gericht hoor, dus hopelijk voel je je niet aangevallen. :) Iedereen hier mag zich aangesproken voelen.
pi_184593110
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Bedankt voor je eerlijke antwoord. Het gros van dit topic (lees: 99%) doet inderdaad puur mee om voor een duppie op de eerste rang te zitten. Dit hebben ze in hun eigen hoofd recht geluld met de dooddoener: maar ik doe het om verspilling tegen te gaan hoor! :o
Nee, dat is niet de reden. Dat blijkt wel uit alle reacties hier.

Het was ook niet specifiek naar jou gericht hoor, dus hopelijk voel je je niet aangevallen. :) Iedereen hier mag zich aangesproken voelen.
Mja Ik vind dat als je aangeeft voor een bepaalde waarde aan producten te geven je dat ook moet doen. Ik kreeg bij eko plaza anderhalve liter yoghurt met een houdbaarheid van dezelfde dag, daar kon ik weinig mee, ik krijg geen anderhalve liter yoghurt weg op een avond.

Ik zie de app zelf als twee vliegen in een klap.

Het is goed tegen verspilling, producten worden niet weggegooid. Ik ben daar zelf best bewust mee bezig, ik vries veel in en probeer altijd nog iets te maken van wat overblijft.

Dat ik er veel minder voor betaal vind ik grotendeels terecht. Ik heb geen keuze over wat ik krijg en de houdbaarheid is veelal een stuk korter dan wanneer ik het zelf uit het schap pak. De winkel zelf maakt er geen winst meer op en moet het anders weg gooien.

Om dat stukje vrijheid in te leveren en bij te dragen daar mag van mij tegenover staan dat de prijs een stuk omlaag gaat.
pi_184593243
Ik ben het een met je post, op de yoghurt na. Het is ook niet zo dat die klokslag 12 uur niet meer te eten is. Dan is het nog veel om in 2-3 dagen op te maken, hoor, daar niet van. Maar die datum is ook een schatting :)
Gek? kan je dat eten?
pi_184594690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Mja Ik vind dat als je aangeeft voor een bepaalde waarde aan producten te geven je dat ook moet doen. Ik kreeg bij eko plaza anderhalve liter yoghurt met een houdbaarheid van dezelfde dag, daar kon ik weinig mee, ik krijg geen anderhalve liter yoghurt weg op een avond.

Ik zie de app zelf als twee vliegen in een klap.

Het is goed tegen verspilling, producten worden niet weggegooid. Ik ben daar zelf best bewust mee bezig, ik vries veel in en probeer altijd nog iets te maken van wat overblijft.

Dat ik er veel minder voor betaal vind ik grotendeels terecht. Ik heb geen keuze over wat ik krijg en de houdbaarheid is veelal een stuk korter dan wanneer ik het zelf uit het schap pak. De winkel zelf maakt er geen winst meer op en moet het anders weg gooien.

Om dat stukje vrijheid in te leveren en bij te dragen daar mag van mij tegenover staan dat de prijs een stuk omlaag gaat.
ik eet yoghurt soms nog wel een week over de datum
niks mis mee
pi_184595425
Het is ook een stukje creatief zijn. Met yoghurt kun je prima flatbreads bakken en die zijn dan weer wel perfect in te vriezen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 januari 2019 @ 17:11:26 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184595725

Voor drie eurootjes :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184596234
Yoghurt kan je eten tot het niet meer lekker ruikt. Vaak nog dagen na de datum joh.

Goede buit Borisz!
pi_184596556
Prachtig brood! Goede oogst weer.

Ik denk trouwens dat mensen die heel neurotisch over houdbaarheidsdata zijn niet geschikt zijn voor TGTG....
pi_184597094
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:58 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Bedankt voor je eerlijke antwoord. Het gros van dit topic (lees: 99%) doet inderdaad puur mee om voor een duppie op de eerste rang te zitten. Dit hebben ze in hun eigen hoofd recht geluld met de dooddoener: maar ik doe het om verspilling tegen te gaan hoor! :o
Nee, dat is niet de reden. Dat blijkt wel uit alle reacties hier.

Het was ook niet specifiek naar jou gericht hoor, dus hopelijk voel je je niet aangevallen. :) Iedereen hier mag zich aangesproken voelen.
Ik mag morgen mijn allereerste Magic box ophalen :)

Ik doe het vanwege de verrassing, niet zelf kiezen maar mee krijgen wat er overblijft. Benieuwd wat het gaat zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')