Correct! Volgende vraag mag jij doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:22 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Luttich
Gehoord van een ouwe oom van me
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Correct! Volgende vraag mag jij doen.
ja heel leukquote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:06 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]![]()
Een koude vraag:
Waarom eten ijsberen geen pinguins?
Nou nou nouquote:
Zowel linksbenig als rechtsbenigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast de volgende vraag:
Jari Litmanen is tot op heden zowel de topscorer als recordinternational van Finland.
Wat is nog meer bijzonder aan Jari zijn interland carriere bij de Finnen?
Gefeliciflapstaart, zit nu op de iPhone morgen de score.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat er geen pinguïns leven rond de Noordpool.
Dat geldt voor alle Finnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nooit een groot toernooi gespeeld?
Langste interlandcarriere?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast de volgende vraag:
Jari Litmanen is tot op heden zowel de topscorer als recordinternational van Finland.
Wat is nog meer bijzonder aan Jari zijn interland carriere bij de Finnen?
Ik geef je het punt.quote:
Moet ik nog een 3e vraag stellen?quote:
Voetbalvragen kan ik sowieso niet zo veel mee, heb dat antwoord van Gullit ook opgezocht anders had ik het nooit geweten dat die überhaupt een andere naam heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat maar staan, het lijkt hier toch weer een dooie boel
Ja ik wel, maar ben natuurlijk voor ons aller Ajax dus dan weet ik dit niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voetbalvragen kan ik sowieso niet zo veel mee, heb dat antwoord van Gullit ook opgezocht anders had ik het nooit geweten dat die überhaupt een andere naam heeft.
Niet zo negatiefquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er worden veel vragen gesteld waar ik niet zoveel kennis van heb. Dat ligt overigens aan mij en niet aan jullie. Anders zou ik ook actiever meedoen, maar nu zou ik vooral domme gokken makenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |