ik snapte die opmerking ook niet want het ging primaquote:Op zondag 27 januari 2019 21:13 schreef zoem het volgende:
Ja natuurlijk weer de beste taart, terwijl ze tijdens het bakken zogenaamd het niet meer zag zitten.
Gewoon zo'n tutje die vroeger altijd liep te janken dat ze een onvoldoende had en dan vervolgens een 9 had gehaald.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snapte die opmerking ook niet want het ging prima
Gele hesjes!!quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoppa, Maroesj volgende week de winnares en het hek is van de dam
met dat ze zegt niet geleerd te hebben.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Maroeska is die leerling die een 9 krijgt zonder geleerd te hebben.
Spuit elfquote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar die falen meestal bij het examen/ de scriptie, dus kom maar op met die finalequote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon zo'n tutje die vroeger altijd liep te janken dat ze een onvoldoende had en dan vervolgens een 9 had gehaald.
En ook ontzettend slecht afgewerkt. Bizar dat daar niks over gezegd is.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Yukkkk bij het aansnijden zag je hoe dik die buitenlaag was. Brrrrrrr
Hear hear.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon zo'n tutje die vroeger altijd liep te janken dat ze een onvoldoende had en dan vervolgens een 9 had gehaald.
Nou echt! Ook nooit blij verrast of zo. Of aan het klagen of zo'n houding van 'ik wist al dat ik goed ben'quote:Op zondag 27 januari 2019 21:08 schreef DrMarten het volgende:
Die Maroeska is ok gewoon een irritant wijf, los van de matchfixing
Kan echt geen lach af
Ik klieder wel graag jaquote:
En zegt dat de toets echt slecht ging.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |