Voor zover ik kan zien is de albatros niet genoemd naar een eiland.quote:Op woensdag 23 januari 2019 13:45 schreef LTVDK het volgende:
De Antarctische pinguïn dan
Maar even serieus, Albatros misschien?
Ik ken het eiland, maar welke vogel is er dan naar genoemd?quote:
De albatros?quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken het eiland, maar welke vogel is er dan naar genoemd?
Falklands pinguïn? IJslandse ijsvogel? Ik weet het echt nietquote:Op woensdag 23 januari 2019 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is de albatros niet genoemd naar een eiland.
De antarctische pinguïn bestaat niet, maar er zijn wel pinguïns die genoemd zijn naar een eilandengroep..
quote:Op woensdag 23 januari 2019 14:55 schreef LTVDK het volgende:
Falklands pinguïn? IJslandse ijsvogel? Ik weet het echt niet
Helaas.quote:De ijsvogel komt voor in heel Europa behalve IJsland.
Die heeft niks met Alcatraz te maken.quote:
Galapagos eilanden.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Helaas.
Falklandspinguïn bestaat helaas ook niet. Als je nou een eilandengroep aan de westzijde van Zuid-Amerika roept.
Dan zal het eiland wel naar de meeuwen genoemd zijn en niet andersom.quote:Op woensdag 23 januari 2019 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Seagull island? Bestaat vast.
De GalapagosVINK bestaat niet. Die heten Darwin-vinken.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Galapagos eilanden.
Zal dan vast de vink zijn.
Galapagospinguïn dan, anders weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2019 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Helaas.
Falklandspinguïn bestaat helaas ook niet. Als je nou een eilandengroep aan de westzijde van Zuid-Amerika roept.
Uitstekend!quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:35 schreef LTVDK het volgende:
Galapagospinguïn dan, anders weet ik het ook niet meer
Die was misschien wat te makkelijk jaquote:
Was het vergetenquote:
De 13 staten die als eerste de onafhankelijkheidsverklaring tekendenquote:Op donderdag 24 januari 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het vergeten
Waar staan de strepen voor op de Amerikaanse vlag?
Hondsdolheid zal te voor de hand liggend zijn denk ik he?quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tasmaanse duivels op Tasmanië worden met uitsterven bedreigd door een opmerkelijke overdraagbare ziekte. Welke ziekte?
De eerste koloniën die zich afscheidden van het Britse Rijk.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het vergeten
Waar staan de strepen voor op de Amerikaanse vlag?
fout.quote:Op donderdag 24 januari 2019 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hondsdolheid zal te voor de hand liggend zijn denk ik he?
[..]
De eerste koloniën die zich afscheidden van het Britse Rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |