Ik weet het, gaat alleen om stuur en bak.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stuurrrrrboorrrrrd= rechts
BaKboord = k zit voor de l
Ik weet het...raar ezelsbruggetje. Maar ben het nooit meer vergeten
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:39 schreef schizolientje het volgende:
Dat haar van Merel, het lijkt wel tante pollewop
Nee piraat,verkeerd antwoord.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat knotje staat toch ook niet voor een jonge meid?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:46 schreef pollewop77 het volgende:
Merel ziet er idd niet uit, maar dan bedoel ik haar make-up vooral
Nee klopt!quote:Op maandag 21 januari 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat knotje staat toch ook niet voor een jonge meid?
Das toch een neppe plant?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Die kamerplant gaat vast niet lang leven met die temperatuursverschillen. Wordt van buiten naar binnen gesleurd
zijn toch nepperds?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Die kamerplant gaat vast niet lang leven met die temperatuursverschillen. Wordt van buiten naar binnen gesleurd
Ik lach niet, echt nietquote:Op maandag 21 januari 2019 14:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh echt![]()
![]()
ik vond de blaadjes al zo naar binnen krullen
Wordt ook steeds tegenaan gelopen door iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
pssst hij is nepquote:Op maandag 21 januari 2019 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt ook steeds tegenaan gelopen door iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |