dries had zichzelf toch aangeboden?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan Dries nog wel ff een tijd op zijn centjes wachten want die factuur beland onder de dikke stapel die ze al hebben liggen daar.
Beetje humor, al is het flauw, moeten ze vaker doen daar.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
Stuurboord.
Rechts? Ja. Nee links.
[ afbeelding ]
Merel besteld kleding onder het mom van verkopen.Het staat op de webshop.Merel is niet dom wat dat betreft.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik dat gemist. Ze droeg pas ook al die broek met rode streep en gisteren dat
'droppit'- trainingspak. Valt mij echt op dat ze regelmatig in nieuwe kleren loopt. Als je het mij vraagt heeft die ergens een spaarpotje liggen.
Ja, gewoon wat lol maken met elkaar. Maakt het leven daar dragelijk(er).quote:Op maandag 21 januari 2019 14:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Beetje humor, al is het flauw, moeten ze vaker doen daar.![]()
Niet alleen maar dat gezeur en gezeik over van alles en niets
Volgens Herr Jessie hebben zij Dries zélf gevraagd. Weet het ook niet precies. Vind het wel iets voor die kwallebal zichzelf ergens uit te nodigen.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
dries had zichzelf toch aangeboden?
hoe durft die geld te vragen om op te mogen treden op nederlands beroemdste meest geziene platform?
Ik heb me rot gelachen om die 2.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Lachen hoor die 2.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:27 schreef Aggie46 het volgende:
Stuurboord.
Rechts? Ja. Nee links.
[ afbeelding ]
Inderdaad, zo kijk ik weer graag.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mike en humor ????? 🤣quote:Op maandag 21 januari 2019 14:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zeer geraffineerde dame inderdaad. Oppervlakkige doos die alleen voor uiterlijk gaat.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Merel besteld kleding onder het mom van verkopen.Het staat op de webshop.Merel is niet dom wat dat betreft.
quote:
Toevallig zocht ik net naar dat ezelsbruggetje van stuur- en bakboord.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]![]()
Moest ik ook leren: stuurboord zit een r in, dus is rechts.Ach ja...mooie tijden met mijn bootje.
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toevallig zocht ik net naar dat ezelsbruggetje van stuur- en bakboord.![]()
In bakboord zit trouwens óók een r.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuurrrrrboorrrrrd= rechtsquote:Op maandag 21 januari 2019 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toevallig zocht ik net naar dat ezelsbruggetje van stuur- en bakboord.![]()
In bakboord zit trouwens óók een r.
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:39 schreef schizolientje het volgende:
Dat haar van Merel, het lijkt wel tante pollewop
Klaar voor de wending?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stuurrrrrboorrrrrd= rechts
BaKboord = k zit voor de l
Ik weet het...raar ezelsbruggetje. Maar ben het nooit meer vergeten
Ik weet het, gaat alleen om stuur en bak.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Stuurrrrrboorrrrrd= rechts
BaKboord = k zit voor de l
Ik weet het...raar ezelsbruggetje. Maar ben het nooit meer vergeten
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:39 schreef schizolientje het volgende:
Dat haar van Merel, het lijkt wel tante pollewop
Nee piraat,verkeerd antwoord.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op maandag 21 januari 2019 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat knotje staat toch ook niet voor een jonge meid?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:46 schreef pollewop77 het volgende:
Merel ziet er idd niet uit, maar dan bedoel ik haar make-up vooral
Nee klopt!quote:Op maandag 21 januari 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat knotje staat toch ook niet voor een jonge meid?
Das toch een neppe plant?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Die kamerplant gaat vast niet lang leven met die temperatuursverschillen. Wordt van buiten naar binnen gesleurd
zijn toch nepperds?quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
Die kamerplant gaat vast niet lang leven met die temperatuursverschillen. Wordt van buiten naar binnen gesleurd
Ik lach niet, echt nietquote:Op maandag 21 januari 2019 14:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Oh echt![]()
![]()
ik vond de blaadjes al zo naar binnen krullen
Wordt ook steeds tegenaan gelopen door iedereen.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef pollewop77 het volgende:
pssst hij is nepquote:Op maandag 21 januari 2019 14:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wordt ook steeds tegenaan gelopen door iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |